Napsat recenzi

Do Řecka již nikdy

Recenze hotelu Athina Palace Resort & Spa CHC ***** (Řecko - Kréta - Mades)

Hodnocení:
průměrně: 2,5/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2013
Přečteno: 689x
Recenze se líbila: 437 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 9

Varujeme všechny, kdo se chystají do hotelu Athina Palace na Krétě. Pět hvězdiček vůbec neodpovídá kvalitě hotelu. Přiměřené by byly max. tři. Ač. česká cestovní kancelář objednala hotelový pokoj s balkonem a výhledem na moře v hotelu jsme dostali kamrlík pro služku s malým okénkem na schodiště. O výměnu pokoje jsme usilovali dva dny a nebýt zásahu od paní Slovákové z agentury zájezdy.cz, tak nám snad pokoj vůbec nevyměnili. česká delegátka se vůbec o ubytování hostů a služby pro ně nestarala. Měla zájem jen prodat předražené výlety. Pozor tedy na slečnu IVU. Je absolutně k ničemu. Stravování neodpovídalo inzerované kvalitě a sortimentu. Při večeřích nebyly pulty s jídlem doplňovány, takže se tvořili před restaurací fronty. Výběr ovoce téměř žádný. Možná je to jinde v Řecku lepší, ale tento hotel nikomu nedoporučujeme. Byla to naše nejhorší dovolená.

Ubytování  průměrně (2,5/5)

po výměně po dvou dnech jsme dostali ucházející ale vybydlený pokoj

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Jídlo bez obměny, stále stejné. Ovoce téměř žádné. Jídlo nebylo průběžně doplŇováno. Jídlo u venkovních barů nedostatečné.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

personál neochotný. Dává vám pocítit že jej obtěžujete pokud chcete něco v rámci all inclusive. POkud platíte je to lepší.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Celkový dojem  průměrně (2,5/5)

NIkomu tento hotel nemůžeme doporučit.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 10 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Rosa: Athina Hotel - 20. 5. 2013 11:46

Dobrý den, také varuji všechny, kteří by si chtěli vybrat Hotel Athina Palace.Je to jeden velký CHAOS hlavně švédské stoly, které nebyly doplňovány a bez výběru, vše pořád stejné, ovoce téměř žádné jen vyschlé pomeranče a kiwi, u nás máme i teď větší výběr ,ryby pořád jedna a to je to středomořská země, kategorií spíše odpovídá trojce a to ještě s dvěma mínusy spíše ke dvojce. Hlavně ten rez v koupelně!!!! Celkový dojem - jedno velké zklamání!!!!!! Nedoporučuji!!! Snad jen hotel každý rok natírají,to ano. reagovat

CK : Athina hotel - 20. 5. 2013 16:12

Podstane k narokum a pozadavkum na kvalitu je skutecnost, ze pan Brunner cestoval 8 dnu letecky na Kretu za cenu 12.990 Kc = standardni cena bez slev - 5* hotel ALL inclusive. To asi hovori za vse k jeho narokum a pozadavkum. Hotel ma certifikaci narodniho uradu na 5*, podivate-li se na zahranicni hodnoceni tak nejen jidlo je skoro vsemi klienty kladne hodnoceno. Dne 6/5 byly recke velikonoce a hotel byl plny. Otviral asi tyden pred velikonocemi a tak se mohly vyskytnout nejake problemy, coz nepopirame. Diky nejvyssi sezone trvala vynema pokoje zminovane 1-2 dny, ale o tom byl klient informovan dopredu recepci hotelu. Uz neni pravdou,ze mel pouze male okenko z pokoje. Nepriplatil si zadny vyhled na more ani nadstandarni pokoj. Pri standardni cene letenky, transferu a pojisteni zustava na den ALL inclusive max cca 700 Kc/os. Dle meho tento zajezd nekolikanasobne prevysuje svou kvalitou zaplacene sluzby. Nelze si vybirat nejlevnejsi produkty a pozadovat nejvyssi kvalitu. Zaplacena cena jde ruku v ruce s kvalitou sluzeb a individualni pozadavky jsou vic jak subjektivni.V hotelu bylo vice jak 150 klientu a drtiva vetsina si svuj pobyt a vybrane misto pochvalovala a kladne hodnotila pomer ceny a vykonu, coz je dle meho rozhodujici krierium. reagovat

Brunner Jan: Re: Athina hotel - 20. 5. 2013 18:32

Vážená cestovní kanceláři. Již vaše odpověď svědčí o neserioznosti. Ve svém hodnocení jsem se o kvalitě vašich služeb nezmiňoval, protože jsem se na místě přesvědčil, že vaše CK objednala u řeckého partnera Baccara vše v pořádku, ale Baccara objednala pro nás nejlevnější tkzv. PROMO pokoj. Při diskuzi na recepci hotelu jsme se dostali až k vaší objednávce a k objednávce společnosti Baccara. Nepozorností , nebo snad neobratností a neschopností pracovníků recepce jsme si mohli všechny dokumenty ofotit. Takže známe cenu, kterou za nás zaplatila společnost Baccara v tkzv. PROMO pokoji. Pokud chcete můžeme tyto dokumenty zveřejnit na těchto stránkách. Cena je naprosto směšná. Musím tedy konstatovat, že vy jste ve vaší nabídce, která je na internetu nabízeli standardní pokoj s tím, že 96% pokojů má standardně výhled na moře a ač jsme si v objednávce chtěli i za tuto možnost připlatit, bylo nám řečeno že to není nutné. Tedy mě nepodsouvejte, že jsem si chtěl objednat to nejlevnější. O cenu v mém případě nešlo a dokonce někteří klienti i měli ještě nižší a přesto dostali pokoj z balkonem s výhledem na moře a plnohodnotný pokoj. Další vaše argumenty ohledně pokoje nehodlám vyvracet protože jsou zcela nepravdivé a mohu je doložit fotodokumentací. Argument, že sou někde velikonoce a tudíž jsou problémy s ubytováním a nebo že hotel ještě nebyl připraven na sezonu jsou naprosto nesmyslné. Pokud nabízím nějakou úroveň tak na ni musím být připraven. Otázka vstřicnosti personálu a jeho snahy vyhovět hostům byla naprosto úděsná tak jako kvalita stravy. Na tom trvám a nemůžete to ničím ospravedlňovat. Pokud jste ve svéreakci zmínili, že spousta dalších klientů byla spokojena tak vás ujišťuji, že v nejbližší době dostanete jejich hodnocení. A myslím, že se od mého nebude moc lišit. POkud si zaplatím osmidenní dovolenou a první den řeším do 19.hod pokoj a tedy přijdu o oběd a poslední den při odjezdu v 7,00 hod z hotelu nedostanu ani plnohodnotnou snídani ale jakousi buchtu a kávu si musím shánět po stolech, kde ještě zbyla, tak to také o něčem svědčí. Tedy osm dní se sníží v podstatě na šest a to včetně stravy. Na závěr chci říci, že bychom dokázali i mnohé z těchto potíží pochopit, ale pokud není vstřícné chování personálu a vaši delegátky tak se to těžko chápe. Pokud tedy chcete v této diskuzi pokračovat, nic tomu nebrání. Můžeme si vzájemně veřejně porovnat všechny dokumenty a zveřejnit je. Úsudek si jistě pak každý udělá sám. Místo útoku tedy spíše očekávám vaši omluvu. Brunner Jan reagovat

Petr Špulák: Re: Re: Athina hotel - 17. 7. 2013 21:35

Máme naprosto stejné zkušenosti, tato dovolená neodpovídala naprosto zaplacené ceně a hotel absolutně nedosahuje úrovně 5 hvězdiček. Proto vyzývám všechny nespokojené klienty, kteří byli takto podvedeni nechť se se mnou spojí, budeme to společně dále řešit. reagovat

Jana: Re: Athina hotel - 21. 5. 2013 8:55

i já musím reagovat - poprvé jsem byla v Řecku a poprvé v hotelu s 5 hvězdičkami a all inclusive. Cenu považuji za přiměřenou vzhledem k sezoně a nákupu na poslední chvíli. Očekávala jsem ovšem více - přesto bych si na ubytování ani jídlo nestěžovala, kdyby vše vynahradila "péče" o hosta. Opak byl však pravdou - aby se klienti vraceli zřejmě není záměrem managementu tohoto hotelu. Po zpoždění příletu jsme nedostali oběd, klíče od pokojů nebyly připraveny - ani nemohly, protože hlavně pokoje nebyly připraveny (rozumějte uklizeny), Velikonoce nejsou omluvou:-( pokud si zakoupíte zájezd (opravdu poměrně drahý), vyrážíte logicky poměrně brzy, avšak jak jste se dočetli v katalogu CK, to není problém, early morning breakfast je připraven! Ale... musí se nahlásit předem a přesto ráno dostanete jen sušenky a kafe sháníte po ostatních stolech...a nedělní ranní odjezd? i přes velké upozorňování to dopadlo stejně - ani vodu jsme nedostali....natož slibované nedělní šampaňské! reagovat

Rosa: Re: Athina hotel - 21. 5. 2013 9:53

Dobrý den, my jsme v Athině o svátcích velikonočních nebyli, byli jsme tam déle a měli jsme ten samý problém jako pan Brunner. Musím podotknout, že za cenu 13990.- a ta tedy neodpovídala kvalitě a službám. Hotelu chybí vstřícnost, 5 hvězdiček neopovídá jak servisu, vybavení hotelu a také nabídce švédsých stolů. Výměnu pokoje , nedostasli jsme ten co nám byl potvrzen, jsme si díky našim jazykovým znalostem vyřídili sami, což podotýkám, že jazyková bariéra pro někoho může být problém. Doporučuji pokoj měnit hned při příjezdu. Hotel má 355??? pokojů a zdaleka nebyl obsazen. Co odpovídalo byl let s Travel servicem - smart wings, ten odpravdu odpovídal 5 hvězdičkám, doporučuji i pro soukromé účely. reagovat

Petr: Re: Athina hotel - 26. 1. 2015 13:27

Jde vidět, že jste totální h***** a ještě k tomu prolhaný!!!Sice jsem tam nebyl, ale podle těch komentářů to musí být fakt totální podfuk. Z vás bych fakt blil!!! H**** reagovat

Rosa: Athina Hotel - 21. 5. 2013 10:21

Dobrý den, my v Athině byli déle né o velikonočních svátcíh a měli jsme ten samý problém jako pan Brunner. Naše cena 13990.- za osobu bohužel neodpovídala servisu a službám. Musím podotnout, že hotelu chybí tento servis, vybavení hotelu, vstřícnost ani švédské stoly a výběr na all in neodpovídá ceně a kategorii 5 hvězdiček. Ovoce téměř žádné. Ještě k výměně pokoje, my pokoj měnili, jelikož jsme nedostali ten co nám byl potvrzen, díky našim jazykovým znalostem hned v den při příjezdu, což podotýkám, že jazykové znalosti můžou být problém. Ale nedoporučuji čekat. Hotel má 355??? pokojů a nebyl zdaleka obsazen. Přelet s Travel servicem - smart wings ten odpovídal 5 hvězdičkám a doporučuji i pro soukromé účely. Rosa reagovat

Market: Athina z jiného pohledu - 17. 7. 2013 22:22

Hotelový komplex byl moc pěkný, pláž také, jídlo výborné. Jediné to ubytování bylo skromnější a úklid nebyl 100%. Ale kdo chce chyby hledat, vždycky najde:-). My jsme si dovču užili a byli jsme opravdu spokojeni. Delegátka byla super. Přijde nám, že někteří byli na zcela jiné dovolené a na zcela jiném místě. Taky jsem se před odjezdem vylekala po přečtení jejich recenze a sama poznala,že se to nezakládá na pravdě. Nebylo vše v naprostém pořádku,ale s ohledem na zaplacenou cenu jsme byli rozhodně spokojeni a můžeme doporučit. Pokud někdo chce za málo peněz hodně muziky,tak ať zůstane doma. Též jsme díky silné bouři přistáli na jiném letišti a vinu CK ani letecké společnosti nedáváme, i když to bylo nepříjemné. Kdo chce psa bíti ten si hůl vždy najde. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání