Napsat recenzi

Yelken Blue Life - lépe se mu vyhnout!

Recenze hotelu Corendon Playa Kemer Hotel (ex Grand Park Kemer) ***** (Turecko - Kemer - Beldibi)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 734x
Recenze se líbila: 454 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Před týdne jsme se vrátili z dovolené v Turecku, hotel Yelken Blue Life v Beldibi. Dovolenou jsem zkrátili z původních 11 dnů pouze na 4 (i s cestou). Hotel absolutně neodpovídá 5-ti hvězdičkovému standardu. Pokoje, ať už jsou rodinné nebo standardní (byli jsme se podívat ve 4 pokojích) jsou nehorázně špinavé, koupelny plesnivé. Nábytek je již značně opotřebovaný. Místo přistýlky jsme dostali pouze matraci, místo polštáře složenou deku. Místní obsluha je zvyklá pouze přijímat "bakšiše", resp. vybírat, protože už ani za úplatek nic neudělají. Hotel leží sice přímo na pláži, ale nikdo vám již nesdělí, že má ještě vedlejší objekt, který je spíše typu ubytovna, než hotel - prostě hrůza. Navíc z druhé strany je hned v blízkosti hotelu velmi rušná silnice v katalogu označená, jako "výhled do zeleně". Minibar se nenaplňuje a to ani vodou a ani při příjezdu a ani jindy. Úklid je pouze náhodný. Vnitřní bazény jsou špinavé, zejména dětský bazén je katastrofální. Toalety u bazénu jsou také "výživné" - špína a pro jistotu nejdou kabinky ani zavřít. Ultra all inclusive jsem nezaznamenala, jídlo je pouze omezeně v určitých hodinách a to i snacky. U dětského hřiště jsou rozbité skleněné lampy, ze kterých na vás koukají kabely, zřejmě hra "Vyděržaj pianěr". Naprostá neochota a neschopnost personálu cokoliv řešit. Z vlastní negativní zkušenosti doporučuji se hotelu vyhnout. Ani CK **** Vám nepřizná skutečnost a bez uzardění Vám zájezd prodá jako dovolenou v 5* hotelu. :(

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Katastrofa - špína, špína a zase špína.

Strava a stravování  průměrně (4,5/5)

Strava odpovídala, i když byl výběr omezený. Zoufalé byly ovšem nealkoholické nápoje, pouze přeslazené pestrobarevné limonády. Podávané v báječných kelímcích. Rovněž káva se podávala v plastu a s plastovou lžičkou.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Služby personálu jsou zoufalé, neochota. Ochotně přijímají pouze "bakšiše", o které si neváhají i říct. Nicméně za ně nic nezajistí, takže jsou to vyhozené peníze.

Recepci obtěžujete, je pravdou, že během našeho pobytu tam stály řady nespokojených klientů nejen česky hovořících a požadovali výměnu pokojů...

Úklid probíhá pouze namátkově, minibar nedoplňuje nikdo a nikdy...Nejaktivnější je obsluha v restauraci, bere vám talíře od úst, ještě než dojíte...

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Pláž je kamenitá, moře čisté.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Okolí hotelu je pouze moře nebo rušná silnice. Dětské hřiště je značně starobylé, okolí střepy, vysoká neposekaná tráva, aby se tam zřejmě nešlo ani dostat. Přístupné kabely od rozbitých světel.

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Nikdy více, byly to vyhozené peníze. I zadarmo je to drahé. Dosud nevím která ubytovací kategorie, resp. kolika hvězdičkami se hodnotí špína a plíseň :(

Hotel není vhodný snad naprosto pro nikoho...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 8 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kemer - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání