Napsat recenzi

Žádná velká spokojenost.

Recenze hotelu Minotel Resort *** (Tunisko - Djerba - Aghir)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 152x
Recenze se líbila: 478 čtenářům
Fotografie: 3
Videa: 0
Komentáře: 0
  • vodní stěna při bourání vodní stěna při bourání
  • to samé zblízka, vepředu plavající dítě to samé zblízka, vepředu plavající dítě
  • "čistá" voda v dětském bazénu "čistá" voda v dětském bazénu

Hotelový komplex je evidentně vystavěn pro zajištění veškerých služeb klientům, poskytované služby však silně za možnostmi zaostávají.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Ubytování bylo celkem dobré, vadou byla málo fungující klimatizace, ze které nepravidelně vycházel zápach žumpy, takže se navíc musela vypínat, neboť zápach byl opravdu silný. Také nám pobyt trochu znepříjemňovali mravenci, kteří lezli až do postele. Jinak bylo čisto, uklízelo se každý den, pokud jsme chtěli. Personál zajišťující ubytování byl velmi příjemný.

Strava a stravování  průměrně (2,9/5)

První týden personál v restauraci zcela nestíhal, po odchodu první vlny strávníků zůstávaly dlouho stoly přeplněné špinavým nádobím a zbytky jídla, pomalu se jídlo doplňovalo, takže například po dobu 10-20 minut nebylo buď z čeho vybírat, nebo na co si jídlo nandat nebo čím ho jíst, anebo kam si sednout. Také byl neustálý nedostatek nápojů při jídle. Jídlo bylo neochucené, nesolené, nebo pouze kyselé či ostré, často příliš mastné, a to i přílohy (brambory, rýže). Děti prakticky celých 14 dnů nejedly, a když, tak téměř výhradně melouny nebo ovoce - broskve, hrušky, švestky. Dobré bylo sladké pečivo a některé zákusky. V prvním týdnu také všichni čeští hosté včetně nás měli střevní problémy, a to celkem úporné, trvající po celou dobu pobytu (někteří nakonec využili možnosti změny hotelu nabídnutou CK). Pokud jste nechtěli pít hodně, ale opravdu hodně přeslazené nesycené "limonády", zřejmě jejich výroby, pak zbývaly pouze kola a sprite, obojí samozřejmě sycené, a pivo nebo domácí destiláty. Nápoje navíc neustále chyběly v baru u bazénů.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Tobogány - kvůli nim jsme tam hlavně jeli, protože máme děti 10 a 7 let. Viditelně měly to nejlepší za sebou, zřídka byly v provozu všechny najednou, spíše až náš druhý týden. Jeden se dokonce uváděl do provozu právě až druhý týden našeho pobytu. Nejméně jeden z tobogánů při průjezdu těžšími váhami hrozil zborcením. U dětského bazénu se vystavěná vodní stěna bourala za plného provozu, takže děti běhaly mezi sutinami, samozřejmě bosy. Div, že nedošlo k žádnému úrazu. Dětský bazén byl na přelomu prvního a druhého týdne ponechán bez čištění, takže zezelenal, personál ho vyčistil zřejmě až po zásahu nás klientů po stížnosti přednesené delegátce, ta zřejmě zajistila nápravu. Nejlépe asi pracovali animátoři, skutečně se úderem 10.00 h snažili pak po celý den pro klienty neustále vymýšlet nějaké aktivity (šipky, petanque, vodní aerobik, strečink apod., i když náčiní bylo poněkud zastaralé) a večer ještě zajišťovali kulturní programy jak pro děti, tak potom i pro dospělé. Pro děti přes den příliš animací nebylo, o výrazném hlídání dětí se vůbec mluvit nedá.

Pláž a moře  průměrně (2,9/5)

Hotelová pláž? Tak nějak jsem byl překvapen, co si pod tím pracovníci tohoto hotelu představují. Šlo o část pláže o rozměrech cca 50x50 metrů s pevnými slunečníky, za plážový bar se zřejmě vydávala chatrč na začátku pláže s teplými "studenými" nápoji, elektrika tam evidentně natažena nebyla. Pláž byla cca 500 metrů od hotelu, po cestě na pláž se běžný Středoevropan zřejmě bude poněkud obávat, jestli ho tam někdo nepřepadne, okolo všude značný nepořádek (papíry, PET lahve, sutiny, navezená hlína apod.). Vstup do moře je prudký, tedy nikoli zcela vhodný pro rodiny s malými dětmi. Na pláž chodily evidentně osoby, které nebyly hosty hotelu, což zřejmě nikomu z personálu nevadilo.

Okolí hotelu  průměrně (2,1/5)

Okolí rozhodně oku nelahodilo, jak jsem již psal, všude okolo byl nepořádek. Obchod byl jeden u hotelu, je to malý obchůdek, pak asi 300 m od hotelu další malý obchod, 3 lepší markety byly cca 1 km od hotelu. Nejbližší město, kam se jezdilo, byl Midoun asi 10 km, taxíkem cca 10 minut za 3 dináry, tedy necelých 40,- Kč. Ve městě byly pěkné pouze kamenné obchody, jinak se tam čas zastavil tak před 100 lety. Procházky do přírody bych asi doporučit nemohl, příroda na Džerbě, alespoň v okolí tohoto hotelu, žádná není, sem tam palma, jinak písek, navezená hlína a sutiny.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Celkově jsme byli spíše nespokojeni, děti se vyžily na tobogánech, pokud zrovna fungovaly. Tudíž tento hotel nemohu doporučit jiným klientům.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 9 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání