Napsat recenzi

Jsou i lepší hotely

Recenze hotelu Evita Elite Hotel *** (Řecko - Rhodos - Faliraki)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2021
Přečteno: 212x
Recenze se líbila: 132 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel zklamal jak ubytováním, tak stravou. CK *** nabízí jako hotel ***+, tak to nevím, asi bejvávalo...

Ubytování  průměrně (2,8/5)

V koupelně mísící baterie nefungovala, takže teplota vody byla podle toho, jak se nahřála solární nádoba na střeše. V noci a ráno už jen studená, ale odpoledne tak horká, že pod ní nešlo vlézt. Studená voda prostě netekla. Nedokážu si představit, že chci večer omýt malé dítě. Manžel musel opravit protékající WC a naopak neodtékající sifon v umývadle. Vchodové dveře nešly zavírat, takže každá manipulace s dveřmi znamenala ránu jak s děla, abychom mohli zavřít. Chudáci sousedi. Sousedům zase vypadával panel ze sprchového koutu. Fén nefungoval, ale to je jen detail. Vše nahlášeno delegátce, beze změny za dobu pobytu.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Strava nepestrá, i když chuťově celkem dobrá. Ke snídani sice byly hranolky (nechápu proč), ale naopak k večeři byly např. 4 druhy mas, ale nebyla k nim příloha, tedy kromě salátu. Došla rýže, tak přinesli další zeleninu. Malé děti měly ten den prostě smůlu. Vše bylo připravováno na světlém oleji (nedokázali jsme definovat druh oleje), který příliš nevoněl, takže jídlo mělo jakousi pachuť. Z ovoce jablka a hrušky, občas meloun a hrozno. Maso bylo dobré - hovězí, vepřové, ryba, kuře nebo králík. Z řeckých jídel 2x za pobyt musaka, feta, velmi málo pečená zelenina, spíše vařená zelenina typu do polévky hrášek, mrkev, fazolky, květák, brokolice. Dezerty ještě šly, i když dle mého velmi velmi sladké. Zmrzlina přemrzlá, takže chroupaly ledové krystalky. Pokud jste chtěli jet na výlet, balíček jste žádný nedostali, ale to nebyl vůbec problém, při snídani jste si prostě udělali obložené housky, protože nikomu nevadilo, když jste vynesli jídlo z jídelny.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Personál celkem v pohodě, jen zapomeňte, že když budete mít na prospektu, že má bar otevřeno do 18:00 hodin, tak se tak stane. Takže v 17:30 konečná a víc nedostanete, ani vodu. Jeden bar u bazénu a druhý v jídelně, ale personál asi chyběl, takže jste často čekali, až vůbec přijde barman, který si odskočil mýt talíře... Úklid ve stylu Řecka, ale povlečení a ručníky čisté. Víc raději nekomentuji.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Moře čisté, teplé, pláže široké, nejbližší pláž od hotelu měla jemné kamínky, na ostrově krásné pláže s oblázky a nebo písčité.

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

Mno, jsme v Řecku, takže nejbližší okolí děs běs... Ale krásné výhledy z okolních kopců, město Faliraki v pohodě, kousek od hotelu obchůdek, kde se dalo koupit vše potřebné.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Dovolená v pohodě, pokud se člověk přenesl přes všechny nedostatky. Ale hotel na úrovni **+, což mi dost vadilo. Když zaplatím za určitý standard, tak ho také očekávám a ne že s sebou musíte mít opravárenský kufřík, aby jste mohli fungovat :-(

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 19
z 42 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání