Napsat recenzi

Poměr cena a kvalita ucházející.

Recenze hotelu Caribbean World Mahdia Resort *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 814x
Recenze se líbila: 413 čtenářům
Fotografie: 6
Videa: 0
Komentáře: 9
  • ...opravdu, "hrozný" bordel na pláži :-)) ...opravdu, "hrozný" bordel na pláži :-))

Chtěl bych zde apelovat na všechny ty stěžovatele. Odečtěte si prosím od vámi zaplacené ceny (+- 10 000) cenu letenky a provizi ck. a vyjde vám celkem směšná částka, kterou jste de facto zaplatili hotelu. Pokud někdo čeká Karibik, ať sáhne hlouběji do kapsy a letí na Jamajku. Ale za cenu, pobytu u Máchova jezera, si myslím, že si Tunisané zaslouží více úcty.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Průměrné, žádné větší výhrady nejsou. Sice horší výhled, ale pokoj jsme využívali především na spánek, tak jsme byli spokojeni s klidným místem. Paní, co kritizovala, že dálkový ovládač k televizi je zpoplatněn, buď zapomněla dopsat, že se jedná o vratnou kauci, nebo její znalost angličtiny je na takové úrovni, že to prostě nepochopila. PO VRÁCENÍ OVLADAČE VÁM POPLATEK VRÁTÍ.

Strava a stravování  průměrně (2,9/5)

Také bych řekl, že průměrné, jako ve většině destinací. Zde bych vyzvedl přítomnost darů moře (chobotničky, kalamáry, škeble) které jsem v jiných zemích postrádal. To, že dávali 2-3 kousky pizzi má také svou logiku. Kdyby si každý, drahá stěžovatelko bral podle libosti, tak by se pizza rozdělila mezi 4 lidi a ostatní by stáli ve frontě ještě teď. Nebyl problém vzít si 3 kousky a během provozní doby snack baru 11.00-17.00 jít třeba třikrát.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Žádné zvláštní připomínky, výměna ručníků na pokoji, doplnění toaletního papíru i úklid v pořádku.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Moře krásně teplé, mělké se spousty mušlí podél krásné, (mnohakilometrové) písečné pláži. Pravda je, že se zde objevil nepořádek v podobě odpadků, ale je to nešvar dnešní doby ...nejedná se pouze o tuto destinaci.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Hotelový areál je na úrovni, vcelku čisto o údržbu se staralo množství místních zahradníků.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Musím dát plný počet hvězd, neboť tato dovolená za danou cenu splnila naše očekávání. Ceny při různých vodních atrakcích směšné ...pro srovnání, v květnu jsme byli v Turecké Alanyi ...pobyt 19 750 a teď 9 780 ...motorový skutr (20min) 40e a teď 10e ...padák dvě osoby 65e a teď 20e ...banán, nebo kruhy táhnuté za motorovým člunem 10-15e ...teď 2,5e

Myslím, že jsme naši spokojenost vyjádřili už na místě, kdy jsme si za 5 500 připlatili

dalších 8 nocí s All inclusive.

V závěru bych chtěl poděkovat i cestovní kanceláři Blue style, která mi obě dovolené zprostředkovala.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 45
z 89 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro mládež
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Cyril: reakce na uvedenou recenzi - 14. 8. 2015 14:08

Dobrý den,rád bych uvedl tuto recenzi na správnou úroveň.To že se platila kauce za ovladač nebyla v žádném katalogu zaznamenána,byl jsem na několikata pobytech,nikde jsem se s tím nesetkal,co se týče darů moře ,viděl jsem tam stále dokola 3 druhy ryb, každý den jeden druh,které se stalé opakovali,nikde jsem neviděl chobotnice,škeble dokonce ani kalamáry,někteří lidé si svůj pokoj byli nuceni vyměnit několikrát:špína,plíseň nefunkčnost některého ze zařízení pokoje a rez.Nechápu jak tady pán může psát tunisáné si zaslouží více úcty,takový bordel co nás následoval z letiště až na hotel jsem ještě nikde neviděl.Při příletu nám delegát řekl,že bezpečnost je jejich prioritou, doprovázeli nás 2 policejní motorky ,zpátky už nikoliv.Zpátky jsme jeli přes nějaké tržiště, kde místní prodávali a skupinka teenegerů na náš autobus ukazovala z prstů pistoli jak na nás třílí a těmto lidem by chtěl pan Šindelář složit více úcty???Navíc pán by měl být ve stejném termínu co my, avšak dle fotografie jsem nikoho takového tam neviděl.Dále je zajímavé, že poslední dobou , se množí většinou dosti negativní příspěvky na tento hotel a najednou vyzdvyhování až do nebe???Nechápu nebo pán byl v jiné zemi a v jiném hotelu.Doufám že se připojí další lidé a napíšou opravdu právdivý zážitek z této dovolené.Jediné co bych vyzvedl plnou profesionalitu letecké společnosti. reagovat

Roman Šindelář: Re: reakce na uvedenou recenzi - 14. 8. 2015 14:52

Drahý anonyme (podpis jsem asi přehlédl) :-) Byl jsem v termínu od 27.7. do 3.8. (původní plán) zpět jsme se však vraceli až 10.8. , jak jsem psal, líbilo se nám a za 5 500 na 8 nocí ....nevím co by jste chtěl. Nebudu se vyjadřovat k Vašim stupidním nářkům kvůli kauci za ovladači ("nebylo to v katalogu") ....bože, jak může být někdo tak zapšklý ....to je vážně takový problém, když už ten ovladač mermomocí chcete tam tu kauci složit. My tu televizi pustili jednou, ručně jsem přecvakal všech 20 (většinou německých) kanálů a víc jsem ji nepotřeboval. Více nemám zapotřebí se vyjadřovat k podobným, nejspíše sociopatickým občanům. Roman Šindelář ještě Vám tam pane "šťouralo" přidám pár fotografii, doufám, že mě neobviníte z podvrhu :-) reagovat

Iva: Já jsem byla s kolegyní také spokojena - 20. 8. 2015 20:24

Byla jsem v tomto hotelu letos v červenci a byla jsem velmi spokojena. Nebylo nač si stěžovat. Myslím, že pán asi ještě nepoznal jiné hotely, To by asi koukal. reagovat

Cyril: Re: Já jsem byla s kolegyní také spokojena - 20. 8. 2015 21:19

Pan poznal hotely s menším počtem hvězdiček a v dalekolepším stavu.Pan má nastavenou laťku o něco výš. reagovat

Roman Šindelář: Re: Já jsem byla s kolegyní také spokojena - 20. 8. 2015 21:25

Myslím si paní Ivo, že dotyčný pán poznal i jiné hotely a výsledek byl stejný "pisatel negativních recenzí a věčný stěžovatel" Ono 31 spokojených recenzí ze 40, každý rozumný člověk si udělá obrázek sám. S pozdravem Roman Šindelář reagovat

Robert Macků: Také nadmíru spokojeni - 21. 8. 2015 5:31

Dobrý den pane Šindelář, musím s Vámi souhlasit, byli jsme v termínu s Vámi 26.7. - 2.8.2015 a moje žena mi zrovna říkala, že si někdo prodloužil pobyt, tak jste to byli Vy:-)....dobrý nápad...ale proč reaguji...naprosto s Vámi souhlasím, hotel krásný, služby bezvadné, jídlo dobré, personál ochotný, usměvavý, kamarádský a hlavně úžasný animační tým, to byli důvody, proč jsme se do Caribbean World Mahdia opět po loňském roce vrátili a za rok se zase vrátíme. Nechápu ty stěžovatele, co by chtěli za služby a stravu, jsme na jiném kontinentě tak mají jiné zvyky, také se mi nelíbilo stolování našich Arabských spoluobčanů, ale tak zakroutíme hlavou, pomyslíme jak je to asi u nich doma a jdeme dál. Mimo hotelový resort je luxusní nepořádek, to je pravda, ale pro mě je to jiná mentalita, tak je to pro ně normální. Že někdo řeší kauci na dálkové ovládání....spíš zapoměli jít na příjezdový meeting s delegátem, který vše osvětlil, tak hold nevěděli a mysleli že 50,-e je půjčovné. Nad tímto se člověk musí jen pousmát. Ceny vloni 2+2 53000,-Kč, letos kvůli událostem v Tunisu a pokroku věku dítěte již 3+1 36000,-Kč. Super dovolená za bezva peníz. Hezký den všem Robert Macků reagovat

Iva: Laťka o něco výš - 21. 8. 2015 10:07

Jen bych se chtěla vyjádřit k té laťce o něco výš, jak uvedl pan Cyril. Pokud chci standard, na který jsem zvyklá doma, vyberu si dovolenou v Evropě. Pokud jedu do Afriky, musím počítat s tím, že to bude o něčem jiném i při čtyřech hvězdách. / o třech ani nemluvím - všude doporučují nejméně čtyři hvězdy/ Ale pokud mám čistý a denně uklizený pokoj, vyměněné ručníky, z noční košile vytvořenou květinu, v jídelně výběr chutného jídla, čisté stoly a vždy volná místa, milý a usměvavý personál, nevím, nač si stěžovat. Je pravda, že je lepší jet v době Ramadánu, kdy není hotel přeplněn místními hosty. Když přijeli, bylo to zejména znát v jídelně, ale i tak to bylo v pohodě. Klid byl i na čisté pláži. Animátoři byli výborní a ke všem milí.Já jsem byla opravdu spokojená a jela bych tam znovu. reagovat

Roman Šindelář: Re: Laťka o něco výš - 21. 8. 2015 10:55

Přesně tak :) ...více už nemá cenu se k tomu vyjadřovat. Mým záměrem nebylo zde rozpoutat takovou diskuzi. Pouze jsem, dle svého uvážení a dojmu recenzoval hotel. Někomu se může líbit to a jinému ono. Na pana (snad Cyrila) jsem reagoval proto, že mi jeho výtky přišly velice ubohé. Také jeho argument "množí se dosti negativní recenze na tento hotel" ...31 kladných ze 40 Pane Cyrile??? A to, že někdo napíše, že tam bylo spousta Arabů :-) ...bože, jako kdyby zahraniční turista psal negativní recenzi na nás, že tu bylo spousta Čechů. Já si místní komunity nevšímal a oni si nevšímali mě. K moři na dovolenou jezdíme od roku 97 každý rok dvakrát. Ať to bylo Řecko, Španělsko, Francie, či Izrael ...letos Turecko a Tunisko. Každá dovolená mi dá především odpočinek a zde jsem chtěl hlavně vyzdvihnout cenu. Přátelé, už se nebudu více vyjadřovat, všem i panu Cyrilovi přeji, aby jeho dovolená byla vždy co možná nejlepší. S pozdravem Roman Šindelář reagovat

Fio: Bezva reklaní reakce cestovky - 31. 8. 2016 20:49

V hotelu je binec jako p...., recenze je pravdivá. To prece víme, kdo zde reaguje. Zadarmo drahé. Nízkonákladová charterová letenka max. 2 tis. zpáteční, jídlo 2OO Kč denně, za víc to nestálo a jsme na ceně 3 4OOKč za 7 nocí a zbytek je provize cestovky. A nepřesvědčujte nikoho o opaku. Napsal jsem skutečnost a to nikoliv jako amatér. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání