Napsat recenzi

Pozor na CK Akvila Travel

Recenze hotelu Tsilivi Admiral Hotel TUI Suneo *** (Řecko - Zakynthos - Tsilivi)

Hodnocení:
průměrně: 4,4/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 3 818x
Recenze se líbila: 605 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 11

Chci upozornit další turisty na neprofesionální chování Akvila Travel s.r.o. ke klientům.

Po zaplacení zájezdu došlo ke znatelné změně v přístupu. Kvůli situaci v zaměstnání jsem potřeboval přesunout termín zájezdu na později. CK nereagovala na telefonáty, e-maily, vykrucovala se.

Se zájezdem na Zakynthos jako takovým jsme byli spokojeni. Ubytování a služby odpovídali popisu. Dovolenou jsme si užili a jeli bychom klidně znovu, ale s jinou cestovkou, než je Akvila Travel s.r.o. z Olomouce.

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Odpovídající kategorii 3*

Strava a stravování  průměrně (4,4/5)

Dalo se vždy vybrat. Jídlo chutné.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,3/5)

Bez výčitek.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Moře čisté, pozvolný vstup.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Jako v Řecku. Hlavní silnice uklizené, podíváte-li se za roh, občas odpadky...

Celkový dojem  průměrně (4,4/5)

Místo pobytu, hotel bez problémů.

Zklamáni jsme přístupem cestovní kanceláře, nebo možná jen některými zaměstnanci, kteří kancelář poškozují.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 58
z 66 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Martina : CK Akvila travel - 14. 10. 2013 20:22

Ale vůbec to není neobviklé.S touto CK mám otřesné zkušenosti a již v životě bych s nimi nikam necestovala! Jejich sprostý a nechutný dopis na oprávněnou reklamaci mám dodnes schovaný. Přesto, že jsme se všichni před 7 lety na ně obraceli s reklamacemi na otřesný hotel v Turecku, který nabízeli, kde byla plíseŇ, špína,nechutné jídlo,sprostý majitel, hnus v jídelně, místo moře zátoka, kde parkovaly lodě s mastnými skvrnami no prostě děs a hrůza, tak pan ředitel nám napsal tak otřesný dopis,že jsem měla největší chuť tuto cestovku žalovat.Do dnešního dne mě mrzí, že jsem to neudělala!!! Jsou sprostí a víc než sprostí!!! S touto cestovkou NIKDY V ŽIVOTĚ A NIKAM!!! reagovat

Lenka Oborná: Re: CK ******* - 12. 6. 2014 16:05

Také já mám špatnou zkušenost s ****** a o tu se s vámi podělím....Chci upozornit na ****** proto,že jsem byla nemile překvapena cestou na Zakyntos v roce 2012 .***** mi ve smlově napsala,že budeme cestovat konfortním autobusem s občerstvením a wc toaletou a jaké bylo naše rozčarování když jsme v Brně na nástupním místě marně čekali na autobus,který slibovali.Milí cestovatelé přijel velmi starý autobus,který už nejezdí ani u nás na vesnici.Bez wc a bez očerstvení.Vedle naší rachotinky stál autobus od ******* a tak jme jim mohli jen závidět.Další šok byl,že špatně fungovala klimatizace,jen v přední části a starší tetiny ,které seděli vzadu říkali,že budou rádi když vydrží a neskapou po cestě.Další rána osudu byla když nám řidiči pustily staré filmy za dob komunistů,kdy jeden chlap daboval celý film.Ještě jsem musela k ceně zájezdu doplácet přes 1000kč za palivový příplatek,ale kdyby zůstalo jen u příplatku,tak si nebudu stěžovat.Další šok nám připravila ******* když jsme z Ancony přijeli trajektem do nějakého přístavu už nevím jak se jmenoval,ale důležitý je to,že měla tam být delegátka ,která tam nebyla .Kdyby s námi necestovala jedna mladá žena,která uměla plynule anglicky,tak nevím jak by jsme dopadli a kde bychom skončili.Další šok byl když nám ona mladá žena oznámila,že nám menší loď,která nás měla dopravit do Zakyntosu ujela tradá a,že musíme čekat dalších 6 hodin v onom přístavu než odpluje další loď.Po tak náročné cestě nám vyhládlo a tak jme utratily tisícovku za jídlo.Nakonec jsme dorazili na Zakyntos ve večerních hodinách.Tam na nás čekal autobus,který nás divoce svezl tak,že se mému synovi udělalo z tak náročné cesty špatně a asi víte co následovalo......Nakone jsme dojeli do Zakyntos Alikanes do hotelu Astoria kolem 23.00 hodin.Na druhý den mladá delegátka,která nás nechala napospas osudu se ani neomluvila za sebe a za cestovku a stroze a drze nám řekla však jste přežili a jste tady né.Zkrátka s ****** už nikdy víc!!!!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( reagovat

Jarda: Re: CK ************ - 9. 8. 2014 10:44

Dobrý den. Souhlasím s Vámi. S touto CK jsme byli vloni v Bulharsku a zkušeností s reklamací mám stejne. Arogantnost a výmluvy. Jenže jsme se nedali a obrátili se na právniky CK. Také jsme zaslali podnět ČOI, která vše prošetřila a uložila CK pokutu. Byli jsme odhodlání celou záležitost dovést až k soudu. Nakonec CK souhlasila s uznáním reklamace. Radím vytrvalost a nedát se! Obraďte se na Sdružení obrany spotřebitelů, kde Vám pomohou a dejte podnět ČOI. reagovat

kofi: názor - 7. 2. 2014 22:12

asi né reagovat

kofi: názor - 7. 2. 2014 22:17

to byl asi hotel tříhvězdičkový za pár kaček a vy by jse chtěli služby jako v pětce . budte prosím soudní . spočítejte si kolik stojí letenka ,ubytování a strava. za 15000 to žádný zázrakasi nebude. reagovat

Kódl:: Re: názor - 6. 4. 2015 4:59

Samožřejmě, že nikdo za 15 000 nečeká Hilton, ale čeká, že Ck by měla dodržet co nabízí (slibuje) a hlavně, že s klientem bude zacházet jako s člověkem a pokud napíše, že jsou zajištěny služby delegátky, tak to neznamená, že se objeví druhý den s nabídkou fakultativních zájezdů a zbytek pobytu ji neseženete. Mě se stalo, že mi delegátka taky odpověděla, co bych za ty prachy nechtěl, tak jsem ji řekl, že by mi stačilo, kdyby mi zajistila jen 1/2 služeb a výhod jaké mají Němci, Francouzi a Itali, byˇza stejný zájezd - i přes ten Klausuv švindl přepočet zaplatili o 20 procent míň než Češi. reagovat

kofi: dodatek - 7. 2. 2014 22:24

já byl s Akvilou 3 krát a vždy super. paní si tu stěžovala že jí nechtěly vyměnit termín. ale co když byl hotel už v dalších termínech plný. tak není co nabídnout ale někteří to prostě nepochopí. reagovat

Alessi: Re: dodatek - 9. 2. 2014 14:25

Hotel v dalších termínech byl samozřejmě volný. To jsme si ověřili zamluvením přes internet a i telefonicky. reagovat

kofi: Re: Re: dodatek - 2. 3. 2014 18:54

sám tomu nevěříte . voný pokoj v hotelu muže být ale cestovka má zamluvený určitý počet pokoju a víc nedostane. tak když jste takový borci a voláte do zahraničního hotelu tak se divím že jezdíte s cestovkou,bude to pro vás levnější. reagovat

Alessi: Re: Re: Re: dodatek - 5. 7. 2014 22:12

To jsme si ověřili u cestovky ****** samozřejmě, ne přímo v hotelu. reagovat

Lenka Oborná: Špatná zkušenost s ****** - 12. 6. 2014 16:23

Chci upozornit na ***** proto,že jsem byla nemile překvapena cestou na Zakyntos v roce 2012 .****** mi ve smlově napsala,že budeme cestovat konfortním autobusem s občerstvením a wc toaletou a jaké bylo naše rozčarování když jsme v Brně na nástupním místě marně čekali na autobus,který slibovali.Milí cestovatelé přijel velmi starý autobus,který už nejezdí ani u nás na vesnici.Bez wc a bez očerstvení.Vedle naší rachotinky stál autobus od ******* a tak jme jim mohli jen závidět.Další šok byl,že špatně fungovala klimatizace,jen v přední části a starší tetiny ,které seděli vzadu říkali,že budou rádi když vydrží a neskapou po cestě.Další rána osudu byla když nám řidiči pustily staré filmy za dob komunistů,kdy jeden chlap daboval celý film.Ještě jsem musela k ceně zájezdu doplácet přes 1000kč za palivový příplatek,ale kdyby zůstalo jen u příplatku,tak si nebudu stěžovat.Další šok nám připravila ****** když jsme z Ancony přijeli trajektem do nějakého přístavu už nevím jak se jmenoval,ale důležitý je to,že měla tam být delegátka ,která tam nebyla .Kdyby s námi necestovala jedna mladá žena,která uměla plynule anglicky,tak nevím jak by jsme dopadli a kde bychom skončili.Další šok byl když nám ona mladá žena oznámila,že nám menší loď,která nás měla dopravit do Zakyntosu ujela tradá a,že musíme čekat dalších 6 hodin v onom přístavu než odpluje další loď.Po tak náročné cestě nám vyhládlo a tak jme utratily tisícovku za jídlo.Nakonec jsme dorazili na Zakyntos ve večerních hodinách.Tam na nás čekal autobus,který nás divoce svezl tak,že se mému synovi udělalo z tak náročné cesty špatně a asi víte co následovalo......Nakone jsme dojeli do Zakyntos Alikanes do hotelu Astoria kolem 23.00 hodin.Na druhý den mladá delegátka,která nás nechala napospas osudu se ani neomluvila za sebe a za cestovku a stroze a drze nám řekla však jste přežili a jste tady né.Zkrátka s ****** už nikdy víc!!!!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Zakynthos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání