Napsat recenzi

Hrůza! Už nikdy

Recenze hotelu Regia Damona Hotel *** (Slovensko - Západní Slovensko - Bojnice)

Hodnocení:
průměrně: 2,6/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2018
Přečteno: 166x
Recenze se líbila: 238 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Absolutně nedoporučuji tento hotel. Nehodí se ani pro nenáročné klienty, protože chování k platícím hostům je nepřijatelné, ubytování a strava neodpovídají dnešním standardům.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Starý panelák, malé pokoje, vybavení mizerné. Stará dřevěná okna, která se nedají otevřít, žaluzie nejsou, závěsy a záclony neprané. Neudržované pokoje, chybí např. alespoň malá lednička. Je zde jen jedna židle. Nábytek pamatuje 70. léta. Koupelna neuklízená, za celou dobu (týden) jednou vyměnili ručníky a doplnili toaletní papír, jinak úklid absolutně žádný.

Strava a stravování  průměrně (2,4/5)

Nic horšího si neumím představit. Snídaně prakticky nedoplňované, místo džusu je podávaná obarvená voda - žlutá nebo červená, vaječina nastavovaná těstovinami, párky a uzeniny nejlevnější, které sehnali. V nabídce byla opečená klobása a slanina, ovšem pečená bůhví kdy, všechno studené. Přístroj na kávu ne vždy funguje. A večeře??? První den bez výběru, další dny výběr ze dvou možností. Porce tak malé, že se nenají ani dítě, brambory, rýže nedovařené. Chuťově velmi slabé. Každý den by měla být polévka, ovšem je nutné přijít ihned po otevření jídelny, o půl hodiny později už není. Zažili jsme také polévku uvařenou ze zbylé omáčky z předešlého dne!!! Vrcholem je, že není možnost si k jídlu objednat (a zaplatit) jakékoliv nápoje, nedonesou vám ani vodu! V hotelu "funguje" denní bar, který je na druhé straně vstupní chodby, kde je na výběr jeden druh piva (nepitelné, nechlazené), jeden druh vína a pár balených vod.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

V ceně byl vstup do vířivky - přijeli jsme ve čtyřech, na recepci při příjezdu nám určili! den a hodinu a nacpali nás tam všechny čtyři - prý se známe. Vířivka ne vždy víří, před použitím jsme si museli našroubovat sami trysky :) Obávám se, že vodu vyměňují maximálně jednou týdně, silně zapáchá desinfekcí. Na masáž jsme už ani neměli odvahu jít.

Jednání na recepci s jednou paní recepční naprostá katastrofa - arogance, drzost, dokonce nám bylo řečeno "jezděte si na dovolenou doma". Po hotelu pobíhá jakýsi pán, údajně ředitel, který vydává hostům příkazy a rozkazy. Na nás řval přes půl hotelu kvůli tomu, že jsme si "dovolili" večer sednout na zcela prázdnou "terasu" baru (lavičky před zadním vchodem na zcela neupraveném pozemku) a otevřít si svojí plechovku piva.

V hotelu zcela chybí prostor (vnitřní i venkovní), kde by si hosté mohli večer sednout a třeba zahrát karty, bez toho aniž by si museli objednat jejich nápoje, které jsou nepoživatelné - viz Strava.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Bojnice jsou moc hezké městečko, náměstí s množstvím restaurací s výbornou kuchyní. Zámek je krásný, termální koupaliště výborné, i v horkém počasí pojme hodně lidí. Vše čisté a upravené. Možnost výletů po okolí - doporučuji např. Cígel - hornický skanzen.

Celkový dojem  průměrně (2,6/5)

Do Bojnic pojedu kdykoliv ráda znovu. Do tohoto hotelu nikdy více!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 39
z 99 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Západní Slovensko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání