Napsat recenzi

!!!Katastrofa hnus už nikdy s ***!!!

Recenze hotelu Hari Club Beach Resort **** (Tunisko - Djerba - Aghir)

Hodnocení:
průměrně: 2/5
Vloženo:
Pobyt: září 2023
Přečteno: 1x
Recenze se líbila: 43 čtenářům
Fotografie: 12
Videa: 0
Komentáře: 0

Po náročné cestě s dětmi jsme přijeli na recepci hotelu, kde nefungovala ani klimatizace. Toalety byly znečištěné, chyběl toaletní papír, mýdlo a papírové utěrky. Na recepci jsme čekali od 7:00 do 17:30 hod. na klíče od pokoje. Po obědě do hotelu přijely tři autobusy lidí, cca asi 50 osob, kteří měli koupený Zájezd půl roku předem do vysněného hotelu. Rázem se ocitli v tomto hrůzostrašném hotelu, který neodpovídá ani dvěma hvězdám se slovy, že tam pro ně nebyl volný pokoj. Tito klienti dostali klíče od pokoje dříve než my.

Když jsme konečně přišli na pokoj, přišlo další zklamání. Pokoj byl zatuchlý, plesnivý, povlečení bylo navlhlé, o koupelně raději nemluvím. Pokusili jsme se o výměnu pokoje, ale žádný pro nás nebyl volný.

To, co nás čekalo v jídelně bylo ještě horší než pokoj. Kam se člověk podíval, všude byla špína. Od ubrusů po podlahu, kterou za 9 dní nikdo nevytřel. Na příborech a talířích byly zaschlé zbytky jídla. Nádoby na čaj, kávu a mléko neskutečně špinavé, že jsme se na kohoutky báli sáhnout. Stále byl nedostatek talířů, příborů a skleniček. Za 9 dní nebyl den bez problémů. V jídelně z postmixu (cola fanta) došlo pití už druhý den pobytu. Vše jsem ukázal manažerovi hotelu a dostalo se mi odpovědi, ať si zajdu na bar za recepci. Já jsem si nezaplatil dovolenou all inclusive, abych si chodil přes půl hotelu pro pití k obědu!!!!!! Potom tedy začali rozlévat nápoje z pet lahví. Dovolili jsme si ke stolu o osmi lidech donést 1l láhev Fanty, kterou nám manažer přišel vzít. To se opakovalo každý den. Šetří tam úplně na všem a na všech.

U baru u bazénu neustále neměli pivo a posílali nás na hlavní bar za recepcí, kde nás pro změnu nechtěli obsloužit v plavkách. Bar na pláži, jestli se tomu místu dá tak říkat, otevřel číšník v 10 hod a za půl hodiny odešel. Nechal otevřené okenice, zamkl dveře, přišel v 16 hod a v 17 hod bar zavřel. Všichni číšníci až na výjimky byli arogantní a vše byl pro ně problém. Vše ignorovali a dělali, že u baru ani nikdo nestojí.

Dcera hraje tenis, proto jsme si vybrali tento hotel, který nabízí 5 kurtů. Opět nás čekalo velké překvapení!!!! Na kurzech se asi naposledy hrálo, když hotel postavili. Antuka vypadala jako když se po ní proběhlo stádo prasat, lajny vytrhané, sítě, když náhodou nechyběly, tak ležely děravé skoro na zemi. Tenis jsme si bohužel ani nezahráli.

Na Djerbě a v Tunisu jsme nebyli poprvé a o to víc jsme zklamáni. V předešlých letech jsme neměli žádné problémy a s hotelem jsme byli vždy spokojeni.

Ubytování  průměrně (2/5)

Hrůza

Strava a stravování  průměrně (2,4/5)

Jediné jídlo bylo celkem chutné

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,4/5)

Animační programy pro děti - žádné!!!! Každý večer to samé!!!! Stejný program, stále se opakovalo 10 písniček dokola. Mini club pro děti probíhal tak, že jsme tam jeden den s dětmi přišli, nejdříve si museli ořezat pastelky a potom si malovali. Animátorka si hrála s telefonem.

Pláž a moře  průměrně (2,3/5)

Co se týče toho místa, které označujete jako pláž bylo něco katastrofického. Zápach jako ze septiku, metrová kupa řas, voda zapáchala a byla úplně černá. Na pláži a u bazénu byl chronický nedostatek lehátek. Za celý týden jsme se na tomto místě nevykoupali. Na jinou pláž jsme byli nuceni jezdit taxíkem na vlastní náklady, aby se naše mohli vykoupat v moři.

Okolí hotelu  průměrně (2/5)

Celkový dojem  průměrně (2/5)

Nikdy více ani zadarmo

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 27 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání