Napsat recenzi

Za "málo" peněz, málo muziky

Recenze hotelu Houda Golf Beach & Aquapark Hotel (ex Novostar Houda Golf Beach) *** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2018
Přečteno: 270x
Recenze se líbila: 226 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Jak pobyt popsat jednoduše? Ruský kolchoz rozdal poukazy, nebo také hotel jako velkochov, kde normální člověk má pocit, že na jídlo jde ke žlabu a koupe se v odpadní jímce. Předně upozorňuji, že mám procestovaný celý svět, mám srovnání. Ano, jde o klasické přímořské letovisko (hotel) v méně bohaté muslimské zemi. Z toho se musí vycházet, neměli jsme proto velká očekávání. Přesto řada věcí je prostě i na toto měřítko špatná.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Relativně čisté prostředí hotelu, hezké lobby, skluzavky, hezký venkovní bazén, milá pokojská, vděčná za "normální" hosty. Velká nabídka výletů, možnost golfu, čtyřkolky apod. Pokoje poněkud "starší", ale pořád nešlo o nějakou katastrofu, u moře musíte v takovém hotelu prostě počítat s nějakou usazeninou na vodovodní baterii, pár šrámů na vybavení. Celkem solidní pocit bezpečí, rezort je zjevně hlídaný.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Balená voda vždy k dispozici. V jídelně (ne restaurace to opravdu není) klimatizace přes urgence nejde v našem sektoru celý týden. Oběd a večeře utopená ve vlastním potu. Fronty, fronty, předbíhání. Jedním slovem, velkovýkrmna, která naprosto nezvládá kapacitu hotelu. Rusové, Arabové. Hory nedojezeného jídla, chování tupého arogantního hovada viděno každou minutu, slušná menší část hostů dojem nezachrání. Jídlo jakoby stejné, ale pokud jej střídáte (nenahazujete si na talíř pořád od každého něco), je to dostatečné. Nápoje klasika, Cola, Fanta, umělohmotný juice z automatu. Víno jako z krabice. Zapomeňte na nějaký servis, vše si musíte "vybojovat". Koktejly? Ani náhodou. Rusům stačilo prostě smíchat vodku s čímkoliv. Z toho je nastavena "kultura" obsluhy a nabídky drinků.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Recepce - chaos. Zeptáte se nebo chcete nějakou věc, spustí se rozhovor (přehadování) 3 - 4 zaměstnanců, po 15 minutách z nich možná něco vypadne. Trezor placený, prý už nemají žádný volný. Až jsem pohrozil, že vedení hotelu bude platit ztrátu z pokoje, jeden klíč se ještě našel. A tak je to zde se vším. 3 dny na jednom z našich pokojů ze dvou nešla klimatizace. Výmluvy, je prý velké horko. 30 minut čekání, rozhovor s manažerem hotelu, další výmluvy, neustoupím, dostávám nový pokoj. Animace je vhodná spíše pouze pro mladší, pokud možno sličné dámy, kterým se animátoři podivuhodně věnují velice osobně. Chápu, že právě ženám se zdá, že animátoři jsou úžasní. Já mám 42 let a vousy. Pokud jsme si chtěli po skupince "oblíbenců" animátorů si zahrát volejbal, nedostali jsme od animátora míč. Koupili jsme si ho. Když jsem si se synem chtěl jednou zahrát stolní tenis, byl jsem odbyt animátorem, že nemají klíč!? Bráním se. Kyselý obličej animátora, klíč je na světě. Najednou není problém. Upozorňuji, na rozdíl od ruského arogantního "davaj" vždy slušně žádám. Večer u bazénu, na recepci je psáno, že bazén je "open" do 20 hodin. Jeden den mě vyhazuje maník v 19.15, druhý den jsem poměrně sprostě se synem vyhazován dokonce v 18.42. Ukazuji hodinky, plavčík je na mě zjevně nepříjemný, ignoruji, dál sedíme na kraji bazénu. Obrňte se trpělivostí, "agentů" a prodavačů nabízejících vše možné je velké množství, jsou opravdu otravní. Největší chyba, jenom naznačit, že byste o něco měli zájem.

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Moře. Absolutní hrůza! Na kraji celkem dost "zelí". Voda je kalná. Odpadky ve vodě, plastové láhve, obaly, dámská vložka. Velké množství žahavých medúz. Je možné, že jde pouze o sezónní jev. Dcera popálená na třech místech, největší spálenina 20 cm dlouhá, 3 cm široká - pomoc rajčatovou šťávou jinak skvělé ochranky. Tím nám došlo, proč u moře je tak málo lidí a skoro všichni tráví čas u bazénu.

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Pár obchodů, respektive center. Výlet mimo rezort není snad žádným rizikem, minimálně do města Souse. Je to ale Tunisko, nečekejte Dubaj, o to je to snad i zajímavější.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Shrnuto, podtrženo. Pokud vám nevadí extrémně předimenzovaný hotel, k večeru zapáchající chody u pokojů hostů, které tvoří především ruská klientela, boj o jídlo v prostředí, kde i jídelna v Ikei je vysoký luxus, špinavé moře s adrenalinem, co v něm potkáte, vaše ochota nechat se odbýt první výmluvou personálu skoro na vše, stačí vám lehátko u bazénu, pak je to celkem v pohodě.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 37
z 72 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání