Napsat recenzi

Katastrofa

Recenze hotelu Larissa Phaselis Princess Resort & Spa ***** (Turecko - Kemer - Tekirova)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 1 174x
Recenze se líbila: 498 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Do Turecka jsem se letos vratil po osmé s německou cestovní kanceláří.Před lety jsme začínali pobyty namátkou v hotelu Kervansaray, Admiral Resort Suites,Crystal hotel, Silence Beach, loni v hotelu Alva Donna.Jen, že máme s čím porovnavat.Příjezd po 22.00 hodině,od vratnice jsme kufry tlačili až na recepci.Hned mne upoutala upadena písmena v názvu hotelu. Recepční minimál. znalost angličtiny, jen rusky a turecky. K jídlu už nic, otevřená otřesná diskotéka, kdesi v plesnivém sutereně, kde jsme po 14 dní již nevkročili.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Prý zrenovované před 3 roky-leč po Turecku!! Dvě skříně, jedna zazděná u druhé nešly otevřít řádně dveře. Koupelna plíseň,sprcha pevně zazděná,regulace otoč. ventily.Buď jste se opařil,nebo řádně zchladil.Nábytek odpovídající 20letemu používání.Hlavní zámek dveří zničeny, otevřeli jsme tak na 5 pokus.Super umistěný sejf, na zemi,takže při manipulaci na všechny čtyři.Na věci málo mista, zůstaly v kufrech. Do plusu snad jen nový koberec na zemi.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Ubohá,jen kuřecí maso,za 14 dní jsem zaznamenal 1x hovězí. Ryby páté kategorie,samá kost.PO JÍDELNĚ POBÍHALO KOL 6 KOČEK. MOČILY MEZI STOLY-OTŘESNÝ SMRAD.Za 14 dní ani jeden banan,ke snidani 8 mís s olivami. Za celou dobu pobytu ke snidani jeden druh salamu,jeden druh malých párečků v tajuplném protlaku,vajíčka na 3 způsoby.99,9% Rusů a Ukrajinců-zoufalá a zbytečná snaha personálu udržet stoly v čistotě.Hromady nespotřebovaného jídla,popadaného po zemi a židlích.Na jídlo doporučuji nechodit v bílém oblečení !!! Malá nepozornost a sednete do nějakého marastu.

Celkem velmi dobrá káva a podávaná zmrzlina.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Odpovídá s bídou 3 hvězdičkám, nikoliv 5 !!!! Většina personálu v brigádnickém poměru,většinou v pobrindaném tričku Zen Phaselis....,s domluvou jen rusky a turecky.. 4 animátoři, vědomi si strašného úkolu, zabavit 350 lidí, většinou od ranních hodin v silně podroušeném stavu.Nějaké to cvičení "RUKY ,RUKY VYŠE,",VODNÍ AEROBIC,1 stul stolni tenis, 1 hřiště volejbal,střelba vzduchovka,šipky.Večerní program na amfi. spíš k pláči.Od 10.00 nepřetržitě hrající příliš silna reprod. hudba,velice rušila odpočinkový režim u bazenu, rovněž hlasitá hudba z venkovní disco do 23.30 nebylo to pravé ořechové.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

K pláži ani k moři není větších připomínek, voda čistá,průhledná, písek se snažili udržovat v čistotě.jen molo zrezivělé, zastaralé.Většina lehátek brzy z rána obsazena ručníky, řešili jsme elegantně vlastím způsobem.Poměrně dost vodních sportů,s porovnáním z minulych let o 100% dražší. Padak např. 60Euro, loni jsem platil na exkluzivnějším místě 30.Vrcholem WC, použitý toaletní papír odhazovat do košů. Pro nás středověk !!!!

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Výhled z balkonu ve 4 poschodí příjemný, hotel zasazen v mírně zvlněném tereně, v pozadí majestatna přes 2000 m vysoká hora. Obchody v těsné blízkosti, procházky jsou ovšem znepříjemnovány neustalým lákáním do obchodů, ale s tím se musí počítat

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Jak jsem psal výše,mám s čím porovnávat. Jednoznačně to byl nejhorší hotel, v jakém jsem při svém 8 pobytu byl. Za 14 dní jsme se setkali as se 7 skupinami Čechů a nikdo neprojevoval nějaké nadšení. Nedoporučil bych ho nikomu, pro špatnou čistotu, neprofesionální personal, a příšernou, nevychovanopu klientelu. Pokud chcete opravdu zážitek z dovolenky, porovnejte oficiální videa např.: Alva Donna, na You tube. Takže s pozdravem " ZEN PRINCESS NIKDY VÍC.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 13 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Klepačová Vanda: není třeba další komentář - 12. 10. 2015 12:16

Naprosto se s celkovým hodnocením ztotožňuji. Teď jsme se vrátily z Dovo a nemá cenu nic připisovat . Opravdu neodpovídá 5* hotelu. reagovat

ivca: Re: není třeba další komentář - 14. 10. 2015 19:04

Teď mi došlo upozornění na další příspěvek, že jsem si nevymýšlel ??? reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kemer - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání