Rhodos Palace *****

Recenze hotelu Rodos Palace Hotel & Suites Resort ***** (Řecko - Rhodos - Ixia (Ialyssos))

Průměrné hodnocení hotelu:
2
(na základě 9 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: září 2025
Fotografie: 0
Komentáře: 3

Bohužel nedoporučuji

Ubytování 

Pokoj jsme měli v desátem patře a k pokoji nemám žádnou výhradu. Klienti v prvním patře měli pokoje staré.

Strava a stravování 

postmix na snídani, ovoce jen jablka a melouny, žádné mořské plody, káva rozpustná hrůza

Vybavení, služby a personál hotelu 

vybavení a personál hodnotím kladě, služby bohužel neodpovídají kategorii hotelu.

Pláž a moře 

pláž je kamenitá, moře rozbouřené celou dobu pobytu, větrná strana ostrova, rozhodně volit druhou stranu Rhodosu.

Okolí hotelu 

Nic, jen hotely. Výhodou je blízkost hlavního města 3km

Celkový dojem 

Až v den informační schůzky jsme se dozvěděli, že odhlášením pokoje v 11:00 hodin dopoledne nám končí také všechny služby Alll inclusice, včetně jídla a pití. Odlet byl až ve 4 hodiny ráno druhý den. Jste zcela bezprizorně odkázání na halu hotelu, kde klienti polehávali na sedačkách. Pozdní check out by vyšel na 140 Euro, bez All inclusice, takže pouze ubytování bez jídla. Nic podobného jsme nikdy nezažili. Delegát na místě nic nevyřešil, CK nás odkázala na reklamaci po návratu. Pouze nám sdělil, že si máme sami založit cestovní kancelář, abychom viděli, jak je to těžké. Velmi nám vadilo, že při každém vstupu kamkoli, a i při objednání obyčejné vody neustále klient sděluje číslo pokoje. Klient si připadá jako pronásledovaný. V celém hotelu není nikde jediný zdroj vody, který by si mohl klient sám zajistit aspoň vodu. Za celou dobu nebylo v nabídce jiné ovoce než jablka, hrušky a meloun. Ani jednou nebyly žádné mořské plody. Při snídani je možné pít pouze přeslazený postmix. K dispozici

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež
  • Pro obchodníky

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

Z
Zkušený cestovatel 06. 10. 2025 20:13
Stížnost má mířit na CK
Jedno z mála, co je jednotně prakticky na celém světě, jsou časy check-inn a check-out, start a konec stravování dle objednávky statusu. Fakt, že vás CK dopraví na místo tak, že o část násobku běžného denního cyklu přijdete, není problém hotelu, ale jen a jen té CK, kde si pobyt zakoupíte (včetně odpovědnosti za leteckého dopravce). V 5* hotelu je třeba počítat s tím, že sazba za Last check-out bude i 80% základní denní ceny, bez stravy - může nastat i situace, že ten pokoj je již znovu obsazen. Nikdy nemůžete počítat s tím, že při zakoupení 7 nocí s All Inclusive přes CK budete mít celých 8 dní se 3 hlavními denními jídly. Ale jistě jste podepsal smlouvu, kde je časový rozsah daný, jasně vymezené časy odletů. Jiná je situace, pokud CK zkrátí pobyt na místě tak, že není naplněn počet alespoň 6 celých nocí, je-li objednáno 8 dní/7 nocí.

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené