Napsat recenzi

Hotel bych přátelům nedoporučil !

Recenze hotelu Kaila Krizantem Hotel **** (Turecko - Alanya - Obagöl)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2018
Přečteno: 314x
Recenze se líbila: 203 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Plíseň v koupelně 4* hotelu :-) Plíseň v koupelně 4* hotelu :-)

Hotel a jeho služby vůbec neodpovídají 4 hvězdičkovému ohodnocení !

Ubytování  průměrně (3,2/5)

První den jsme byli ubytování v příšerném pokoji v 1. patře (č. pokoje 1108), který dávají návštěvníkům snad za trest nebo jako zkoušku jejich trpělivosti. Pokud se posadíte na balkon, tak máte pocit, že sedíte ve věznici na dvorku, jelikož není vůbec vidět do okolí přes jeho vysokou zeď a pokud se postavíte, tak máte výhled na ošklivou střechu jídelny plnou nedopalků a různých odpadků. Zároveň můžete ze střechy očekávat návštěvu jedné z mnoha toulavých koček a pouze doufat, že si váš balkon neoblíbí jako osobní toaletu. Ve sprše z kohoutku, který nejde otevřít (nebo jen velmi ztěžka) prakticky neteče voda. V noci je hluk ze splachování a sprchování v ostatních pokojích nad vámi tak velký, že máte chuť vstát a jít se podívat jestli nepraskla voda a kanalizace u vás v koupelně. Vybavení pokojů je zcela průměrné a odpovídá hotelům s 2 hvězdičkami. Televize je prakticky nekoukatelná jelikož zrní. Po přestěhování na jiný pokoj do 6. patra se změnil pouze fakt, že byl pěkný výhled, ale ostatní bylo prakticky stejné (viz přiložené fotky plesnivého sprch. koutu).

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Snídaně : stále stejné a prakticky nulový výběr. Hromady vařených vajec, dva druhy nevábných a stejně tak chutných salámů, sýr průměrné kvality, nějaká zelenina a ovoce. V některých dnech možnost vystátí dlouhé fronty na omeletu nebo lívance připravovaných nerudným a pomalým kuchařem. Nebo fronty na toast, který si připravíte sám z podivných sýrů a salámů, které se ani do toustu nehodí.

Oběd: na oběd máte pouze hodinu a půl a jelikož je míst v hotelu méně než hostů, tak ruští turisté sedí již i hodinu před obědem u stolů (nebo je obsadí osuškama a pod.) a čekají na oběd. Poté se ve velkém vrhnou na jídlo naberou kopce porcí, které často ani nejsou schopni sníst a vy pokud se dostavíte až na místa po nich uvolněných, tak máte na výběr už jen omezený počet jídel, jelikož po půl hodině již personál některé druhy nedoplňuje (převážně maso a nejlepší pokrmy). Stává se tak, že můžete dovolenou strávit konzumováním bramborové kaše, těstovinami nebo jakousi tureckou pizzou, která je každý den stejná.

Večeře : asi největší bolest tohoto hotelu. Při večeři probíhá boj o místa u stolu a čtyřčlenná rodina nemá prakticky možnost sedět vedle sebe (pokud si nedrží místa již půl hodiny před večeří). Personál velmi pomalu uklízí stoly a prakticky vůbec nedoplňuje na stoly příbory, takže si hosté shánějí příbory po okolních stolech nebo musejí prolézat šuplíky u příborníků personálu (které bývají nezřídka také prázdné). Nabídka jídel opět slabá a všemi milovaný kebab byl během 12 denní dovolené pouze 2x. Masa a ryb (stravitelných) na mořský národ minimální výběr. Mleté maso různých tvarů leč stejné chuti bylo prakticky denně při obědě i večeři. Zeleniny a salátů poměrně dostatek. Denně jeden nebo dva druhy polévek.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Hotel průměrné kvality a vybavení nijak mimořádné. Bary fungují během dne v tak záhadných časech, že prakticky musíte běhat od jednoho k druhému, aby jste se vůbec napili. Na pláži pouze bar s nealkoholickými nápoji a placené pivo za 65,- Kč (ať žije all inclusive).

Personál hotelu velmi náladový, sem tam úsměv, sem tam vás nějaký zpraží pohledem i slovem, zvlášť když už má personál plné zuby ruských neomalenců a vás si s nimi splete.

Někteří členové personálu jsou vysoce arogantní a neodpoví vám ani na deset pozdravů či poděkování (ale to je věc manažerů, jaký personál si vybírají a jak ho proškolí). V evropských zemích jsem se s tímto přístupem k hostům nikdy nesetkal.

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Počet lehátek je opět na množství návštěvníků hotelu velmi nedostačující a pokud se nechcete o dovolené budit v šest hodin ráno a běžet na pláž s osuškou, aby jste si nějaké lehátko drželi, máte možnost za 2 Eura pronájmu plážového setu na den (těch je volných dost). Jinak pláž docela čistá a moře pěkné.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Okolí hotelu je vhodné k procházkám po místních obchůdcích a barech. Do centra města se dostanete fungující městskou dopravou za 3 turecké liry.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Město a moře stojí za návštěvu. Pouze množství ruských sebestředných a neomalených turistů v hotelu Krizantem je chvílemi nesnesitelný. Obzvlášť při všech večerech kdy z místních reproduktorů duní rádoby populární ruská hudba občas říznutá tureckým popíkem. Při neustálem a každodenním poslouchání ruštiny, ruské hudby a čtení azbuky na místních nápisech si připadáte jak na Rudém náměstí a ne v Turecku.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 17
z 28 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání