Napsat recenzi

ZKLAMÁNÍ

Recenze hotelu Lella Meriam Hotel **** (Tunisko - Zarzis - Zarzis)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: září 2014
Přečteno: 1 290x
Recenze se líbila: 456 čtenářům
Fotografie: 6
Videa: 0
Komentáře: 0
  • 4 stars WC 4 stars WC
  • 4 stars WC 4 stars WC
  • plíseň plíseň
  • výhled z pokoje výhled z pokoje
  • všude 4 stars, kam oko dohlédne všude 4 stars, kam oko dohlédne
  • i hosty jsme měli, asi taky 4 stars :-)))) i hosty jsme měli, asi taky 4 stars :-))))

Hotel se honosí 4-mi hvězdičkami, ale i když nejsme zpovykaní rozmazlenci a máme sjetý téměř celý svět a víme tedy, že v arabském světě je řada věcí vždy jinak, tak tento hotel je i na 1 hvězdičku zcela marný.

Ubytování  průměrně (2,8/5)

Velmi trefně tu již někdo poznamenal, že pokud nepozdravíte na recepci 5-ti eury, jste nikdo. Na pokoji po příchodu nesvítila většina světel, nešel zamykat přízemní balkon, na podlaze neznámí brouci cca 4 cm , vana nefunkční , z deseti trysek fungovala jen jedna a to ještě blbě. Vrchol ?? Absence záchodového prkénka. Ano, na recepci vyřešíte, ale stojí vás to spoustu času, nervů , ta recepce je i relativně někdy daleko apod. Delegátka nabídla výměnu pokoje ale chce se mi válet u bazénu a ne stěhovat již vše vybalené, navíc nepochybuji, že bych dostal pokoj díky arabskému stylu řešení problémů na zcela opačném konci hotelového komplexu.

Plíseň na stropě v předsíni a koupelně pak jen dokresloval celkový kolorit.

Strava a stravování  průměrně (2,9/5)

Nemám výhrad. Stravování, myslím, perfektní, nejsem kuchař, ale od pohledu všichni mlaskali, až měli boule za ušima. jediné, co mi vadilo, přístup číšníků ke germánům a ke zbytku světa........v jídelnách až záměrné přezírání toho, kdo nemaže :-))

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Jeden podvečer asi na cca 2 hodiny byl totální black out elektřiny, nikdo neremcal, stát se může , romantika při svíčkách............pak se elektřina rozjela v celém hotelovém komplexu jen na jednom místě ne..........na našem pokoji. Tak jsem se proběhl, oslovil několik

" MAINTENANCE " několikrát na recepci a pak přišel jeden, který kromě keců viděl někdy i slabikář a jal se opravovat elektřinu : POZOR !!! Odmontoval svislý kryt vany a za ním se skrývaly rozvadeče ( dá-li se tak nazvat změť kabelů, některých i přišroubovaných a některých i s izolací ) ..............je toto normální i v arabárně ?????

Pláž a moře  průměrně (3,1/5)

Opět špína hnus opotřebovanost, lenost nechuť. Moře i pláž plná chaluh, které nikdo neodvážel.............a přitom by stačilo tak málo - jen chtít.........

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

Výhled z pokoje ?? Stejně jsem na něm celý den nebyl, ale i tak...děs běs.......totální absolutní stavařský bordel non plus ultra. Ostatně jako všude v arabárně.

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

markantem hlouposti je opakování chyb..........tady bych už nejel ani zadara.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 22
z 49 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Zarzis - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání