Nejhorší servis na Djerbě
Recenze hotelu Hotel Palais Des Iles **** (Tunisko - Djerba - Midoun)
Z několika navštívených hotelů na Djerbě, jsme zde byly nejvíce nespokojené. Hotel odpovídá max. 2*, hotel a umístění celkem dobré, nejhorší bylo chování některých zaměstnanců. Pokud jim člověk odmítl dát bakšiš nebo jít s nimi na "kávu", začali vás ignorovat a úplně přestali obsluhovat.
Ubytování
Pokoje pěkné, sice starší vybavení, ale na přespání to bohatě stačilo. My měly pokoj do ulice, kde byl pořád slyšet hluk z ulice, ale stačilo zavřít balkon a byl klid. Po úklidu pokoje pořád špinavá podlaha, asi vytírali jedním hadrem celý hotel.
Strava a stravování
Na jídlo bylo nutné přijít včas a vystát nekonečnou frontu. Kdo přišel později, měl problém najít čistý stůl, většinou si musel donést příbory sám. Když nějaké jídlo došlo, dlouho trvalo, než ho dodali, zákusky většinou po hodině nebyly žádné.
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení ucházející, běžně nefungoval automat na nápoje, případně byl obsypaný včelami, v hotelu vám nedají láhev vody, jako je jinde běžné, musíte čepovat do malých skleniček nebo se vydat naproti do supermarketu a láhev si koupit. Mezi personálem se našlo pár výjimek, kteří se chovali slušně a normálně vás obsloužili, aniž by požadovali nějaké služby po vás, bohužel pár zaměstnanců, kteří se chovají arogantně, dokáže zkazit člověku dovolenou.
Pláž a moře
Pláž docela čistá. Pokud se objevila tráva, brzo jí odklidili. Na pláži byl problém s lehátkama, pouze polovina z nich měla matraci, takže se všichni snažili mezi 6 - 7 obsadit lehátko ručníkem, kdo přišel dýl, musel ležet na tvrdém lehátku.
Okolí hotelu
Naproti hotelu 3 supermarkety, nedaleko kavárna. Možnost stopnout taxi a zajet do města...
Celkový dojem
Návštěvu tohoto hotelu určitě nedoporučujeme. Od 4* hotelu (i když tuniského) očekáváme jiný servis a chování vůči hostům.
z 60 recenzentů
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.