Napsat recenzi

Děs, běs

Recenze hotelu Chiraz Family Resort & Spa (ex Palmyra Holiday) *** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 1,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2012
Přečteno: 836x
Recenze se líbila: 718 čtenářům
Fotografie: 15
Videa: 0
Komentáře: 0

Tento hotel v žádném případě neodpovídá 4*, ale 2*.Už jen to,že klientelu tvoří rusi,češi,poláci,maďaři a jejich černí krajané, svědčí o ubohé kvalitě tohoto rádoby hotelu.Když tam přijedete,tak první pohled na hotel vypadá honosně,jak se říká nahoře fuj a dole huj

Ubytování  průměrně (1,8/5)

Vnitřek připomíná ubytovnu, (mimochodem tam byli ubytované děti, asi tábor těch jejich krajanů, což v 4* je tak trochu podivné),chodby jsou tmavé,zatuchlé, koberce špinavé, místy promáčené, někde utěkající vodou, všude stoletá špína,po stropech protékající voda, která vás při chůzí "osvěžuje".Schodiště,ze zadní strany, za celou dobu našeho pobytu nebylo umyté, špačky od cigaret a odpadky tam ležely ve stejné poloze po celý pobyt Během dne vypínali vodu(pravidelně dopoledne nesplachoval záchod) a klimatizaci, některým klientům po celý jejich pobyt nešla lednička ani klima.My jsme měli štěstí(nebo to bylo bakšišem při přidělování klíčů),že nám fungovala lednička a přes den klima,pokud ji nevypli(byla centrální)

Strava a stravování  průměrně (1,6/5)

Strava v žádném případě neodpovídala 4*hotelu, nekvalitní maso, jakési

neidentifikovatelné kousky flaksy s kostmi a kožemi, nechutně upravené ryby,které od pohledu odpuzovaly.Zelenina často ovadlá,zřejmě co zbylo z předešlého dne.Ale abych jen nekritizovala, tak tam měli chutné, čerstvé ráno krosánky a některé zákusky.Další, co by mělo být jako standard 4*je dostatek ovoce,což tento hotel neumožňoval.Podávali se buď červené nebo žluté melouny,občas blumy, pouze k obědu nebo večeři, běhěm dne nemáte šanci.Na pití miniaturní pohárky,takže jste pořád běhali a nechali si dolévat.Špinavé nadobí, věčně chybějící vidličky,měli tam pouze nože.Na jídlo stojíte dlouhé řady a nebylo vyjímkou,že až na Vás přišla řada, zíraly na Vás prázdné nádoby

Nepružné doplňování...zmrzlina se podávala pouze po večeři, když se do Vás už toho moc nevlezlo.Já bych si představovala u 4* hotelu dostupnost zmrzliny a ovoce během dne a ne se denně pořád cpát pizzama a palačinkama, které nabízejí během dne, už po týdnu se to omrzí....Drinky,které podávali v baru byly velmi ošizené, snad ani neobsahovaly alkohol

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,6/5)

Pochválit ale musím animátory, ti se opravdu snažili a věnovali se klientům tak, jak se patří.....

Pláž a moře  průměrně (1,6/5)

malá pláž, moře špinavé,chaluhy vhodné pro ty, co tráví dovolenou u bazénu

Okolí hotelu  průměrně (1,5/5)

vybydlené nebo nedokončené torza hotelů...

Celkový dojem  průměrně (1,4/5)

Když to zhrnu,tak nedoporučuji tento hotel, je vhodný pro velmi skromné lidi, kterým nevadí vyhodit dost peněz za 2* hotel.Exim tours si z nás udělal zlatý důl, když takovou hrůzu nabízí svým klientům za 4*.Je to od něj jedna velká lež a zlodějina, ještě to nabízejí jako jejich tip.Je to výsměch všem slušným lidem, kteří jim dali důvěru a jejich pobyt si zaplatili.Celý rok se těšíte na dovču a šetříte ze svého podprůměrného platu a oni Vás tak, s prominutím odr...bou.Poprvé jsem byla s Eximem a také naposledy....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 16 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání