Napsat recenzi

Již nikdy !!!

Recenze hotelu Houda Golf Beach & Aquapark Hotel (ex Novostar Houda Golf Beach) *** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: září 2018
Přečteno: 319x
Recenze se líbila: 237 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Na úvod nutno říct, že nejsme náročná rodina,spokojíme se s málem, ale co je moc, je příliš.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Pokoj celkem ušel,nečekali jsme zázrak a klimatizace fungovala.Za mírný úplatek i výhled na moře byl...

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Tak to se popsat nedá, bohužel. Žádný výběr, pořád to samé kuře, fronty, fronty, fronty. Strkanice s ruskou klientelou, ze které jsou otrávení i číšníci a také se podle toho chovají...Výkrmna hadr. A to ještě výkrmnu urážím.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Bar u tobogánů již nefungoval, takže jsme si museli pro pití chodit na druhou stranu hotelu, fronty, fronty, fronty a dostanete maximálně 2 plastové kalíšky o obsahu 1,5 dcl, strašné!!!!A omezující.

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Na kapacitu hotelu žalostně málo lehátek na pláži, pokud nevstanete hodně brzo, jste bez šance. I bez šance plavat, protože ohraničený prostor v moři je tak malinký, že tam vedle sebe jenom postáváte.

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Strašné, sem už se nikdy nevrátím. Ani zadarmo.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 37
z 72 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Najmanová Irena: Souhlas s pisatelem recenze - 13. 9. 2019 2:20

Mnohokrát jsem byla v Hamammetu a tentokrát byl výběr ponechán na příteli. Vybral Hotel Houda v Monastiru.Jediné pozitivum z celé dovolené bylo, že jsme byli kousek od letiště a nemuseli cestovat víc jak hodinu do destinace. Při příjmu na recepci jsem řekla recepčnímu, kolikrát už jsem v Tunisku a že bych proto chtěla hezký pokoj i poschodí si vybrala. Žádné peníze jsem nenabízela. (což se v Tunisku běžně nevidí). Byli jsme 2 a dostali pokoj o 2 místnostech, 1 byla v patře.Moc hezky udělané.Měli jsme veliký balkon s hezkým výhledem. S pokojskou spokojenost, ručníky které jsme hodily na zem, byly vyměněné.Potud naše spokojenost. S jídlem jsme problém neměli, jen s ovocem to byl průšvih. Jak kdyby pěstovali jen červené melouny. 1 byly pomeranče a byla jsem svědkem, kdy kuchař vzdal boj mezi pomeranči a Ruskými turisty. Doslova utekl z jídelny. Já bych to taky vzdala. Způsob stravování na směny je nešťastný, více času z vyhrazené hodiny strávíte ve frontách. Stalo se mi, že přišel číšník, ukazoval na hodinky a povídal madam time. Já samozřejmě nereagovala.Chodili jsme na první směnu, takže jsme byli omezeni v čase a měli mít chut na jídlo na příkaz. Výběr mi jinak stačil vzhledem k počtu hvězdiček.Zákusky mají ale vynikající. Velký problém vidím v počtu lidí na tak malý prostor. Hotel má 1014 pokojů a kdyby v každém byli jen 2 lidé, tak je to ohromné číslo. Číšníky jsem litovala,byli za každých okolností slušní. V posledních letech jezdí do těchto hotelů i domácí klientela. S úrovní stravování jsou na tom stejně jako Rusové.Neskutečný BORDEL na stolech i pod nimi, hromady netknutého jídla (všechno musí číšníci vyhodit). Samostatná kapitola jsou plastové kelímky a jejich velikost. Ani u snídaně nebylo možné pít kávu nebo čaj z porcelánových hrnečků.. Všude samé kelímky té nejmenší velikosti 1,5 dcl. slabounký plast, někteří si brali i 3 na sebe aby jim pití nevyteklo cestou ke stolu. U teplých nápojů byly papírové. Většina lidí jela na dovolenou k moři, ale tam strávili velice málo času. Pláž neskutečně malá, lehátko vedle lehátka, šance otočit se ke sluníčku neexistuje.V průběhu pobytu vzhledem k výšce vody musela být jedna řada odstraněna. Kdo si chtěl zaplavat tak měl smůlu, za ohraničenou část se nesmělo a než se dalo plavat tak se muselo jít poměrně daleko. Většina lidí pouze v moři postávala a debatovala. Horší pláž, jsem v Tunisku nezažila.Moře bylo velice špinavé, ale za to hotel nemůže. U bazénu jsem byla 2x svědkem měření Ph a vždy to bylo v pořádku. Animátoři možná vyhovovali mládeži kolem 16 let, jinak bezohlední, hudba řvala od 10 hodin ale to co pouštěli nemělo s hudbou nic společného. Samé duc duc. Několikrát jsme je požádali, zda by mohli hlasitost trochu ubrat a změnit hudbu řekl mi doslova at mu ukážu ještě někoho komu to vadí. Ze zkušeností s hudbou v Tunisku jsem měla sebou špunty do uší, ale zde mi nebyly nic platné. Opravdu hrůza. Aktivita animátorů byla pouze skákat okolo bazénu.I vodní polo hráli v místě, kde hráčům byla voda nad kolena. S čistotou v areálu hotelu jsme neměli nejmenší problém . Do tohoto hotelu bych za stávající situace nejela NIKDY reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání