Napsat recenzi

Hotel odpovídá spíše 3 hvězdičkám

Recenze hotelu TUI Magic Life Penelope Beach Resort **** (Tunisko - Djerba - Midoun)

Hodnocení:
průměrně: 4,5/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2022
Přečteno: 376x
Recenze se líbila: 75 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V resortu jsme jako tříčlenná rodina strávili 11 nocí a z ubytování máme smíšené pocity. Zázemí bylo skvělé – tři bazény s různou hloubkou, malé brouzdaliště pro děti se skluzavkou, aquapark s tobogány a dalším brouzdalištěm se skluzavky pro malé děti, hřiště pro děti, dostupné pití alko i nealko, příjemný personál. Jenže to vše kazila SPOUSTA maličkostí.

Ubytování  průměrně (4,5/5)

Co se týče pokoje, tak jsem bohužel byli nespokojení. Bydleli jsme v budově s pokoji 2000 – 2226. Při příjezdu byla špinavá podlaha (bylo poznat, že nikdo neuklidil) a čelo postele bylo utržené, viselo ve vzduchu spolu s hřebíky i zásuvkou. Chybělo mýdlo. Po nahlášení na recepci bylo vše brzo napravené. Ale i když recepce na stížnosti reagovala hbitě, opravdu se nám na ni nechtělo chodit každý den. Takže nefunkční žárovku v koupelně, nefunkční minibar, protékající odpad umyvadla v koupelně jsme už neřešili. Klimatizace byla velmi slabá (pokoj ochladila maximálně na 29 °C), za pobyt se jednou rozbila. Nábytek starší, závěsy a potahy na lampách špinavé. Na sušení prádla byl na balkoně k dispozici mini sušák o dvou tyčkách. Dohromady nedaly ani 1 metr. Doporučuji si s sebou vzít šňůru na sušení prádla. Úložný prostor byl dostatečný. Postele velmi pohodlné.

Strava a stravování  průměrně (4,5/5)

Na jídlo i pití jste museli stát frontu (maso, palačinky, wafle, smažená vejce – na vše byla vždy fronta, protože jeden vyčleněný kuchař na daný pokrm prostě nemohl stíhat), u barů obsluhoval obvykle také pouze jeden člověk, takže opět fronty. V jídelně jsme si museli při braní talířů dávat pozor, aby byl alespoň jakž takž čistý. Špatně umyté talíře byly na denním pořádku. U obědů a večeří se sem tam stalo, že vás nikdo neobsloužil – zůstali jste tak bez pití a někdy jste si museli sehnat i příbory sami. Kvalita zmrzliny byla podprůměrná. Sendviče u pláže byly výsměchem, člověk vystál frontu a pak dostal starou bagetu z rána a v ní kousíček salátu, 1 až 3 tenké plátky okurky a trochu sýra, případně šunky. Na all inclusive bylo v průběhu dne moc hluchých míst, kdy nebylo k dostání žádné jídlo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,6/5)

Aplikace na akce a program byla sice fajn, ale některé uvedené show se prostě nekonaly, a to bez jakéhokoliv oznámení. Otevírací doba barů se samovolně měnila podle potřeb hotelu (když se u aquacentra nekonala večer žádná akce, tak byl bar zavřený, co na tom že v amfiteátru akce byla). Během tunisky zaměřeného dne se před restaurací konají malé trhy. V žádném případě si na nich nic nekupujte! Prodejci jsou vyloženě zloději, cenu i po usmlouvání mají nadsazenou 5x až 7x, než byste zboží sehnali jinde. Spoléhají na turisty, kteří neopustí rezort a neznají běžnou prodejní cenu. Veškeré nabízené zboží navíc seženete za normální cenu i na letišti v odletové hale.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Měli jsme smůlu na velké množství řas v moři. Pozor na ně, když vám v plavkách zůstanou delší dobu, dostanete vyrážku.

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Celkový dojem  průměrně (4,5/5)

I přes všechny vypsané stížnosti jsme si dovolenou užili a v hotelu Penelope se nám líbilo. Jen těch závad a nedostatků se časem nakupila opravdu velká spousta. Do hotelu bychom se již nevrátili.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 14
z 17 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání