Napsat recenzi

Již nikdy více

Recenze hotelu Azure by Yelken Spa & Wellness Hotel ***** (Turecko - Bodrum - Turgutreis)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 421x
Recenze se líbila: 421 čtenářům
Fotografie: 6
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Koupelna - člověk může vykonávat potřebu na WC, u toho si sprchovat nohy a zároveň u umyvadla čistit zuby. Koupelna - člověk může vykonávat potřebu na WC, u toho si sprchovat nohy a zároveň u umyvadla čistit zuby.
  • Pohled na hlavní budovu, prezentované ubytování, skutečné ubytování v klubových pokojích (2 budovy, druhá ještě dále) Pohled na hlavní budovu, prezentované ubytování, skutečné ubytování v klubových pokojích (2 budovy, druhá ještě dále)
  • Zastaralý nábytek v dezolátním stavu - uvnitř lednička. Zastaralý nábytek v dezolátním stavu - uvnitř lednička.
  • Pod stolem odpadkový koš - noha stolu Pod stolem odpadkový koš - noha stolu
  • Vybavení pokoje Vybavení pokoje
  • Anténní kabel v pokoji nade dveřmi na balkon Anténní kabel v pokoji nade dveřmi na balkon

Jiné ubytování, než bylo prezentováno v CK. Ubytování nás velice zklamalo. Špinavé pokoje, nejčistší byla recepce a pokoje v hlavní budově.

Jídlo dobré, chutné, ale opakující se a nutnost chodit zavčasu.

Pláž upravená, avšak úzká.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Pokoje ve staré budově (klubové části) jsou malé, cca 3x3,5m. Stará budova určena převážně pro Čechy. Koupelna 2x1,2 m - když člověk seděl na WC, mohl by si zároveň sprchovat nohy a čistit zuby u umyvadla. Nad dveřmi v pokoji na terasu se volně pohyboval anténní kabel.

Plíseň jak v pokoji, tak v koupelně. Zápach z kanalizace.

Vybavení pokoje v dezolátním stavu, zřejmě vyřazeno z hlavní budovy. V pokoji se nacházela malá vestavěná skříň.

Za celou dobu pobytu nebylo ani jednou zameteno ani vytřeno. Pouze doplňován minibar, pravidelná výměna osušek a ručníků.

Z pokojů se ztrácely věci, i když byly v trezoru. Tudíž personál musí znát kódy.

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

Strava pestrá, ochucená, avšak opakující se. Na jídlo bylo nutné chodit včas, jinak už nebyl výběr, neboť převážně Rusové si nabrali hromady jídla, které jim nechutnalo a šli si pro jiné. Zákusky stále na bázi pudinku.

Jídelna špinavá. Na stolech chyběly příbory. Sklenice občas špatně umyté.

Po celou dobu v jídelně nefungovala klimatizace, až když poslední den asi po kontrole hygieny.

Do jídelny chodili lidé i v mokrých plavkách, ač v CK byl prezentován požadavek na dlouhé kalhoty. A volně zde poletovalo ptactvo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Ač náš autobus přijel do hotelu jako první, ubytovali nás jako poslední - co zbylo za pokoje bylo pro Čechy.

Se službami delegáta jsme nebyli absolutně spokojení - po příletu na letiště se nás ujal kolega delegátky, který nám ukázal autobus do našeho hotelu. Před odjezdem autobusu na hotel nás informoval o průběhu ubytování na recepci. Na hotel jsme odjeli pouze s řidičem autobusu, na recepci jsme si všechno museli vyřídit sami. Bylo to pro nás dost těžké, neboť neumíme řeči. Delegátka měla zajistit snídaňový balíček pro ranní odjezd na letiště, avšak nezajistila. Již během pobytu jsme po delegátce chtěli sepsat reklamační protokol, kterému se dost vyhýbala, ale nakonec protokol podepsala, přesto náš pokoj vidět nechtěla. Při odjezdu z hotelu na letiště pro nás přijela polská delegátka.

Personál velmi neochotný vůči Čechům. Míchání drinků jak jim přišlo pod ruku, stejně tak skleničky (plastové kelímky). Nebylo neobvyklé, že se personál přehraboval v osobních věcech na pokojích a odcizil co se mu líbilo.

Začátek animačního programu pro děti začínal ve 21 hodin, pro dospělé ve 22.

Bazény se u hotelu nachází 3, nejsou ohříváné, ale udržované.

Pláž a moře  průměrně (3,1/5)

Úklid pláže spočíval v zahrabání odpadků do písku. Na molu bylo lehátko na lethátku, hlava na hlavě. Slunečníky moc vysoké, bez možnosti naklánění a snížení, takže neplnily svou funkci.

Moře čisté, z počátku kamenité posléze písčité dno. Lepší vstupovat do moře přes molo. Vstup pozvolný. Moře chladné stejně jako denodenní chladný vítr.

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

Přímo v okolí hotelu nebylo co k vidění. Obchod pro turisty přímo v hotelu. Obchod s potravinami cca 500 m od hotelu.

Ve vedlejším hotelu bylo hostům doporučeno nedělat večerní procházky mimo areál hotelu, zřejmě kvůli přepadávání.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Žádná sláva. Pro nás zatím nejhorší dovolená v zahraničí. Tento hotel bych nedoporučil, pokud si nezaplatíte hlavní budovu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 9
z 15 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bodrum - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání