Napsat recenzi

5* - toť otázka

Recenze hotelu Nour Palace Resort & Thalasso ***** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 430x
Recenze se líbila: 544 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pokud shrnu dovolenou celkově tak jsem byla spokojená. Jídlo, prostory hotelu, pláž byla OK. Co lehce pokulhavá jsou služby, tedy hlavně vstřícnost personálu a co naprosto kulhá jsou pokoje a kvalita ubytovaní

Ubytování  průměrně (3,8/5)

lze rozdělit na dva typy... pokoje jsou umístěny v patrech -2 až +2 (recepce je nula) z řeči delegáta mají české a slovenské cestovky nasmlouváno 250 pokojů všechny jsou ale zřejmě v patrech -1 a -2 a liché čísla které jsou umístěny do ulice a na zásobovací cestu k hotelu... pokoje jsou ne moc dobře uklizené deky roztrhané, ložní prádlo již taky něco pamatuje, matrace jsou ošuňtělé, očividně pamatují, po dešti plný balkon vody, všude je cítit vlhkost a zatuchlost... - 5* ? ani náhodou, snažila jsem se řešit ihned ale vzhledem k tomu že bylo 4:30 ráno - celkem problém, druhý den jsem se dožadovala výměny pokoje (ne jediná), s požadavkem s výhledem na moře (cena pokoje +10TDN na den) - s tím že se na pokoj první podívám - dávám plus pokud se domluvíte na recepci není problém, nakonec jsme se po puldenním maratonu přestěhovali do posledního patra s výhledem na moře a bazén, vše čisté, uklizené, voňavé, jiné deky, ložní prádlo bez dírek, pevné, matrace nové... minimálně o 2 třídy výš než pokoje v suterénu....smutné je to že jsme tam potkávali samé jiné národnoti žádný čech nebo slovák.. :-(

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Dle delegáta jsme měli ultra all inclusiv (oranžové náramky) zbytek hotelu( kromě čechů a slováků) modré - all inclusiv - žádný rozdíl jsem mezi nima nenašla (i v nočních hodinách nalévali v lobby baru všem stejně) - všichni dostali všechno, akorát modronáramkovým se běžně vozilo pečivo a voda na pokoj...

Na výběr stravy nemůžu říct ani popel, velmi velký výběr, co kdo chce a hlavně neustále během celého dne - co velmi potěší- v lobby baru Vám dají celou lahev vody kolik chcete - což je super!, Jídlo se mění každý den, není problém mít každý den jinou skladbu stravy - velká spokojenost i s jídlem u bazénu!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

ochota personálu - jak kde bary recepce celkem OK - jídelna hmm bez bakšiše nula... ale je to spíš o člověku... nechci je házet všechny do jednoho pytle...

služby hotelu celkem OK potěší krytý bázen, je možné využít trezor na recepci (2TDN za den),

animační programy dle četnosti a shlédnutí OK

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Moře velmi blízko hotelu, menší pláž (při plné kapacitě lehátko na lehátku), lehátka jsme si brzo ráno nechodili rezervovat a i při příchodu v 11 i po obědě jsme vždy lehátka našli, plusové body má ochranka pláže, díky tomu místní prodejci nechodí až k lehátkům a neotravují :-) vstup do moře pozvolný - určitě vhodné pro děti - spousta mušliček :-) první dny bylo moře díky dešti zakalené velké vlny, poté nádhera krásně čisté, čistota pláže, neustále sbírání kelímku , bohužel uklid vyplavenin z moře pokulhával

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Nákupní možnosti pod nosem, dostupnost Mahdie - taxikem za 4 - 5 TDN - krásné městečko - museum, přístav, stará část, maják doporučuju kavárnu Sidi Salem

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

pokud pominu prvotní problémy s ubytováním... Hotel bych doporučila s připomínkou na ubytování.... kdo se nechce handrkovat o pokoj tak raděj ne

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 37
z 64 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání