Napsat recenzi

,,Báječná dovolená."

Recenze hotelu Golden Beach Bodrum Hotel Jura **** (Turecko - Bodrum - Turgutreis)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 1 293x
Recenze se líbila: 486 čtenářům
Fotografie: 7
Videa: 0
Komentáře: 0
  • V koupelně V koupelně
  • V koupelně. V koupelně.
  • Mop po úklidu v pokoji. Mop po úklidu v pokoji.
  • Umyvadlo Umyvadlo
  • Řasy na pláži Řasy na pláži
  • Za zdí hotelu Za zdí hotelu
  • Na balkoně Na balkoně

Zájezd jsme kupovali na last minute přes ca.******.cz od ck.*********. Podle katalogu hotel a nabítka služeb vypadala pěkně, ale na místě jsme zažili velké zklamání. To, že je hotel orientovaný především na Tureckou klientelu, kteří tvořili cca.60% zde ubytovaných, nám ani tak nevadilo, kdyby nebyli tak hluční. Hlavně v noci. Sen o klidné dovolené, podle katalogu, byl ten tam.

Co na to ****? Klid vám nemůžeme zaručit a hluk k dovolené patří.

Ubytování  průměrně (2,8/5)

Po příjezdu na hotel jsme dostali pokoj ve třetím patře, ve kterém nic nefungovalo a opraváři, kteří přišli na pokoj s papírem A4, na kterém měli napsané závady nás po chvíli, když se jim nedařilo nic opravit, poslali na recepci pro nový pokoj. Druhý pokoj byl v přízemí. Po vstupu do něj jsme ucítili zatuchlý pach a vestavěné skříně byly celé plesnivé a hodně zapáchaly. Třetí pokoj, který byl ve druhém patře, byl neuklizený, ale po naší intervenci ho personál uklidil. Také zde byly nedostatky, především v koupelně plíseň a několik nefunkčních světel.

Co na to ****? Plíseň se může vyskytovat a výměnu povlečení za čisté nikde neuvádí.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Jídlo bylo dobré, ale po otevření jídelny se tvořily fronty, čekání na doplnění jídel a ne zrovna čisté nádobí.

Co na to ****? V hlavní sezóně se to může stát.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Animační programy probíhaly hlavně v turečtině s anglickoruskopolskoněmeckými frázemi.

Bazény byly čisté a o čistotu v okolí se stále starala služba. Avizovaný tenisový kurt má popraskaný beton.

Co na to ****? Je to v kompetenci hotelu a nemají na to vliv.

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Moře nebylo žádné azůro. I při malých vlnách bylo moře na kraji kalné, ale dále v moři už bylo čisté. Voda byla hlavně dopoledne docela studená až odpoledne se moře trochu prohřálo. Každý den bylo pobřeží plné řas a tak jsme sledovali každodenní sisyfovskou práci jednoho!! zaměstnace s jejich likvidací.

Co na to ****? Může k tomu docházet, uvádí to ve Všeobecných podmínkách.

Okolí hotelu  průměrně (2,5/5)

Vedle hotelu byl jeden superminimini market a jedna restaurace. Nic proti tomu. Nejeli jsme tam za nákupy. Možnost procházek nulová. Za hotelovou zdí byla hora odpadků.

Co na to ****? Nic.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

V Turecku jsme byli po sedmé a tento hotel byl nejhorší ze všech navštívených. Hotel mohu doporučit pouze paní P.T. z *********, za její odpověď na naši stížnost.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 7
z 15 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bodrum - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání