Napsat recenzi

Nedoporučuji

Recenze hotelu Strofades Beach Hotel *** (Řecko - Zakynthos - Tsilivi)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2019
Přečteno: 913x
Recenze se líbila: 196 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Viz. níže

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Vybrali jsem hotel kvůli inzerované rekonstrukci a také z důvodu zajištěného animačního programu. Když jsem pak koukala na původní fotografie, tak skutečně upravili povrch u bazénu a hlavní proměnou prošla restaurace -po našem příletu jsem se ale trochu zděsila - je to spíše jídelna - snažili se dát co nejvíc stolů a židlí, realita je taková, že stoly jsou převážně velmi blízko u sebe s nadsázkou řečeno - koukáte sousedovi do talíře. Pokud jsme přišli na večeři v 19.05 už jsme si stejně nesedli. A***** má vyhrazený prostor u terasy , kde probíhají aktivity, myslím, že by hotel měl víc pamatovat na lepší zázemí - prakticky aktivity typu jóga, šipky apod. probíhaly na otevřeném slunci, bez jakéhokoliv zastínění. Mimochodem animační program byl jediný světlý bod naší dovolené, když pominu usměvavé uklízečky. Dva dny od příjezdu nebylo vůbec žádné mýdlo ani nahoře v restauraci ani dole na toaletách u bazénu, až jsem to nevydržela a musela to jít na recepci říct. Výdejní pult v restauraci centrální ač byl nový, tak denně byla v jeho blízkosti na zemi kaluž vody - vůbec nikdo to neřešil. Personál v jídelně byl v pořádku, kmitali jako včeličky. K úrovni jídla můžu říct jen to, že to mám nastaveno tak, že sním všechno co nemusím dělat))))),ale objektivně musím říct, že co se týká teploty jídla, tak přestože jsme přišli hned na začátku servírování , tak jídlo mělo většinou vlažnou teplotu. Máme srovnání s jinými all/inn a tady mě nemile překvapila velmi strohá nabídka snacků - prakticky všechno s nějakou moukou, nebo smažené - absolutně žádná zelenina, ovoce, žádná zmrzlina. Největší kámen úrazu se ale ukázal personál a jak jsem četla v jiných recenzích nejsem v tom sama. Za čtyři roky co jezdíme Řecko se nám nikde nestalo, přestože se to všude píše, aby nám někdo řekl a vytkl, že ležíme na jejich hotelovémr učníku, co jsem si tak všimla , v tomhle hotelu se to řeší velmi, neboť jsem byla svědkem hned dvou takových oslovení jiných hostů. Další věc, cedulka obligátní že se nesmí nic z restaurace nic vynášet - to jsme respektovali až do posledního dne, kdy si naši známí dovolili donést na terasu k baru po večeři talíř melounu a zákusky, v momentě u nás byl číšník z baru a že se to nesmí bla bla..Tak jsem vstala a slušně jsem mu řekla, že tyhle lidi právě zjistili že jim v jejich hotelu někdo ukradl peníze - pokoj byl v přízemí, zebezpečený a zamčený - zřejmě k tomu došlo při úklidu - uklízečky nechávají otevřené dveře a uklízí dva pokoje naráz. Tenhle číšník mi k tomu nic neřekl, jenom brblal, že nerozumí. Následně jsem mu tedy řekla, že ho obdivuju, že stíhá dělat drinky a ještě sleduje, kdo leží na jakém ručníku a bere si jídlo z restaurace - to chování potom - jenom samozřejmě s úšklebkem, pak dělal že má moc práce aby mě nemusel obsloužit. Celou dobu jsem přitom přehlížela jeho opravdu nevhodné chování, že mi opakovaně místo jablečného džusu nalil ananasový je maličkost, podotýkám, že toto jsem vůbec neřešila, přešla jsem to, ale v podstatě říct Vám "Good night" jako ve smyslu dejte pokoj je absolutně nevhodné a neprofesionální chování. Barmani u bazénu byli dva, ten druhý, menší, takový pilný, usměvavý mraveneček - absolutně OK. Jak někdo psal v Baru pláže byl ještě jeden "expert", bohužel jsem měla také tu čest - učil mě anglicky....nepřijde mi úplně v pořádku, že si musíte o něco říkat a oni se takto chovají, absolutně nepřijatelně, zvrchu.

Jinak hotel sám o sobě nemá úplně zlou polohu, opravdu hned u pláže, ty kameny tam - no jako není to na rozběhnutí se do vody, musí se to prostě opatrně překročit , pláž mi nepřišla zrovna moc udržovaná, ale že byla zdarma.....Co mi vadilo hodně, že hotel absolutně nereluguje přístup jiných osob k prostranství k terase, opakovaně několik večerů se tak stávalo, že tam chodili různí "lapači" prachů s blbostma pro děti. Myslím, že jsme i tak tu řeckou ekonomiku podpořili dost.

Vybavení pokoje bylo tak půl napůl - je vidět že se snaží, byly nové police na věci, nová postel, ale děti měly ještě původní palandy, pokoj sám o sobě měl docela dobrý systém dveří - když se zavřely nebyl slyšet hluk od bazénu a jsou celé posíťkované, takže i kvůli hmyzu dobré. Koupelna už by zasloužila asi větší zásah - prostě ze starého nového neuděláte - byly tam vidět na dlaždičkách i stopy po nějakém gelu čistícím.

Ještě jednou tenhle hotel radši už ne.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

viz výše

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

viz. výše

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

viz. výše

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

spíše pro méně náročně

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 48
z 61 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Zakynthos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání