Napsat recenzi

Caribbean World Borj Cedria

Recenze hotelu Caribbean World Borj Cedria Resort **** (Tunisko - Borj Cedria - Borj Cedria)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 410x
Recenze se líbila: 494 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Celkový dojem spíše pozitivní, dovolená byla příjemná, personál profesionální, avšak objevili jsme i několik nedostatků, jako např. organizace stravování, kdy byl trvalý nedostatek talířů, někdy i příborů a skleniček.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Průměrné, člověk se nesmí nechat odbýt, protože i když na recepci tvrdí, že už nemají žádný volný pokoj, vždy nakonec nějaký najdou. Nám se např. stalo, že nás ubytovali do neuklizeného pokoje s nepřevlečenými postelemi a nevyměněnými špinavými ručníky. Po důrazné stížnosti na recepci, nás sice neochotně, ale ubytovali do nového pokoje, dokonce s výhledem na moře. Rozhodně doporučujeme, jednat v případě nespokojenosti přímo a výhradně s recepcí, protože při řešení prostřednictvím delegátky je přístup recepce poněkud laxní (navíc delgátka není k dispozici denně). Konkrétně my jsme byli ubytovaní ve dvou pokojích, v jednom nefungovala klimatizace, ale po stížnosti na recepci byla do jednoho dne opravena, v druhém často netekla teplá voda, kdy jsme tento problém řešili pouze s delegátkou a jediným navrhovaným řešením byla výměna pokoje.

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Strava poměrně pestrá, i když bez větší obměny. Problém byl s nedostatkěm nádobí, zejména kvůli nedodržování zákazu nošení jídla mimo restauraci, nádobí potom zůstávalo všude po hotelu a v restauraci se tvořily fronty i na talíře a hrnky. Řadový personál se sice snažil situaci zvládat vysokým nasazením, avšak z našeho pohledu byla chyba na straně managementu - nezvládnutí organizace ( několikrát jsme viděli, že si hosté odnášejí jídlo před zraky vedoucího personálu, nebo např. i přes recepci a to bez jakékoliv reakce personálu).

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Hotel je trošku starší a na některých místech je to znát, avšak pláž byla travale čistá, vstup do moře mírný. Bazený udržované a pravidelně čištěné. Možná bychom uvítali věší kapacitu záchodů.

Okolí hotelu  průměrně (2,1/5)

V bezprostředním okolí hotelu skoro nic není. Kousek dál ale v dosahu pěší chůze je městečko, celkem zanedbané a špinavé. Hotelový areál je velmi rozlehlý a v rámci hotelu lze koupit vše potřebné, i když za relativně vyšší cenu než mimo hotel.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Celkovému pozitivnějšímu dojmu z hotelu škodí neukázněná klientela - plýtvání jídlem, odhazování odpadků a neschopnost vedoucího personálu situaci nějak usměrnit.

Animační programy nebyly špatné, ale poznali jsme i podstatně lepší, včetně aktivnějších a nápaditějších animátorů (je však pravda, že jsme hotel navšítivili spíš koncem sezony).

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 24
z 46 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání