Napsat recenzi

Smartline Ras Al Khaimah Beach Resort ****

Recenze hotelu BM Beach Resort **** (Spojené arabské emiráty - Ras Al-Khaimah - Ras Al-Khaimah)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2019
Přečteno: 361x
Recenze se líbila: 230 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Let se společností Air Arabia bez problému, v ceně letenky nám bylo podáno i jídlo a 1/2 l vody, i když v CK E**** nám na otázku, zda je stravování v ceně , nedali jednoznačnou odpověď. Kávu bylo možno zakoupit během letu za 2 USD, při 6 ti hodinovém letu občerstvení bylo vítané a myslím, že by mělo být zajištěno i jinými CK např. Fly Dubaj, kde si cestovatelé na tento nedostatek stěžují. S Emirates je jídlo i pití samozřejmostí, což se pochopitelně odrazí na vyšší ceně letenky resp. zájezdu.

První dojem z hotelu byl dobrý, menší rodinný hotel , udržovaná rozlehlá zahrada. Recepce a i jídelna jsou překlimatizované, je dobré s tím počítat. Pocitová teplota venku je zde nižší díky slabému větru, takže přechod dubna a května byl v pohodě.

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Ubytování bylo v 1. patře bez balkónu nebo terasy sice s výhledem na moře, který byl ale znemožněn těžkým závěsem bez záclony, který jsme kvůli pocitu soukromí skoro neroztahovali . Apartmány byly mezi sebou propojené běžnými dveřmi s koulí., přes které bylo slyšet. Soukromí tedy skoro žádné, ale na pokoj jsme se chodili jen osprchovat a vyspat, proto jsem se rozhodla to neřešit. Měli jsme také štěstí na klidné sousedy. Postele byly pohodlné, koupelna zrenovovaná. Všude bylo blízko, do jídelny, na pláž i zadní bazén u pláže.

Areál byl pečlivě udržovaný, více než pokoje, kde úklid probíhal zběžně a za týden nebylo povlečení vůbec vyměněno, což nebývá v 4 hvězdičkovém hotelu zvykem.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Kapacita hotelu plná, bylo to období těsně před Ramadánem, bylo to znát hlavně v jídelně, kde byl často problém sehnat místo nebo příbory, sklenice., Lžičky jsme viděli jen 2 x. Jídlo celkově dobré a doplňované, ale už jsme zažili lepší. Odpovídá tak 3 * hotelu. Největší zklamání byla káva, chyběl automat s různými druhy kávy, to, co teklo z kohoutu, nemělo s kávou nic společného. Jediná možnost byla si ze sklenice s Nescafé kávou udělat rozpustnou kávu sám a zalít mlékem, které ale bylo řidší a chyběli kávové lžičky.

Pivo v plechovce se dalo pít, stejně tak i víno, bylo suché.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

V jídelně by bylo třeba více personálu, na baru na pláži by mohli být příjemnější, v baru u bazénu byli ochotní

Pláž a moře  průměrně (3,3/5)

Moře použitelné jen do 11 hodin k plavání, pak až do odpoledne velmi málo vody. Jde o zátoku, takže moře klidné až moc, vlny žádné.Vynahrazoval to bazén s příjemným servisem, kvalitní lehátka, občerstvení na baru dostupné z bazénu i zvenčí. Lehátka nová a opravdu bytelná, hodnotím kladně. Na pláži méně slunečníků, asi spoléhají na palmy, které lemují pláž. U bazénu plážový servis v příjemných rozestupech.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Dá se jet zdarma hotelovým autobusem do Rash al Khajman na nákupy, vzhledem k pobytu na 8 dní jsme ale nevyužili, stačili 2 výlety.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Do tohoto hotelu bychom se už asi nevrátili, ale pobyt zde byl i tak přijatelný.

Dovolenou jsme si užili zejména kvůli vydařeným výletům zakoupeným v hotelu přes naši CK. První byl výlet do pouště s ježděním na jeepech, velbloudech a arabským večerem s večeří, druhý pak celodenní výlet autobusem do Dubaje s výbornou českou průvodkyní. Oba výlety budou patřit mezi nezapomenutelné zážitky.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 31
z 45 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání