Napsat recenzi

Hotel Pajara Beach Fuerteventura

Recenze hotelu R2 Pajara Beach Hotel & Spa **** (Španělsko - Fuerteventura - Costa Calma)

Hodnocení:
průměrně: 4,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2023
Přečteno: 3x
Recenze se líbila: 64 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Hotel celkově moc pěkný, s krásným bazénem, blízko malých plážiček. Jídlo super, bylo vždy z čeho vybírat. Jak v jídelně, tak přímo u bazénu. Pobyt nám zkazila skutečnost, že nás personál hotelu okradl. Nebyli jsme první případ, ale hotel s tím vůbec nic nedělal. Delegátka z Čedoku to neřešila vůbec. Denně jsme si věsili na kliku cedulku nerušit a jednou ráno, jak jsme šli na snídani, jsme na to zapomněli. Po chvilce jsme se vrátili, a v peněžence chybělo 50 Euro. Pokoj byl uklízený jen naoko - pouze ustlaná postel, bylo jasné že uklízeč potřeboval rychle z pokoje zmizet. Takže pozor na tento hotel. Toto se nám nikdy nestalo.

Ubytování  průměrně (4,7/5)

Šlo to

Strava a stravování  průměrně (5/5)

Perfektrní

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

Hrůza

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Krásné

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Pěkné

Celkový dojem  průměrně (4,5/5)

Šlo to

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 6 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Zkušený cestovatel: Je to marný, je to marný!!!! - 6. 8. 2023 9:52

Ležet peněženku s větším obnosem na hotelovém pokoji může nechat ležet snad jen přesvědčený komunista, který ještě věří, že vše patří všem (ale pak nechápu, proč si na to stěžuje). Když už je vám líto zaplatit si trezor /ano, je dost drahý/, proč tu peněženku nezamknete do kufru nebo aspoň nezahrabete mezi oblečení, nejlépe použité - pokud je tedy problém ji nemít u sebe ? V mnoha hotelech EU provádí úklid neevropané, kteří jsou zvyklí, že jim hosté nechávají ležet na pokoji nějaký bakšiš (peníze i věci) - tak když to leží, vezme si. Pokud to nechtěla řešit delegátka, je to vážnější - ale na druhou stranu asi tak 30 let funguje pravidlo, že hotel ručí jen za cennosti, uložené na místu k tomu určeném - a to určitě není povalující se peněženka. Takže si v podstatě stěžujete jen na vlastní chybu - a všichni okolo se mají poXXXX ? reagovat

Martin: Re: Je to marný, je to marný!!!! - 6. 8. 2023 19:05

Pane, to je hodně hloupý komentář k dané situaci. Pro Vás je asi běžné, že personál okrádá hosty. Dle Vašich rád, je vidět, že jste všude byl a všechno znáte. Máte tedy štěstí, že Vám se nic podobného stát nemůže. reagovat

Ivan: Drsný způsob, ale pravdivé ! - 14. 10. 2023 14:58

Ano, ten prvý komentář je pojat dost drsně, ale bohužel i hodně pravdivě. Sám mám osobní zkušenost z tohoto hotelu z jara 2019 a nechci polemizovat, zda se těch 50 EUR opravdu ztratilo nebo zda náhodou nebylo utraceno a pak zapomenuto, nebo přemístěno jinam, do jiné kapsy... Ale to, že se případ stal prý při jediném opomenutí zamezení vstupu personálu, je dost podezřelé - to si v tom pokoji vůbec nenechávali uklízet ? Ale je nesporným faktem, že provozovny ručí jen za cennosti uschované na stanoveném místě - to peněženka ležící na stole /nechává ji tak autorka recenze i v jiných hotelech ?/ jistě není.... takže, v duchu stanovených podmínek, se tím hotel zabývat nebude. A co by s tím měla dělat delegátka CK, dobře ví, že je to marné - poškozený nerespektoval jasná pravidla ! Stěžovatelka mohla jít učinit oznámení na místní policii - ano, je tu jazyková bariéra... jsem téměř přesvědčen, že mezi povinnosti delegátů nepatří tlumočení klientům, kteří přijdou k újmě vlastním pochybením /jiné by to bylo v případě úrazu nebo násilného odcizení - a to i mimo hotel/. Ono je mnoho věcí třeba řešit v širších souvislostech, ale především pak vycházet ze stanovených pravidel. A ty zde byly porušeny jako prvé ze strany postižené. reagovat

Martin: reakce na komentáře - 16. 10. 2023 13:38

Zkušený cestovali a Ivane, jste úplně mimo. Oba jste chytří, jak rádia, přitom jen trapně poučujete a osočujete autorku recenze z vlastní chyby, aniž byste znali bližší podrobnosti. Jestli jste si nevšimli (nebo spíš nevšiml?), tak autorka si tady nestěžuje, ale píše recenzi, ve které mimo jiné upozorňuje na riziko krádeže, což je pro čtenáře cenná informace. Jasně napsala, že tento incident nebyl v hotelu jediný. Vy si však ve svých komentářích fantazírujete a "jsem téměř přesvědčen, že" tímto ubohým způsobem jen uspokojujete své sebevědomí. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Fuerteventura - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání