Oprava jména za 13.000?

Recenze hotelu Mary Sofi Studios & Apartments ** (Řecko - Kréta - Stalis (Stalida))

Průměrné hodnocení hotelu:
2
(na základě 1 recenze)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: září 2025
Fotografie: 0
Komentáře: 3

Spletl jsem příjmení manželky kamaráda a druhý kamarád měl najednou 5 dní před odjezdem dvě manželky na seznamu cestujících..

Ubytování 

-Pěkná studia, bazén.

z nabídky nebylo vidět, že je to hotel o 4 patrech v podstatě, protože je v kopci.

Strava a stravování 

Vybavení, služby a personál hotelu 

Perzonál byl fajn, majitel hotelu ochotný řešit vzniklý problém.

Pláž a moře 

Pláže poblíž jsou často soukromé, v blízkém okolí se hůř hledá volné místo.

Okolí hotelu 

Hotel na konci města, okolí není nic moc, ale zároveň je hotel v kopci, takže je z terasy skoro každho pokoje vidět na velkou část pobřeží a kopce kolem

Celkový dojem 

Hotel v poho, karma je zdarma, ale prostor na zlepšení u cestovek tu vidím.

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Komentáře

C
Carlos 10. 11. 2025 17:26
zbytek, co se nezobrazuje
*Komunikace se ***, *** a i *** při požadavku na opravu jména (nikoliv změnu, či přepsání na jinou osobu) probíhala ve stylu přehazovanýho horkýho bramboru. V obchodních podmínkách *** je psáno, že případné SKUTEČNÉ náklady na změnu budou vyfakturovány. Za zrušení letenky a vystavení nové jsem zaplatil hodnotu letenky. Pracovník někde u počítače strávil 5, maximálně 10 minut tím, že zrušil a vystavil novou letenku a těch 13 tisíc mám považovat jako částku za skutečné náklady?? Nejsem si přesně jist, zda to padá na hlavu *** anebo ***, ale z mýho pohledu je toto pěkná ***. Jasně, prvotně moje chyba, ale podle obchodních podmínek to mají být skutečně vzniklé náklady. Bohužel jsem byl v situaci, kdy jsem neměl prostor to dál řešit, dostal jsem se pouze k tomu abych to projednal s ČOIkou, kde mi potvrdili, že to mají být skutečné náklady, což v tomto případě není nic jinýho, než práce a čas člověka, který jméno opraví. *Objednal jsem ubytování bez stravy, ale na hotelu mi řekli, že je ubytování se snídaní, takže vzniká otázka, zda neměl být zájezd bez stravy levnější? Na hotelu nedostali informaci kdo bude ubytovaný, takže moji 85letou maminku ubytovali až v nejvyšším apartmánu, takže každý den musela zvládat min 2x 90 schodů! Naštěstí majitel hotelu toto po 3 dnech vyřešil a měl prostor na to, aby ji ubytoval v prvním patře. Informace od něho: Od agentur většinou dostávají věk ubytovaných aby starší lidi ubytovali v nižších patrech, tady se to bohužel nestalo. Transfer do a z hotelu. Do hotelu vše proběhlo fajn. Z hotelu na letiště 24 hodin před odjezdem jsme se podívali na informace, kde byla 7 hodina, ale po prokliknutí, (což, jsme neudělali, pravda naše chyba) se objevil odjezd v 6. Cožpak nikomu nechybělo 7 lidí do auta a řidičovi nebylo divné, že u hotelu nikdo nečeká? Telefonní číslo mohl mít a zavolat. Co když někdo zaspí? Nejsme první ani poslední a určitě by pomohlo, kdyby řidič zavolal.
I
Ivan K., Chrudim 11. 11. 2025 15:29
tratí vždy klient
Máte naprostou pravdu, udělá-li chybičku zákazník, vždy to stojí opravdu hodně, ač reálný výkon je v řádu minut. Udělá-li chybu CK (stalo se mi před pár lety, že objednán a zaplacen AIl Incl. ve voucheru se objevila jen PP - vyjádření CK /té s růžovomdrými visačkami na zavazadla/ bylo: "Opravíme, ale měl jste si zkontrolovat včas...". Trvalo 2 dny (bez oběda, hrazení nápojů večer), cca 800,- Kč za telefony do ČR a nabídka kompenzace 1.000,- Kč formou poukazu na další zájezd. Zcela Vám rozumím !
J
JS 11. 11. 2025 18:13
Hodně drahá zkušenost :o((
jednou jsme žádali opravit překlep jedné číslice v datumu narození a oprava byla zdarma, ale je to už 3 roky (uznají překlep maximálně 1-3 znaky, příjmení je bohužel delší, i když jde o stejnou osobu)

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené