Napsat recenzi

Hotel neodpovídá nabídce,smyšlená fakta

Recenze hotelu Fame Residence Beach Park Hotel **** (Turecko - Kemer - Kemer)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: září 2012
Přečteno: 257x
Recenze se líbila: 534 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Už nikdy

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Při příjezdu na hotel jsme byli zklamaní už samotným vstupem do haly a recepce.Hotel je moc hezky nafocený,ale realita je úplně jiná.To dovršilo naše ubytování do odporného podkrovního pokoje.Rozloha tak 4 krát 4 metry z toho koupelna skoro nepoužitelná,nebot se do ní nevejdete.Při vstupu na balkon se vám chce zvracet nejen ze špíny,ale i z pachu větráků z kuchyně,které jsou umístěné právě na všech balkonech vrchních pokojů.Po zavolání delegátovi byl velice překvapený a tvrdil,že je to jeden z nejlepších hotelů,které jejich cestovní kancelář OREX nabízí.Ani jsme nevybalili a chtěli jsme nový pokoj.Samozdřejmě nám byl ukázán luxusní apartmán,ale pro klientelu českých cestovek nedosažitelný.Dostali jsme klasický pokoj,nic moc,ale lepší než v 5.patře.S uklidem si hlavu také moc nelámou.Ručníky vymění,postel ustelou,ale na balkon,vytření koupelny......bohužel zapomínají.A abych nezapoměla,nepočítejte s tím,že se vyspíte,rusáci pijí do rána,řvou......a nikoho to nezajímá.A vůbec nejezděte s dětma.

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

Jídlo je v Turecku samozdřejmě výborné,to jsme se již několikrát přesvědčili,ale všechny ty dobroty vám kazí pohled na vyloženě nenažranou ruskou klientelu,která tu je v 99 procentech.Také musíte jít do jídelny nebo na terasu už 2 hodiny před večeří,nebot si pak nemáte kam sednout.Chodí se sem stravovat i klientela z jiných hotelů,což vám cestovka zatajila při nabídce hotelu.No a mimo jiné nejsou stále příbory,které obsluha vůbec nedoplnuje a už vůbec nečekejte nějaké prostírání.V jídelně ano,ale po použití a po usednutí dalších hostů není uklizený stůl natož nové prostírání.No a venku to nečekejte vůbec.Pokud jste aspon dva,jeden musí držet místo a ten druhý se musí postarat o příbory a o donesení jídla,protože kdyby ten druhý čekal až příjde ten první,tak na něj už bohužel moc nezbyde.No a to znamená,že se spolu moc nenavečeříte.A pití vám též nenosí,takže až si vystojíte hodinovou frontu u jídla čeká vás další u pití.Tak hodně štěstí.Třeba během pobytu příjdete na lepší systém.My byli 4 a aspon někdo seděl a další stáli fronty .

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Jak jsem již zmínila,nic moc.Kdyby při té vší hrůze aspon personál nějak komunikoval.Při pozdravení nereagovali.Je mi jasné,že se tak chovají díky ruské klientele,ale mají si uvědomit,že tam mají i jinou,která je civilizovaná.Hned na vás mluví rusky aniž by se zeptali odkud jste.Takže ač jsme zvyklí dávat personálu spropitné,tady si to opravdu nezaslouží.Jsou spíše nepříjemní a u baru si číšník dělá také co chce.Jestliže je vás u stolu více a jdete všem pro drink,jakýkoli i vodu,dají vám pouze dva.Píší klientům mylné informace z cestovek,bar je pouze do 22 hodiny pak se vše platí,i ta voda.

Pláž a moře  průměrně (2,6/5)

Začala bych zase informací o plážovém baru.Jestli myslí ty stále upatlané automaty postavené vedle záchodků,tak asi ano,ale jinak nehledejte občerstvení formou rautu.To musíte zpátky k hotelu,tam si jídlo nabrat a jít zpátky na pláž a modlit se,aby vám tam ruská klientela nesebrala vaše lehátka.Když jsme přišli na to jak se to asi nejspíš musí dělat,to myslím českou a slovenskou klientelu,tak jsme jenom zírali.Pláž,která pojme maximálně 100 lidí je zase pro další hotely,takže jsme to dělali tak že jeden vstal ráno po šesté a dal na lehátka ručníky,ale s tím,že vám to nic nezaručí,nebot příjde nevychovanej rusák odhodí váš ručník a vy jen zíráte,že jste to vlastně dělal jen pro srandu.Nesmíte se dát.Prostě jim vynadat.Jsou to opravdu omezenci.A jestli si budete chtít stěžovat personálu u moře,tak nemáte komu,žádný není.No a díky tomu všemu si ani nevšimnete,jak krásné moře tu je.Jediné pozitivní,ale o to se nezasloužila ani cestovka ani personál,to tam prostě je.

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Jestli je jako okolí hotelu myšleno městečko,tak to je moc hezké.Je tam i pěkný park,ale hotel nemá žádnou svojí zahradu nebo tak něco.Je tu plno různých kamených obchodů,kde jsou velice příjemní prodejci.Jediné pozitivní,že aspon někdo během pobytu má zájem,abyste byli spokojení.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Nechápu jak můžou cestovní kanceláře lhát lidem,kteří jim důvěřují,šetří na krásný pobyt u moře a během tří dnů zjistí,že tu vlastně nechtějí být.Měli by se stydět a vyzkoušet si ten super luxusní pobyt s dementní ruskou klientelou aby pak mohli psát tak lživé nabídky.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 9 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kemer - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání