Napsat recenzi

Nejhorší dovolená za 20 let co létám do TUNISU !!!NEDOPORUČUJI!! 25.8.-1.9.23

Recenze hotelu Caribbean World Mahdia Resort *** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2023
Přečteno: 6x
Recenze se líbila: 42 čtenářům
Fotografie: 8
Videa: 0
Komentáře: 0
  • cesta k relax.bazénu cesta k relax.bazénu
  • Palmy mezi pláží a bazénem ..krása Palmy mezi pláží a bazénem ..krása
  • peřiny bez povlečení peřiny bez povlečení
  • roh vany roh vany
  • zaplacený výhled na moře,nevím jak vy ale já vidím jen kousek bazénu zaplacený výhled na moře,nevím jak vy ale já vidím jen kousek bazénu
  • údajně výhled na moře údajně výhled na moře

Nedoporučuji tento hotel!!Od místních jsme se dozvěděli,že hotel je v úpadku!Tomu také vše uvnitř odpovídalo!Podávám reklamaci CK ***a vidím,že CK dává přednost byznysu přes spokojeností klientů.Určitě při prodeji paní věděla,že na hotel jsou stížnosti.Je to moje chyba.Chtěla jsem ušetřit,v Mahdii jsem byla vloni hotel kousek vedle EL MOURADI MAHDIA a nedá se strovnat s tímto,Takže na to že jsem vzala v srpnu vnuka poprvé na dovolenou ,veliké zklamání!Chtěli jsme sem hlavné kvůli krásnému moři,což splňovalo a tobogánům pro malého..Tunis celkově upadá!Nedá se tam ani nic koupit,hotely stárnou a majitelé o ně nepečují.Příště volíme jinou destinaci za ty peníze.S Tunisem končíme.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

DĚS.Přílet večer,poté nám řekli v recepci že pokoj s výhledem na moře už není,bude zítra.Byli jsme unaveni z cesty tak jsme šli spát a nevybalovali.Pokoj smrděl močí nebó něčím podobným,zřejmě kanály v tom vedru.V 10.hod schůzka s delegátem,skoro všichni chtěli pokoje měnit,někdo neměl prkénko na záchodě,jiný měl smrad a plíseň.Bylo nám řečeno,že ve 13 hod dostaneme další pokoj.V 1 hod místo abychom leželi na pláži jsme opět v recepci bojovali o lepší pokoj!Takže další půlka dne z dovolené v háji..Neochotný personál recepce nám sdělil,že už pokoje s výhl.na moře nejsou (podotýkám že bylo zaplaceno v CK *** vice než 1000 Kč,sama prodejkyně zájezdu mi jej nabídla,zřejmě pro vyšší provize)

a že dostaneme pokoj pro 6 osob a další den nás opět přestěhují!Načež se můj vážně nemocný přítel tak rozčilit,že dostal záchvat,bylo mu zle.Musela jsem dořešit sama,volala jsme delegáta,což mě stálo 700 Kč za volání!Zavolal na recepci a najednou někde pokoj vzali.Ale opět bez výhledu na moře.Přikrývku z min noci jsme si nesla do 2.pokoje,peřiny nebyly povlečené,televize na stěně visela ale nebyl k ní ovladadač a nebyla zapojena.O čistotě v koupelně se moc nebudu rozepisovat,přidám jen foto a obrázek si udělejte sami,hnus plíseň

Strava a stravování  průměrně (2,9/5)

Já i vnuk jsme vybíraví,tak jsme byli na vaječné omeletě,croasant,hranolky,pizza,meloun,ob den kousek kuřecího pokud zbylo.Poprvé jsem v Tunisu stála jak žebrák ve frontě na 4 zákusky na taliř na příděl,pak mě přešla chuť stát na vše ve frontě,na melouny,velde na palačinky,vedle na pizzu ..jsem si řekla aspoň nepřiberu,celý týden nebyla rýže,jen kořeněné brambory,kus kus,ryby,stále dokola to samé,velké fronty,velice malý výběr,nestíhali doplňovat příbory,talíře takže místo klidného posezení u večeře se jednalo o boj o místo nebo o kus žvance.Ale když vám v jídelně nejde klimatizace a pak paní vedle u stolu zkolabuje,tak vás přejde chuť a dáte si na pokoji zlaté české oplatky Opavia

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Personál neochotný, což se mi v Tunisu nikdy nestalo, ale asi proč by se snažili když je hotel před krachem že,na toaletách v recepci a u jídelny nebýval toal papír a před covidem mívali v hotelech tekuté mýdlo,to tady vůbec neznají..O neochotě personálu recepce jsem již psala.Děs ..Animátoři vloni byli usměvaví kámoši co nás denně lákali na střelbu lukem,zumbu a i v moři jsme cvičili a tančili na pláži...letos animace velice slabá

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Moře a pláž plnou mušlí to je jediné co tady mohu pochválit.Lidé co byli na hotelu v Monastiru 5 min od letiště měli moře plné medůz,takže aspoň že može které tak miluji mě přivítalo s otevřenou náručí

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Okolí uvnitř areálu celkem pěkné,palmy,hodně zeleně ,čisto ,kousek uvnitř areálu další relaxační bazén,kde jste měli klid.Za hotelem kousek dál 5 obchodů s kýčema a plno odpadků tak jako jsme na to v Tunisu zvyklí,že takže tasm raději nechodit

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Tento hotel rozhodně nedoporučuji,najdete v Mahdia lepší hotely Tunis mám za ty roky hodně procestovaný,Mahdia má opravdu krásnou dlouhou pláž, plnou mušlí ,jemný písek ale dojem z pěkné dovolené kazí tento hotel,odpovídá max tak 2 ** mám za ty roky možnost srovnání

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 45
z 89 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání