Napsat recenzi

Jedno velké zklamání

Recenze hotelu A11 Hotel Alanya **** (Turecko - Alanya - Obagöl)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2023
Přečteno: 3x
Recenze se líbila: 44 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel odpovídá maximálně 2 hvězdám.

Ubytování  průměrně (2,5/5)

Ubytovali nás ve třetí budově, kterou ani nemají na fotografiích. Při rozhovoru s delegátkou toto nebylo vyřešeno i když v popisu hotelu je pláž přes jednu místní komunikaci a my chodili přes dvě.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Při večeři, která začíná v 19:00 hodin a na kterou jsme přišli v 19:15 bylo jídlo již studené. Personál neochotný a pomalý. Okolo 20:00 hodiny chyběly příbory. Malý výběr masa a z ovoce pouze třešně, meloun a hrušky.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,8/5)

Personál neochotný a pomalý.

Pláž a moře  průměrně (2,8/5)

Pláž neodpovídá fotografii od ***. Při vstupu kameny a naprosto nemožné v klidu vstoupit do moře.

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

Turecký standard

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Již nikdy. Hotel je na pohled pěkný, ale služby a jídlo katastrofa.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 6 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání