Napsat recenzi

Rozporuplné emoce

Recenze hotelu Yiassou Kriti Beach Hotel (ex Kavros Beach) *** (Řecko - Kréta - Kavros)

Hodnocení:
průměrně: 2,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2018
Přečteno: 548x
Recenze se líbila: 222 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Jsem typ člověka co se moc v těchto věcech (psaní recenzí) neangažuje, nicméně po tomto "zážitku" (především díky stravě), jsem dospěl k závěru že by nebylo na škodu o tomto místě informovat např. budoucí zájemce o tento hotel, aby věděli do čeho tzv. "jdou".

Hned ze začátku bych chtěl napsat, že ačkoliv jsem četl negativní recenze (a že jich nebylo málo), tak jsem jim nepřisuzoval moc na věrohodnosti (bohužel). Říkal jsem si že jsou lidé rozmlsaní a ztěžují si na každou drobnost. No kéž by to bylo v tomto případě pravda, bohužel nebyla. Proto vždy když už někde uvidíte četné množství negativních recenzí zaměřující se především na 1 konkrétní problém, je třeba se nad tím opravdu zamyslet - aha tu už asi není jen tak něco v pořádku...

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Po příjezdu na hotel v 11:30 jsme ihned obdrželi náramky - a tím pádem možnost využívání all inclusive, což bylo v celku příjemné gesto. Nicméně horší to bylo s pokoji, protože nám bylo řečeno že pokoje budou připravené až mezi 13:00 - 14:00. Budiž, dá pochopit že potřebují nějaký čas na úklid pokojů, v tom ale nebyl ten hlavní problém.

Ten spočíval v tom, že když viděli že jsme z české republiky (klientelu hotelu tvoří především češi, poláci, rusové a němci), tak nám chtěli automaticky dát pokoj v přízemí(jako ostatním čechům a polákům). Tyto pokoje v přízemí, které jsme později viděli (po ubytování v našem pokoji), no nevím jak to popsat, každopádně neodpovídali ceně zájezdu a hvězdám hotelu. Kdybych se trochu pokusil popsat obraz těchto pokojů, tak ve zkratce je to takový polo-sklep ze kterého nemáte žádný výhled, žádné soukromí, prostě hrůza(i když našli se i tací kterým to vyhovovalo, proč ne).

Nicméně toto naštěstí nebyl náš příběh, náš příběh je takový, že jsme požadovali již po příjezdu pokoj v patře. No, když viděli že je tam někdo kdo alespoň trochu ovládá cizí jazyk (AJ - úroveň B2), tak řekli že to nebude problém, ale musíme vydržet do 14:00 (pokoj v přízemí byl již připraven ve 13:00). Musím říct, že to čekání a lehký tlak na recepční se dost vyplatil, tudíž tedy apeluji i na ostatní, aby se nebáli hned ze začátku jasně vyjádřit svůj postoj a vyhnout se tím mnoha nepříjemnostem s např. pozdější výměnou pokoje apod.

Zpět k pokoji, pokoj 201 (situován hned nad recepcí) který nám byl k dispozici odpovídal kvalitám min. 4* hotelu, což bylo velmi příjemné. 2 místnosti, oddělené stěnou a dveřmi - naprostý ideál pro 2 páry, nebo pár s dětmi. Bylo zde 5 postelí (1. pokoj - manželská, 2. pokoj manželská + přistýlka) - což bylo pro 4 lidi naprostý ideál. Jako bonus byl opradu rozsáhlý balkon, z kterého byl krásný výhled do přírody, na moře a především nezaplatitelné soukromí.

Proto tedy uděluji maximální počet hvězd, protože v kategorii 3* tento pokoj nemá moc konkurence. Také toto ubytování byla nejsilnější stránka pobytu v již výše zmíněném resortu.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Bohužel největší kámen úrazu.

Z jídelny a k ní připojené kuchyně se linul neskutečný zápach a bylo jedno zda-li člověk šel na snídani / oběd / večeři, vždy to bylo stejného rázu a "aroma".

To že zde byl velmi, a tím myslím velmi omezený výběr jídla, a že se stejné jídlo jedlo i 3 dny za sebou, bych ještě tak nějak zvládl překousnout. Přeci jen jsou to 3*, tak nečekám žádné zázraky a velkolepou hostinu, ale že mě a mým přátelům bude již druhý den z jídla špatně, nastanou žaludeční potíže, trávící potíže a nechutenství přetrvávající až do předposledního dne před odletem, tak to je něco, co už je na mě opravdu moc!!

No, třetí den jsem zaslechl nějakou ženu co šla právě na snídani že si pravě brala imodium a její dcera se nakazila salmonelou, tak jsem se s ní dal do řeči a pověděla mi že včera byli za delegátkou že 25 lidí z Česka má přetrvávající střevní a žaludeční potíže. Aha! Takže asi to nebyla jen tak nějaká náhoda že by to zasáhlo jen naší skupinu, ale tam to opravdu jede ve velkém. Při jedné večeři bylo také nepříjemné vidět 2 slečny, které běžely směrem k toaletám s rukou přes ústa. Bohužel jedna z nich to ne úplně zvládla, neudržela nátlak zkaženého jídla deroucí se z jejího trávícího ústrojí.

Poté co potíže trochu polevili, tak jsem začal konzumovat nějakou stravu a řekl jsem si že si dám i nějaké maso. No maso které jsem si nandal (vepřové nudličky) byly nedodělané, napůl krvavé, takže maso jsem zamítl a mleté jsem si znovu již nedal, protože právě z něho si myslím že pramení ty největší potíže.

Další zajímavou věcí bylo, že veškeré ovoce co se zde při hlavních chodech nacházelo, bylo vždy nakrájeno na kousky (včetně jablek, banánů a pomerančů, no a také okurek a rajčat - které byli namíchané se starými). A pokud si např. vezmete kousek ovoce sebou a chcete se projít na pláž k moři, tak personál který obsluhuje vás okamžitě zbystří, zadrží, udělá scénu a nepustí vás s jídlem pryč. No prostě šaškárna...

Jen ještě taková perlička co mě napadla, předposlední den bylo jako ovoce na výběr vybráno jablko, jablko silně zapáchalo od fekálií a bylo posypané skořicí, moudří Řekové si zřejmě mysleli že tímto tento zápach přerazí, bohužel se jim moc nezadařilo. Jinak abych jen nehaněl, tak ovoce po většinu času bylo dobré (jablka - až na vyjímku, pomeranče, melouny). Příjemně mě také překvapila i zmrzlina, kterou bylo možno si nabrat při obědě. Zajímavost o zmrzlině - na baru mi bylo sděleno že se zmrzlina platí, přitom byla zdarma a nikdo za ní neplatil, mají v tom pořádek...

Kapitola sama o sobě je alkohol, který zahrnuje all inclusive. Jediné z čeho si můžete vybral v rámci A.I. je Ouzo, Raki, Brandy, Pivo, Č+B Víno, Džusy, Limo. Sorry, ale to jako vážně? Nikde jsem nečetl že jedu na "light all inclusive", tak co tohle má znamenat?... No nic, nakonec po vyzkoušení všech možných kombinací nápojů (a že jich bylo "hodně" z toho výběru) jsem se usadil na bílém vínu se spritem. Bohužel ani tento nápoj jsem si v rámci celé dovolené moc neužil kvůli již výše zmíněným potížím a nechutenství.

Další perlička bylo mléko ředěné vodou, opravdu nechutné, po prvním loku jsem již dále nepokračoval v pití.

Dále ještě vzpomínám na špatně umyté talíře se zaschlými zbytky potravy, a na místního maskota Kavku, který potřísnil svou kloakou jídelní stoly a židle. Co se týče tohoto tvora, jeho existence mi nijak nevadila, pouze mi vadilo že se pohyboval v prostorách kde se konzumuje jídlo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Co se týče vybavení hotelu, tak s tím nebyl žádný problém.

Služby personálu - úklid probíhal vždy v pořádku a bez komplikací, jediné mínus byl chronický nedostatek hygienických potřeb.

Co se týče barmanů tak se tam za celý pobyt střídali pouze 3 + brigádníci, a to 1 starší pán dopoledne a 2 mladší chlapíci odpoledne a večer. Dále se zde nacházel za barem pán snědé pleti, který se staral o hudbu, kterou pouštěl z kanálu youtube.com znějící jako když Muezzin svolává své věřící k modlitbě. Když jsem na dovolené uvítal bych více druhů hudby skrze rozmanitou klientelu. Dále také tento pán bezdůvodně komandoval stojící osoby u baru.

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Pláž byla vcelku pěkná, lehátek dostatek, jen co se týče moře tak většinu pobytu byly velké vlny, díky kterým jsme nemohli v moři plavat. Mě osobně vlny nevadí, rád se v nich "vyřádím", nicméně po 2 dnech to již nebylo ono a rád bych si zaplaval, což nebylo moc možné právě díky velkému větru.

Zajímavostí byla "řeka" vlévající se do moře, nacházející se při příchodu na pláž po pravé straně. Po příchodu jsme ucítili lehký zápach močoviny a při prozkoumání této "řeky" jsme zjistili že se jedná o výtok kanalizace.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Naproti hotelu se nachází supermarket Inka, ke kterému vede jediná cesta a to bohužel přes hlavní silnici, kde není žádný přechod pro chodce, tudíž přecházet přes ní bylo velmi rizikové. Co se týče supermarketu, tak ten byl velmi dobře vybaven a byl to v podstatě jediný supermarket v okolí. V tomto supermarketu jsme také zanechali nemalou částku v eurech za pití a potraviny. Kdybych věděl jak zde funguje all inclusive, tak bych raději zvolil verzi bez stravy a stravoval bych se sám v místním již výše zmíněném supermarketu a tavernách.

Po pravé straně od supermarketu se nachází dlouhá ulice, plná obchodů se suvenýry, kavárnami a tavernami. Zhruba v půlce této ulice se nachází obchod se suvenýry, kde jsou suvenýry za nejnižší ceny v této destinaci. Také majitel a majitelka jsou velmi ochotní a vstřícní lidé, takže doporučuji tento obchod navštívit.

Celkový dojem  průměrně (2,5/5)

Celkově bych tento hotel spíše nedoporučil, kvůli již výše zmíněným věcem a více bych si přečetl recenze a tím pádem se vyhnul možným komplikacím.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 32
z 101 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání