Napsat recenzi

NEDOPORUČUJI

Recenze hotelu Club Sardinia Hotel **** (Turecko - Bodrum - Bodrum)

Hodnocení:
průměrně: 2,3/5
Vloženo:
Pobyt: září 2022
Přečteno: 53x
Recenze se líbila: 71 čtenářům
Fotografie: 10
Videa: 0
Komentáře: 1
  • snídaně snídaně
  • ovoce/zelenina při snídani...každý den to samé ovoce/zelenina při snídani...každý den to samé

Absolutně neodpovídá fotkám u CK/ na of.webových stránkách hotelu. Hotel zašlý, starý, špinavý...

Ubytování  průměrně (2/5)

Pokoj č. 111- prostorný, s balkonem s výhledem na moře, sprchy katastrofa, zašlé, špinavé, postele měkké. Klimatizace fungovala. První den jsme neměli vůbec ručníky, až po upozornění na recepci přineseny. Poté se zase jeden den stalo, že vzali při úklidu špinavý, ale nový nedali...

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Osobně bych si představovala výběr z jídla trochu bohatší....nejchudší byly snídaně... ze zeleniny pouze salátová okurka nebo rajče, žádné jogurty, ovoce taky slabota, žádné sladké pečivo nebo něco podobného...ze sladkého pouze každé rráno lívance, ale jinak žádná obměna...obědy a večeře všechno na stejné brdo... za 10 nocí z ryb pouze 1x losos, jinak stále jeden a ten samý filet plný kostí nebo párkrát rybí hlavy/ocasy...

Káva pouze instantní a pěkně hnusná, samooblužný automat na ochucenou šťávu nefungoval celou dobu, když chtěl člověk něco jiného krom vody k pití při jídle, musel vystát řadu u jediného baru. A bar otevíral až v 10, takže při snídani pouze voda, instantní káva nebo černý čaj...

Odpolední zmrzlina byla za 10 dní celkem 3x :D

Kdo šel na večeři/oběd až třeba 45min před koncem, už moc na výběr neměl...

Nechutné špinavé talíře!!! Každý člověk přebíral z talířů a snažil se najít ten nejmíň špinavý bez zbytků jídla...tohle byl opravdu hnus největší...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Personál se snažil a nikdo se nechoval arogantně...

Kulečníkový stůl starý, plátno špinavé, tága polámané, některé neměli ani špičku :D

Stůl na pinec byl v půlce trochu zlomený, pálky ohlodané až na dřevo

Bazén čistili vysavačem za náš pobyt pouze jednou...

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Moře čisté a teplota mezi 24-26°C, vstup pozvolný, bez vln :) jedna z mála pěkného z naší dovolené :D

Molo zavřené- rozbité...

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

smrad z kanálů...největší když jsme vyšli z pokoje...často to zavanulo až k bazénu na lehátka...

asi 1km po pláži se dalo dojít na takovou "promenádu", kde bylo plno restaurací, barů, par obchůdků...

Celkový dojem  průměrně (2,3/5)

už nikdy více...zajímalo by mě, jestli by v takovém prostředí byli ochotni Češi strávit dovolenou v ČR...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 3 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jindřich: nedoporučuji - 27. 9. 2022 13:29

souhlasím s předchozí reportáží,hotel zanedbaný, jídla bez obměny, pokoje ve svahu absolutně nevyhovující, cesta až 100 schodů, špinavé stoly, ubrusy asi neznají v jídelně potulující se kočky a psi ,talíře nedomyté, výběr ovoce malý pouze broskve a melouny. Hygiena by to u nás jistě zavřela. Nabídka od *** na internetu a fota neodpovídají skutečnosti. V Turecku jsem byl již 4x ,ale tohle jsem ještě nezažil. Absolutně nedoporučuji jinak máte zkaženou dovolenou. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bodrum - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání