Napsat recenzi

Prečo Delfini?

Recenze hotelu Delfini Hotel ** (Řecko - Lefkada - Nidri)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 781x
Recenze se líbila: 490 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel by som po svojich zážitkoch nedoporučoval pre slovenskú klientelu.

Výnimkou sú maximálne nenároční komzumenti hranoliek a negréckych jedál. Kto by chcel zažiť typicky grécke jedlá, nech si vyberie penzión iba s raňajkami, prípadne bez.

Publikované fotografie interiéru sú výhradne zo zrekonštruovanej časti (nikde Vám nepovedia, že hotel má nezrekonštruovanú a zrekonštruovanú časť) a čo čert nechce, Vy sa ocitnete v tej nezrekonštruovanej časti. Tá je určená pre slovenských turistov. Angličanov nájdete výhradne v zrekonštruovanej časti hotela.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Slovenská klientela je ubytovaná v staršej nezrekonštruovanej časti s čudesnými kúpeľňami (sprcha, ktorej autorom je neznámy grécky inštalatér).

Klimatizácia aj v sezóne pre slovenskú klientelu za poplatok 5 €

Strava a stravování  průměrně (2/5)

Stravovanie je dosť jednotvárne, jedinou zmenou v raňajkách bolo každý druhý deň vajíčko natvrdo, inak bola každý deň navlas rovnaká ponuka - čudná konglomerovaná šunka a nesyr (pravdepodobne najlacnejšie, čo sa dalo zohnať, aby sa na hosťovi ušetrilo). Žiadne grécke jogurty na raňajky, ani dostupná zelenina.

Večere - dosť malé dávky, aj keď formálne sme dostali 3 chody. Grécky šalát nepodávali, olivami sa šetrilo.

Pri žiadosti o malú zmenu prílohy (nemáme radi skomercionalizované hranolky, uprednostňujeme klasické zemiaky) Vás prekvapí urputná arogancia vedenia, na konci ktorého máte nezdraviace a odvrátené tváre majiteľky.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Upratovanie je OK

Personál a hlavne vedenie hotela pri príchode hosťa nevíta, keď to ináč nejde, odzdraví. Komunikácia neprofesionálna

Lehátka, aj keď hotel nemá bazén, sú za poplatok 5€/pár

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Priamo pred hotelovou terasou, cca 15 m, drobné kamienky, obuv do vody sa hodí. Dno klesá pozvoľne, 3m od brehu je už piesok.

More je čisté, iba ráno

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Výborná poloha v krásnej záhrade pri pláži asi 15 m. V blízkosti obchody. Pekný výhľad z pláže. Problémom sú komáre - nezaberal ani odpudzovač do zásuvky. Jediné riešenie je zavrieť na noc dvere na balkón a priplatiť si klímu za 5 €.

Požičajte si na pár dní auto alebo motorový čln, aby ste videli aj iné a krásne pláže a autom si prešli vnútrozemie s typickou gréckou stravou.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Dojem z dobrej polohy a primeraného hotela kazí neochota personálu (majitelia), neschopnej vyjsť v ústrety inej ako anglickej klientele. Strava je jednotvárna, raňajky sú denne bez obmeny, len studené a ten istý druh šunky a nesyra, bez zeleniny, bez jogurtu. Na večeriach sa šetrí, grilovanie používajú iba pre anglickú klientelu. Drzé jednanie s klientom, ktorý požaduje odlišnú prílohu k jedlám (nie všadeprítomné french fries). Neschopnosť vedenia nadviazať kontakt, nezdravia. Posledné raňajky sú pomstou za Vašu nespokojnosť - objavíte ich v balíčku na cestu v podobe žemlí úplne prázdnych.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 24
z 62 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Lefkada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání