Napsat recenzi

Nour Palace jako zapadající hvězda

Recenze hotelu Nour Palace Resort & Thalasso ***** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: září 2022
Přečteno: 5x
Recenze se líbila: 40 čtenářům
Fotografie: 18
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Koberec na recepci. Koberec na recepci.
  • Koberec v pokoji. Koberec v pokoji.
  • Není třeba komentovat. Není třeba komentovat.
  • polštář na posteli. polštář na posteli.
  • Dezinfekce Dezinfekce
  • Nově vyměněné prostěradlo. Nově vyměněné prostěradlo.
  • Zrovna zametený balkón. Zrovna zametený balkón.
  • Číšníci se vybavují, svou práci neplní. Číšníci se vybavují, svou práci neplní.
  • ... ...
  • Porce hranolek a masa, která na nás zbyla. Porce hranolek a masa, která na nás zbyla.
  • Stůl, u kterého jsme hodinu zpátky večeřeli, ANO hodinu zpátky. Stůl, u kterého jsme hodinu zpátky večeřeli, ANO hodinu zpátky.
  • Židle. Židle.
  • Pizza a burger.. well-done? Pizza a burger.. well-done?
  • Kelímky na pití – večeře. Kelímky na pití – večeře.
  • Neuklizeno ani na snídani, ani jindy. Neuklizeno ani na snídani, ani jindy.

V hotelu Nour Palace jsme byli téměř před rokem, ano, až teď, po vyléčení se z nemoci, kterou jsme tam chytili, jsem dostala odvahu napsat recenzi.

Chtěla bych upozornit, že se jedná o hotel, ve kterém jsem byla opakovaně, ještě jako malá s rodiči. Údajně se změnil majitel a ráda Vám představím, jak to tam minulý rok vypadalo.

Celkově bych hotel shrnula jako hotel vhodný k okamžitému uzavření.

Vše bylo předloženo manažerovi hotelu, tedy doufám, že se za rok už někam posunuli – buď, že zavřeli, a nebo se zlepšili. (Ač si nejsem jistá, zda se něco takového může ještě vůbec zachránit.)

Nekonečné fronty byly tím nejmenším problémem. Po vystání fronty na nás totiž čekalo spálené jídlo, neuklizené stoly a neochotní číšníci. (Ani dýška je moc nebraly). Na pokoji byla špína, neuklizeno. Tato situace se neřešila ani po požádání o opětovný úklid, o změnění pokoje – špinavé polštáře a povlečení nám byly znovu hozeny na postel. Za zmínku stojí vytékající toaleta a plíseň na stěnách – škoda slov.

Jako bonus jsme dostali nějakou záhadnou nemoc, která se se mnou táhla až do jara tohoto roku kdy jsem konečně po neustálém chození po různých doktorech ukončila léčbu.

Konec konců, největší ostudu si za mě udělala CK ***, která tvrdila, že toto je vše v naprostém pořádku a odmítala s námi situaci řešit!

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Jak už je napsáno v úvodu, na pokoji byla otřesná špína, neuklizeno ještě po původních hostech. Tato situace se neřešila ani po požádání o opětovný úklid, o změnění pokoje – špinavé polštáře a povlečení nám byly znovu hozeny na postel, odporný, špinavý koberec s černou skvrnou (snad čokoládou!!!) byl opět rozložen po pokoji. Úklid probíhat tak, že se písek z podlahy zametal pod skříně a do rohů. Vytékající toaleta a plíseň na stěnách v obou pokojích – fuj!

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Neustále spálené jídlo, díky tomu i smrad a kouř v celé jídelně, co se nedalo spálit, to nebylo dostupné (vzhledem k počtu hostů v hotelu se stály neuvěřitelné řady o 20, klidně i 40 lidech) nebo bylo opravdu nedobré/nedodělané, neochucené, pečivo bylo minimálně týden staré, to u nás v Česku už dáváme slepičkám. Když už na nás něco, co se dalo sníst, zbylo, tak se jednalo o porce pro mravence (viz fotografie). Třešničkou na dortu byly neuklizené stoly a neochotní číšníci, stoly jsme si uklízeli sami!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

V celém hotelu uměl jakžtakž anglicky jeden číšník a manažer. Na recepci nikdo. Recepce, jako i zbytek hotelu byla celá špinavá, umaštěné stoly, sklenky v baru.. celý hotel byl opravdu, a to se omlouvám za ten výraz, nechutný.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Špinavá pláž, otřesné léhátka, plavčíci k ničemu.

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Jako v Tunisku.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Prosím, dávejte pozor na to, kam jezdíte a když už uděláte tu chybu, že pojedete do Nour Palace, nenechte si to líbit – pamatuji si na frázi našich lidí v tomto hotelu "My to nějak přetrpíme....." Smutné....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 37
z 64 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání