Napsat recenzi

Hotel Pekcan*** (Turecko - Alanya )

Recenze hotelu Pekcan Hotel *** (Turecko - Alanya - Obagöl)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 382x
Recenze se líbila: 410 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

V Antálii na letišti velmi dobrá organizace, řidiči autobusů velmi příjemní, vstřícní, ochotní. Proč byla zrušena cestou z Antálie do Alánye přestávka u motorestu, kde se dalo na chvíli vystoupit, zajít si na WC, koupit nápoje? Tato cesta trvá minimálně dvě hodiny a tentokkrát jsme ji jeli 2.40 h. bez přestávky. Toto bylo velmi zničující. Cestují i starší lidé, rodiny s malými dětmi, domnívám se, že tato přestávka by se měla obnovit.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Ubytování bylo slušné, pěkný pokoj, velký balkón, jen občas byl velmi cítit odpad z WC přes ventilátor.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Stravování jedno velké fiasko.Opakovaně jsem byla v Turecku v tříhvězdičkovém hotelu, ale tohle byl naprostý propadák stran stravy.Cítili jsme se jako někde na nádraží v bufetu.Žádné příjemné výzdoby, která lahodí nejen oku, ale i chuti se zde nedočkáte.Snídaně bez jogurtu, ale hlavně 5 druhů marmelád s oschlým povrchem.Střídala se vaječina s vejcem natvrdo. Bez nabídky párků, slaniny, což patří mezi naprostý základ. Okoralé, rozkrájené slané pečivo jsem neviděla u nikoho na talíři, ale byli vytrvalí, bylo opět nabídnuto v odpoledním snacku. Sladké pečivo opravdu chybělo, mohlo být i neplněné,ale prostě nebylo. Hlavní jídla pouze se skopovým, krájeným masem vždy v nějaké zelenině, aby se to dalo vůbec jíst. Prostě plátku masa jsme se nedočkali. Strava byla velmi jednotvárná.Dezert nepřeji nikomu pozřít a každodenně jej vidět. Uplácaná,ulepená kostička odradí každého hosta.Tento "dezert" si nechávají dovážet, dá se přeci alespoň obměnit, k tomu se raději už nebudu ani vyjadřovat.Odpolední snack se dá nazvat - kdo je rychlejší ... ostatní nemají šanci. Neopomenu dodat, že v tomto hotelu se doplňuje pouze základní strava, saláty, zelenina, nikoli. Pokud přijdete k jídlu později, najdete prázdné misky, které po vašem dotazu, zdali je doplní odnesou, samozřejmě již nepřinesou a ostatní zbytky roztáhnou tak, aby to mělo vzhledový efekt. Šokující bylo, když k večeři bylo dodáno cca 10 mističek s pudinkem. Pro koho to vlastně bylo?Prostě výsměch hostům.Doplňoval se pouze meloun, na který se však muselo čekat až 20 minut.Ve srovnání s jiným tříhvězdičkovým hotelem, kde byla strava doslova luxus, kde když jsem přišla stolovat jako první či jako poslední,nabídka byla naprosto stejného množství, chuti i kvality.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Vybavení hotelu bylo přiměřené. Služby a personál opravdu katastrofa.Vedoucí hotelu nedokázal odpovědět na pozdrav, natož jako muž pozdravit hosty sám.Působil velmi nepříjemným dojmem. Nevstřícnost a neochota personálu na recepci,kde stále nikdo nebyl.Kartu od pokoje jsem odkládala sama a při jejím návratu jsem vždy musela někoho shánět,aby mi ji vydal.Obsluha personálu hrozná, bez zájmu,čili nápoje k jídlu, které má donášet personál jsme si vždy přinesli sami. U baru nás mnohdy obsluhoval "někdo"o kom jsme nevěděli, kdo to vůbec je..Pomocný personál byl jediným, který byl velmi příjemný, slušný, usměvavý,pracovitý,alespoň ten jsme denně opravdu rádi viděli.

Pláž a moře  průměrně (3,5/5)

Pláž byla krásná, čistá, udržovaná. Moře bezkonkurenční, krásné, čisté, teplé. Dočkali jsme se i vln, kterých jsme si příjemně užili. Stran vodních sportů poměrně široká nabídka, provozovatelé velmi ochotní, vstřícní, veselí.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Okolí hotelu je poměrně velmi rušné do pozdních nočních hodin. Hudba z okolních hotelů přehlušuje hudbu hotelu jiného, nebylo to příjemné poslouchat. Pokud hrála hudba pouze v našem hotelu, pak byla tak hlasitá, že nešlo slyšet vlasní slovo. Lze tyto decibely přece ubrat, aby hudba hosty příjemně naladila a ne abychom se cítili jako na nějaké diskotéce.Obchody byly dostupné ihned od hotelu, nakupování příjemné, dostatečné.Procházky taktéž velmi příjemné, dá se chodit po pláži, po kolonádě, po městě, zajet si do centra Alánye, do přístavu, na Calle, bohatý výběr opravdu krásných výletů. Pokud si jej objednáte na ulici, nebojte se toho, vše mají velmi dobře zorganizováno a pokud vám sdělí, že pro vás přijedou v 9.00, tak se neopozdí ani o minutu. Okolí je čisté, udržované, kavárny krásné, personál v nich velmi příjemný, vstřícný, milý, ochotný.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Dovolila jsem si tuto kritiku napsat, protože mohu hodnotit se čtyřmi hotely se stejným počtem hvězdiček v Alányii, které jsem vždy doporučila svým známým a přátelům, kde byl opravdový tříhvězdičkový luxus po všech stránkách hlavně stran stravy. Ráno- bohatý výběr všeho, palačinky, sladké pečivo, jogurty ... poledne- několikrát maso, kuře, ryby, snack- slané i sladké pečivo, čerstvé, chutné, večeře- velmi bohaté na vše,minimálně 10 druhů zákusků každý den jiných, dorty, pudinky, šlehané pěny, mnohdy se nedalo ani za celý pobyt vše ochutnat. Večer se připravovala i jídla před hosty na terase, která byla delikatesou.Celkový dojem je příjemný. Jen ta strava a personál vše hatí. Všude, kde jsem byla v tříhvězdičkovém hotelu, jsem si odvážela krásné pocity z ochoty, vstřícnosti, laskavosti,ale odtud jsem odjížděla znechucena. Nespokojenost zde byla od mnoha hostů. Nikomu tento hotel nedoporučuji ani nejhorším nepřátelům.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 12 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

swen: pravda - 17. 9. 2014 9:27

Co je napsáno v recenzi, vše pravda KATASTROFA, vrátili jsme se včera 16.9. reagovat

alibaba: Re: pravda - 17. 9. 2014 20:11

před odjezdem jsem vše sdělila delegátce, tato mi vytkla, že jsem ji o nedostatcích měla informovat ihned po zjištění, že by informovala vedoucího a došlo by k nápravě nedostatků.Reagovala jsem tím, že jsem nechtěla, aby se na mne všichni dívali takříkajíc přes prsty, proto jsme to raději vydrželi. Po dnešním komentáři "PRAVDA" jsem se ujistila, že se vůbec nic nezměnilo, prostě jsme odjeli, ostatní hosté o ničem neví ... vskutku nevídané. Velmi zvažuji recenci zveřejnit mediálně. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání