Azur Plaza - nedoporučujeme !!!

Recenze hotelu Azur Plaza **** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Průměrné hodnocení hotelu:
1,3
(na základě 3 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: červen 2012
Fotografie: 0
Komentáře: 2

Naprosto souhlasím s předchozí recenzí a pokud nechcete mít zkaženou dovolenou,vyberte si jiný hotel.Tento se po změně vedení velmi zhoršil,rozhodně si nezaslouží ohodnocení 4-hvězdičkového hotelu! Personál se chová k hostům neuctivě,po příjezdu do hotelu ve 21 hod.jsme dostali zbytky od večeře a když jsme se dožadovali nealkoholického nápoje,řekli oblíbené FINIŠ TOOMOROV !!! Vyprahlí po cestování,když jsme naposledy pili v Praze v 16 h. , v letadle 2dcl coca-coly: to byla jako facka,že nám nedají napít,protože jim došlo pití .Holt all inclusive zde neplatil,jako v jinde. Pokoj bez toaletního papíru,ručníky a osušky taky chyběli, netekla sprcha,záchod nesplachoval,úklid za celou dobu pobytu 1x. Jídlo nechutné,ovadlé saláty od oběda byli i k večeři,následně k snídani, k snídani 1 druh salámu,1 druh sýra,vajíčka na tvrdo i míchané ( naředěné vodou, jako vše ) .Nejhorší pohled na jídlo,promenádující se mouchy po nepřikrytém jídle.Z 34 lidí mělo 30 lidí průjem !!! Všichni klienti z Čech i Slovenska se okamžitě dohadovali s delegátkou CK Best Choice,že chtějí do jiného hotelu,že zde nezůstanou ani minutu.Doplatek na 1 osobu činil 50 euro a i přesto raději zaplatili, aby byli z tohoto hotelu co nejdříve .Reklamaci jsme sepsali ihned po příchodu.Delegátka nejdříve neměla formulář,potom nepodepsala,strašně spěchala a slíbila 3x, že se dostaví na letiště,když budeme odlétat domů.Samozřejmě nepřišla,reklamaci nám v Praze asi neuznají bez jejího podpisu ! Byla jsem 6x v Egyptě, nedá se to absolutně srovnat,úroveň služeb, přístup personálu atd. Byli jsme velice zklamaní a zaráží nás skutečnost,že CK měla zrušit nabídku do tohoto hotelu na konci června,je červenec a zájezdy do tohoto hotelu nabízí samozřejmě pořád dál.

Ubytování 

Všude špína, úklid 1x za celou dobu pobytu.

Strava a stravování 

Mouchy na jídle i v něm. Nedostatek jídla, po 20 minutách došlo a čekalo se 30-40 minut, než ho znova doplnili. To samé platilo i o zákuscích. Z ovoce byl pouze červený meloun a to každý den. Špinavé ubrusy po místních turistech se zbytky jídel( to bylo něco ) neuklidili, lidé se štítili si sednout k takovému stolu.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Služby žádné,kromě předražené masáže. Animátoři milí,neumí zaujmot víc lidí,takže se nudí jak oni, tak klienti.

Číšníci otrávení a nepříjemní. Uklízečky šmudlají vše jedním špinavým zapáchajícím hadrem.

Pláž a moře 

Pláž sice špinavá a neuklizená ( střepy, použité 1-rázové plínky, vajgly ...), zato moře nádherné !!!!

Okolí hotelu 

Špína, prach ze stavby nového hotelu,který člověk musel dýchat i na pláži.

Celkový dojem 

Katastrofa, nikomu nelze doporučit !!! Ani těm nejméně náročným klientům by se zde nelíbilo !!!!

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

K
kotry 11. 07. 2012 12:17
naprosto souhlasím
Musím bohužel souhlasit se vším, co zde bylo napsáno :-(( Hnus. Vrátili jsme se včera! Měli jsme alespoň štěstí v tom, že nám byla reklamace delegátkou převzata - stejná cestovka. Několikrát jsem se telefonicky obracela i do Prahy, jednali se mnou jako bych si vymýšlela. Nedokážu pochopit, jak nás tam mohli ubytovat, když věděli, v jakém stavu tento hotel je...... před naším příjezdem odsud stěhovali dvě početné skupinky slováků..... Zničená dovolená pro nás a hlavně pro naše děti. Již nikdy s touto cestovkou, již nikdy do Tunisu. Jsem naštvaná a zklamaná zároveň :-((. Přemýšlím, že se s podáním reklamace obrátím na právníky, abych vše měla správně. Tohle by si cestovka k zákazníkovi zkrátka dovolit neměla!!!!

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené