Napsat recenzi

Hrůza!!!!!!!

Recenze hotelu Samira Club Spa & Aquapark Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 954x
Recenze se líbila: 530 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Bazény, pláže, restaurace - vše plné místních domorodců, kteří se chovali jak urvaní z řetězů!!!!!

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Pokoje velmi strohé, postele a matrace nepohodlné, denně jsme vstávali jak dotlučení psi, polštáře smradlavé a nedá se na nich spát. Pokrývka nějaký hadr, který 100% nebyl vyměněn, když jsme dostali klíč od pokoje. Neřešili jsme to, pouze jsme se přespali a zbytek dne byli pryč. Jinak vše funkční, klima, WC, voda.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Snídaně byla dobrá, vše čerstvé, ale denně stejné. Oběd a večeře nic moc, všude tlačenice, maso bylo suché, nedalo se polknout, plné kostí, šlach a kůží. Zbytek jen zelenina, rýže, saláty, ovoce 3 druhy - hrušky, naďobaná jabka a snilé blumy. Zákusky celkem v poho. Číšník přišel vždy jen jednou, věděl, že dostane bakšiš, donesl pití a pak už se více neukázal. Šílené fronty na pití, vše lili do malých špinavých plastových kelímků, které pak jen projeli v jedné stojaté vodě, příbory a talíře taktéž katastrofa. Mastné, mokré, vidličky měly ulpělé zbytky a byly mastné!!!!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Vše za peníze, TV, trezor, internet - hodina 6Euro, personál se tvářil jak bluma, sami od sebe nepozdravili, spíše přehlíželi.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Pláž čistá, moře čisté, teplé, jen boje o lehátka. Málem došlo ke rvačce, když jsme šli na oběd a nechali tam veškeré věci, kabelu, ručníky, po příchodu lehátko ukradeno. Stopy a koleje v písku nás dovedli k pachateli, který se vymlouval na ceduli, že si ho může vzít, když na něm nikdo 30minut není. Vstávali jsme denně jak bulíci, abychom lehátka zabrali a stejně nám ho nějaký chytrolín vyfoukl. Manžel je naštěstí statný muž, tak lehátko bylo do minuty zpět!!!!

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Docela ušlo!!!!

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Tento hotel už opravdu nenavštívíme. Takový SUN CLUB nebo ELDORADOR SALAMBO či CALIMERA YETI BEACH, to je úplně jiné kafe!!!!!!!! Jsme zklamáni letošní dovolenou v Samiře, bohužel.....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 65
z 87 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Alena: Velká spokojenost Samira Club* - 28. 8. 2015 20:56

Milá Zuzano a Davide,já tedy s Vámi rozhodně nesouhlasím,tento hotel jsem si oblíbila a 11.9.2015 letím po čtvrté...mnoho lidí se sem vrací pro spokojenost,také já mí známí...všem se nám tu líbilo a bungalov jsme měli vždy čistý a uklizený,dokonce květiny...Myslím,že v Hammamet tento hotel nemá konkurenci...přeji Vám tedy lepší výběr Vaší dovolené a zdravím,Alena:-) reagovat

Kis: Samira - 4. 9. 2016 2:35

Samira je opravdu hrúza, tam jde přímo o zdraví, špína, neuklízí se, tisíckrát vypláchnutý kelímek, hygiéna za všechny prachy. V 21. stol. něco takového prodávat a ještě k tomu rodinám s dětmi??? reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání