Napsat recenzi

Carribbean Wolrd Borj Cedria..

Recenze hotelu Caribbean World Borj Cedria Resort **** (Tunisko - Borj Cedria - Borj Cedria)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 738x
Recenze se líbila: 504 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Na dovolené jsme byli mladý pár v období 22.8 až 2.9 2013. Po přečtení recenzí, jsem se obávala, jaký hotel bude. První dny jsem nechápala, jak lidé mohli psát tak příšerné recenze, poté asi po týdnu jsem si začala mnohé uvědomovat a ke konci naší dovolené jsme se těšili domů a byli přesvědčeni, že už jsem NIKDY NEPÁCHNEME.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Ubytování bylo pěkné, měli jsme nejspíš štěstí na pokoj. Pokoj byl velmi prostorný, se vstupem přímo k bazénu, a na druhou stranu byl velmi blízko k jídelně. Velké postele, nábytek akorát. Co jsme slyšeli od jiných, byli také spokojeni. Až na jeden pár co prý zezačátku dostal pokoj někde u kanálu, nebo kde :)

Jedina výtka byla ta, že jsme to měli hned u Animačního divadla a tak nám do 23 hodin velmi hlasitě vyhrávali ty samé písničky dokola a ječeli nám do mikrofonů (pro malé děti pokoj asi zcela nevhodný)

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Toto byl kámen úrazu!

První dny jsme byli celkem v pohodě, že je výběr, maso, zelenina, těstoviny, rýže, dezerty, vše ok. Pak nás ale zničeho nic Čechy přeřadili do jiné jídelny, jiného hotelu. Tam to začalo, bylo tam strašně moc lidí a personál a jídelna zcela nepřipravena. Neustále nebylo místo, chyběli talíře, vidličky, nože, hrníčky a hlavně JIDLO. Co si budeme povídat, když ráno jdete v 8:30 na snídani (která končí v 10) a chcete si udělat kafe a zjistíte, že po čekání fronty čítající 10hlav, došel hrníček a když si na něj počkáte, že došlo i kafe a nikdo ho nedoplňoval a že si teda místo toho dojdu pro sladké pečivo (kterého bylo všehovšudy jen dva druhy a každý den to samé) a ono neni, tak si řeknu, že si dám aspon vejce, ono neni, tak teda máslo, ono neni a tak teda aspoň sýr a oni řeknou , že už došel (hodinu a půl před koncem??) tak skočím jen u suché bagety? Co to je? Tohle bylo furt. A také se každý den opakovalo uplně to totožné. A připravte se, že budete kvokat, až odtut pojedete. Neboť bylo neustále jen kuře. Občas ryba.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Personál milý, celkem. Čisto v hotelu bylo, výměna ručníku v pohodě.

Jediné co nás naštvalo, že při bouřce vypadl proud na 3 hodiny v celém hotelu. Všem nakonec šel, nám ne. Když jsme to šli řešit poprvé na recepci, poslali nás do háje. Po druhé nás konečně vyslechli a šli nám nahodit pojistky. Nechápu takovou neochotu.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Pláž čistá, písčitá, OK

Okolí hotelu  průměrně (2,1/5)

Špína,. Nikam jsme nejeli.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Už nikdy více.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 24
z 46 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání