Napsat recenzi

Jednou a dost

Recenze hotelu Caribbean World Djerba Hotel Resort **** (Tunisko - Djerba - Midoun)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 2 052x
Recenze se líbila: 499 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 7
  • Hotelová pláž Hotelová pláž
  • Hotelový bazén - francouzský animační tým Hotelový bazén - francouzský animační tým
  • Další hotelový bazén - český animační tým Další hotelový bazén - český animační tým
  • Všude přítomní velbloudi jsou atrakcí hlavně pro děti Všude přítomní velbloudi jsou atrakcí hlavně pro děti
  • Krokodýlí farma Krokodýlí farma

Letos jsme si chtěli dopřát na naše poměry "luxusní" dovolenou. Jeli jsme možná naposledy celá rodina: s jednou dospělou dceru a druhou 5-ti letou, tedy 3 dospělí a jedno dítě na 12 dní. Hotel, služby i okolí hotelu nás ale zklamal.

Ale co je pro nás málo, může být pro ostatní až moc.

Počítejte s tím, že hlavními hosty jsou tu Francouzi a veškeré programy, show a další akce jsou v jejich rodné řeči a především pro ně. Každá národnost je odlišena barvou náramku, podle toho je také zvolen přístup číšníků, úklidové služby, recepce atd. Velmi nás toto dělení mrzelo.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

V noci po příletu jsme dostali pokoj, do kterého se šlo dlouhými ponurými chodbami. Pokoj byl malý, starý nábytek, nešly zavírat dveře od koupelny, WC ani dveře od skříní. Balkonové dveře na kličku naopak nešly otvírat. Chyběl odpadkový koš, nefungovala TV.... na 4 a půl hvězdičky opravdu nevídané. Navíc o 3 pokoje dál končila chodba a byla tam umístěná technická místnost pro vnitřní bazén. Z té se ozývalo neustálé hučení, které bylo velice nepříjemné.

Po 2 nocích jsme požádali o výměnu pokoje. Na recepci jsme se ten den sešli 3 české rodiny, které žádali o výměnu z různých důvodů. Vše nám večer předem vyjednala naše velmi ochotná a příjemná delegátka. Na recepci ale druhý den o ničem nevěděli a pokoje nám odmítli vyměnit. Po dlouhém a celkem rušném a hlasitém vyjednávání v němčině a angličtině nám všem pokoje opravdu dokonce bez bakšiše vyměnili. Nastěhovali jsme se do rodinného pokoje, který měl 2 ložnice, nový nábytek - úplný opak toho předchozího!

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Strava byla vyhovující, 12 dní bylo sice dlouhých a už jsme se těšili na vepřové, ale dalo se to. Výborné byly palačinky, polévky, dortíky, zmrzliny. V poledne jsme využívali možnost obědů v baru u moře, na snídaně a večeře jsme chodili do hlavní restaurace. Protože byl ramadán a Tunisané jedí pouze jedno jídlo a to v půl deváté večer, obsluha a hlavně příprava stolů (odnášení špinavých talířů, příborů a sklenic) vázla. Často jsme si prostírali sami. Delegátka nám vysvětlila, že číšníci jsou večer již unavení a těší se na své první jídlo. Takže jsme jejich absenci nebo nevšímavost neřešili.

Nikdo z nás neměl žádné zažívací potíže!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Zažili jsme opravdu pár perných dní, starší dceři je 20 let a mezi Tunisany o ni byl až nepříjemný zájem. Asi nejvíc bylo nepříjemné dvoření se pána na úklid, který nás doslova šikanoval. Nejdříve jsme si říkali, že jeho přítulnost a snahu o komunikaci 3x denně v našem pokoji je dána jen jeho mentalitou a radostí ze života. Ale pak to přerostlo v opravdu nepříjemné situace, kdy se snažil o fyzický kontakt s dcerou. Stále nás rodiče oslovoval s tím, že chce s dcerou žít a že mu nevadí, že má doma přítele.... Dcera se bála být v areálu hotelu sama a na pokoji nechtěla být bez dozoru nás rodičů vůbec. Ráno už neotřelý ctitel klepal na okno, než jsme přišli od moře, sebral nám z pokoje všechny ručníky, aby nám je za naší přítomnosti mohl přinést, takových situací bylo čím dál tím víc....

4. den jsme si byli poprvé stěžovat. Následovalo několik naprosto nekonečných dní stěžování si, dohadování, návštěv manažera hotelu v našem pokoji, údivu, nedůvěry, zda si nevymýšlíme.

Velmi nám pomáhali čeští animátoři a opravdu nepostradatelná byla delegátka Dáša, s jejíž pomocí se poslední den pobytu náš problém vyřešil a my jsme dosáhli po dvou stížnostech u manželky ředitele hotelu výměny pána na úklid za velmi příjemnou paní:-)

Manželka ředitele hotelu nám ale řekla zajímavou věc: nedivte se, české dívky jsou tu velice atraktivní!!!

Pokud máte nějakou prosbu na zaměstnance recepce, vždy se při kontaktu s vámi usmívají, pokyvují, ale běda jak chcete aby něco řešili, někam s vámi šli... odpověď byla: přiďte zítra!!

Jen pro zajímavost i další příjezd našich krajanů byl ve znamení výměny pokojů. Důvod byl zápach fekálií, dostali pokoj v blízkosti čističky.

Naši animátoři se snažili, ale proti těm francouzským nebyli moc vidět a slyšet.

Pláž a moře  průměrně (3,5/5)

Pláž hotelu byla uklizena, myslím, že tunisané se v tomto případě snažili. Uklízeli nánosy chaluh, sbírali odpadky. Problém jsou velbloudi a koně, kteří neustále procházejí po pobřeží a samozřejmě svou "potřebu" vykonávají kdekoliv do písku. To pak smete moře. Každý den se se svými páníčky tyto milá zvířátka i koupou v moři spolu s vámi. Moře bylo krásně teplé, občas připlaval igelitový pytlík, občas pet lahev a jiné věci. Ale s tím se v této zemi asi musí počítat a nejde to moc ovlivnit.

Okolí hotelové pláže je vlastně smetištěm. Ze začátku jsme z toho byli nešťastní, ale časem jsme si zvykli. Tam kde byla otřesná pláž, bylo čistší moře!

Nasbíráte určitě množství různých mušliček a ulit.

Dceru při procházkách po pláži oslovovali místní obyvatelé s nabídkami společných procházek a hned i sňatku, protože se podle jejich slov na první pohled zamilovali!! Dceři to bylo velmi nepříjemné, anglicky odmítala, ale někteří nápadníci se vraceli i několik dní po sobě!! Pro otrlejší povahy to možná znamená jen zábavu, ale v nás to vyvolávalo nepříjemné pocity.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

V okolí hotelu je několik malých obchůdků za fixní ceny. Nakoupili jsme výborné koření, olivový olej, ořechy.... Ceny jsou velmi nízké. V obchodech jsme byli vždy vítáni a nikdo nám žádné zboží nenutil. Opět byl u prodavačů zájem o dceru, kterou všude oslovovali miláčku:-) Okolí hotelu je mimo hotelové zóny velice zanedbané, opět to mohu nazvat obrovským nevonícím smetištěm. To se střídá s honosnými hotelovými komplexy. Byli jsme na výletě na krokodýlí farmě. Velice se nám celý areál, kde je i muzeum a ukázky řemesel, líbil. Jen bych příště tento výlet absolvovala bez cestovní kanceláře, na prohlídku celého areálu jsme měli jen 3 hodiny, což nám nestačilo.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Od pobytu v tomto hotelu jsem čekala o mnoho víc. Podle mého názoru cena neodpovídá kvalitě, navíc mě mrzí odlišování hostů barevnými náramky. Příjemný vítr, teplé moře a úžasný bazén se slanou vodou nám ale vynahradil nedostatky, které jsme tam našli. A za mořem a africkým sluníčkem jsme tam přece jeli. Takže Tunis se nestal naší oblíbenou destinací a už tam určitě nepojedeme, přesto nelituji, že jsme tam strávili 12 letních dní.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 22
z 42 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

anonym: ČEMU SE DIVÍTE??? - 4. 8. 2013 21:09

jen bych chtěla na vaši negativní recenzi napsat,že v této zemi je o evropanky zájem,což je normální,s tím jste museli počítat ,sama jsem tam byla již několikrát,tunisani jsou miláčci..a že jsou přitulní a přátelští?no lepší než ti studení čumáci v čechách..a co se týče hotelu,na djerbě patří k těm nejlepším.je tam krásně,tak neodrazujte další,co tam chtějí jet! reagovat

amarena: Už se nedivím - 6. 8. 2013 11:16

Tyto recenze jsou od toho, aby každý napsal svůj názor. Rozhodně nikoho neodrazuji, popsala jsem jen to, co jsme zatím nikde jinde nezažili. Aby nás zaměstnanec hotelu omezoval v pohybu, pronásledoval dceru, přes její i naše upozornění ji osahával a ještě chtěl, aby jsme ho přitom fotili, to se mi zdá opravdu příliš. Také píši, že poslední den odjezdu došlo k nápravě. Přátelské chování jsme zažili v Turecku, Bulharsku, Řecku, ale tohle přesáhlo určité meze slušnosti. Také jsem se s úžasem dozvěděla, že tento hotel je jeden z nejlepších a dost mě to překvapilo. Přeji Vám, aby jste si pobyt v tomto hotelu užila a byla co nejvíce obletována tuniskými miláčky. Někomu je taková přízeň příjemná, nám ale v tomto rozsahu určitě NE! Krásné léto Anonymko reagovat

Martin: Re: Už se nedivím - 19. 8. 2013 21:42

Spis tu vasi krasavici obletovali proto ze byla oskliva jak noc,jak jsem i ja mel moznost v tomto hotelu videt.Vsem ostatnim - byl jsem tam 7x a po vsech Egyptech,Tureckach,Recku atd bych uz za tento hotel nemenil reagovat

anonym: Djerba je krásná - 27. 8. 2013 23:26

Dobře martine :)) opravdu pro všechny ostatní..tento hotel je super,na Djerbě fakt nej :) reagovat

amarena: pro anonyma - 29. 8. 2013 9:56

Děkuji za názor anonyme, od toho tyto stránky jsou. Jen se divím, že se ti líbí nevhodné urážky v Martinově reakci, pravděpodobně patříš také k jeho kategorii lidí. reagovat

jana: Re: Djerba je krásná - 15. 3. 2015 18:29

Pro nás to byla opravdu SUPER dovolená!!!!Projeli jsme toho dost ale byli jsme spokojeni daleko více než v Egyptě v posledních letech!! reagovat

amarena: pro Martina - 29. 8. 2013 9:53

Martine, nevím z jakého důvodu píšete, že je moje dcera ošklivá jako noc. Nikdy jste ji neviděl. Jsem přesvědčená, že takové nesmysly může napsat jen primitiv. Příště přemýšlejte, než něco takového napíšete. Rozhodně Vám přeji, ať si tento hotel zase užijete. Asi jste ještě nenarazil na služby, kde cena odpovídá kvalitě. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání