Velké zklamání
Recenze hotelu El Mouradi Palm Marina Hotel ***** (Tunisko - Port El Kantaoui - Port El Kantaoui)
Rozhodně ne pět hvězd, hotel má své nejlepší roky za sebou. Dostali jsme pokoj s bočním výhledem na moře. Špinavý koberec, nefunkční trezor, dveře, které nešly odemykat. Pod okny arabský dvůr kokrhajících kohoutů od brzkého rána. Výtah, který nikdy nepřijel. Účastník zájezdu po operaci kolene. Požádali jsme o výměnu, po dvou dnech nám bylo vyhověno, v pokoji byla alespoň dlažda, nefunkční trezor a TV, která neměla ovladač. To už jsme neřešili.
Ubytování
Dostali jsme pokoj s bočním výhledem na moře. Špinavý koberec, nefunkční trezor, dveře, které nešly odemykat. Pod okny arabský dvůr kokrhajících kohoutů od brzkého rána. Výtah, který nikdy nepřijel. Účastník zájezdu po operaci kolene. Požádali jsme o výměnu, po dvou dnech nám bylo vyhověno, v pokoji byla alespoň dlažda, nefunkční trezor a TV, která neměla ovladač. To už jsme neřešili.
Strava a stravování
Stravování bylo skvělé. Jídelna stále přeplněná, byla plná sezóna. Snídaně slabota, pokud jste chtěli omeletu, museli jsme si vystát nekonečnou frontu. Absence příborů, káva čaj do papírových pohárků a plastové lžičky!
Vybavení, služby a personál hotelu
U bazénu jsme se nezdržovali od rána hlasitá hudby, která s polední pauzou pokračovala do nočních hodin. Naštěstí jsme měli pokoj na opačné straně, takže detonace nebyly tak děsivé.
Pláž a moře
Moře krásné, každé ráno uklizená pláž. Odpoledne už plno odpadků. Při své kapacitě žalostně málo lehátek. Pokud jste chtěli být na pláži, museli jste si dám ručníky na lehátko tak v půl sedmé ráno.
Okolí hotelu
V okolí hotelu jsme nenavštívili.
Celkový dojem
Určitě by jsme hotel nedoporučili. Za peníze, které si CK *** vzala velká hanba. Každému klientu musela delegátka měnit pokoje. Jsme klientela o kterých si stále myslí, že sneseme všechno. Smutné
z 9 recenzentů
Hotel je vhodný pro:
- Pro mládež
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.