Napsat recenzi

Dovolena Slovinsko-Izola

Recenze hotelu San Simon Resort Hotel a Depandance **** (Slovinsko - Obala in Kras - Izola)

Hodnocení:
průměrně: 4,3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 857x
Recenze se líbila: 598 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Vesměs klientela ze západních států. Byli jsme spokojeni až na to, že v ALL INCLUSIVE nebyl tvrdý alkohol. Nealkoholické nápoje z z některých automatu se rovnaly obarvené vodě s bublinkami. Při další objednávce budu vždy požadovat minimálně 1. patro.

Ubytování  průměrně (4,3/5)

Měl jsem zaplacený pokoj s výhledem na moře. Na recepci jsme dostali klíče od pokoje, který byl v přízemí.. Když jsme do něho přišli tak měl sice výhled na moře, ale před terasou byl na celou její šířku keř do výše cca 1,5m. Tak jsme to šli reklamovat, že tam žádný výhled pokud budeme sedět nebude. Po chvilce jsme, samozřejmě po diskuzi, dostali pokoj v prvním patře,

který byl super. To přízemí jsme podle mne dostali, že jsme Česka..

Strava a stravování  průměrně (4,7/5)

Strava byla na dobré úrovni, až na ty nealko nápoje z automatu. Víno se rovnalo čajíčku.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Vybavení pokoje na velmi dobré úrovni. Fitko trochu slabší a drahota ve Welness. To jme kvůli cenám nenavštívili. Venkovní bazén malý, pouze vhodný pro sjezd z toboganu. Bazén v hotelu přes léto zavřený. Pláž slušná, voda v moři čistá a teplá. Velmi nesympoatická číšnice v hlavním hotelu, kde byla recepce. Chodila pořád v kalhotech. Její zařazení bych doporučoval do vězeňské služby za bachařku. Můj syn si šel nalít nealko ve 22:04, už mu nic nedala protože bar byl do 22:00. Hlavně , že si ona po 22 a dvacáte hodině z toho barového automatu nalívala víno. Osobně jsem to viděl. Pila vlastně za naše peníze. Tímto svým jednáním vlastně kazí hodnocení personálu, které jinak bylo i v jídelně na výsoké úrovni. V den odjezdu v sobotu jsme se chtěli ještě napít se synem vody z automatu u recepce, tak jsme ji řekli, že už je po desáté hodině, aby zprovoznila ten automat. Zeptala se nás jestli ještě pokračujeme v pobytu, řekli jsme ji, že už končíme, tak nám řekla, že se napít už nemáme nárok. Ukázal jsem ji ťuk, ťujk na čelo a té posr*** vody jsem si trochu nalíl. Celkem dost cestuji, ale s takovou osobou jsem se ještě nesetkal. Druhá paní číšnice, která obsluhovala byla velmi příjemná a ochotná, vlastně super. O chování té první by se měl z mé recenze dozvědět její zaměstnavatel.

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Okolí hotelu udržované a celkém hezké.

Celkový dojem  průměrně (4,3/5)

Velmi dobrý až na tu obsluhu číšnice-bachařky v hlavním hotelu. Jsem celkem ve výsoké manažerském postavení. Mět u sebe takového zaměstnance, tak už u mne nepracuje. Jsem to, co jsem napsal potvrdit i provozovateli hotelu osobně i s mým šesnáctiletým synem.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 3
z 3 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Obala in Kras - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání