Napsat recenzi

nejhorší dovolená - každodenní boj o přežití

Recenze hotelu Vincci Helya Beach & Spa Hotel **** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 2,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 445x
Recenze se líbila: 408 čtenářům
Fotografie: 4
Videa: 0
Komentáře: 0
  • kupované ovoce z obchodu kupované ovoce z obchodu
  • náš splubydlící náš splubydlící
  • spolubydlící v koupelně spolubydlící v koupelně
  • v programu all inclusive byla pitná voda na příděl 1,5 litrů denně pro 4 lidi - voda kupovaná z obchodu v programu all inclusive byla pitná voda na příděl 1,5 litrů denně pro 4 lidi - voda kupovaná z obchodu

Poprvé jsme navšívili Tunis a byli jsme připraveni na to, že kvalita ubytování a služeb bude úplně jiná než například v Turecku nebo jiných zemích. To co nás čekalo předčilo naše očekávání. Hrozné pokoje, které nám vyměnili až po velkém úsilí a faktu, že jsme našli v koupelně obrovského švába. Nedostatek pitné balené vody - dstali jsme jednu lahev na pokoj pro celou rodinu, naprosto šílené snídaně, nebylo z čeho si vybrat a vzhledem k tomu, že dcera má bezlepkovou dietu po týdnu jsme byli opravdu rádi, že odjíždíme domů! Každý den brzy ráno jsme vstávali a chodili s osuškami k bazénu, aby bylo kam si lehnout. O animačních programech se nedá vůbec mluvit. Pro děti za celou dobu nebyla jediná akce, ani jsme nenašli nikoho v dětském klubu za celý týden! Animace pro dospělé začaly probíhat až po té co se ředitel hotelu vrátil z dovolené a jejich úroveň byla nevalná. Ubrusy na stole v jídelně naprosto špinavé židle podělané od ptáků, kteří do jídelny občas létali. Prostě dovolená snů. Pořídili jsme i fotografie a reklamci jsme cestovní kanceláři nepodali jen z důvodu naprosté optávenosti po příjezdu a nedostatku času to řešit. Heslo personálu je "přjďte zítra a vyřešíme to". Takže tam můžete chodit celý týden a neděje se vůbec nic. Ráno, když jsme přišli k bazénu tak se všude válely odpadky a neuklizené nádobí občas i rozbité. Museli jsme si to uklidit ( např. v 9 hodin ráno!), aby jsme si udělali místo. Nakonec jsme to pojali s humorem a naši dovolenou jsme nazvali" Každodenní boj o přežití:-)

Vodu a ovoce jsme si museli kupovat v obchodě - program all inclusive:-)

Ubytování  průměrně (2,5/5)

špína a šváby

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,3/5)

heslo peronálu " přijďte zítra to vyřešíme":-))

Pláž a moře  průměrně (2,7/5)

moře a pláž u hotelu byla hezká až na občasné střepy od rozbitých lahví

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

standard jako v Tunisu, s tím musí člověk počítat, když tam jede

Celkový dojem  průměrně (2,2/5)

Celkový dojem : Každodenní boj o přežití

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 29 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání