Nejhorší dovolená - už nikdy

Recenze hotelu Mediterraneo Hotel **** (Řecko - Kréta - Hersonissos)

Průměrné hodnocení hotelu:
3,3
(na základě 15 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: červen 2025
Fotografie: 0
Komentáře: 2

Naše dovolená na hotel Medirerraneo po příjezdu z letiště začala velmi nevalně, jelikož nás čtyřčlennou rodinu vysadily s kufry cca 500 metrů od hotelu a že si máme dojít na hotel sami. ( Míti zdravotní postižení nemáte šanci).

Po příchodu na recepci nám prosím bylo sděleno, že pro nás nemají pokoje z důvodu plné obsazenosti hotelu a to jsme přitom zájezd objednávali v měsíci lednu.

Po velmi laksní domluvě s paní na recepci nám byly přiděleny dva pokoje s tím, že druhý den ráno se máme vystěhovat a cca kolem 14:00 nám přidělí nové pokoje. Tak to byl zlý sen, když nevíte co s vámi druhý den bude.

Co se týče pomoci s kufry tak to není hotelem nabídnuto a musíte zdolávat nespočet schodů sami.

Naše ubytování bylo v sektoru N )450-467 - čísla pokojů).

Když jsme otevřeli provizorní pokoj, tak tam pro dvě osoby čekala jedna láhev teplé vody. Žádné skleničky a kelímky. Po otevření balkónu, že si pokoj vyvětráme jsme zjistili, že balkonové dveře nejdou uzamknout. Problém jsme nahlásili na recepci, kde nám bylo řečeno, že někoho hned posílají- nikdo nedošel a my tím pádem byli uvězněny na pokoji do druhé dne neboť jsme tam nechtěli nechávat svoje věci- pokoj v přízemí.

( půlka prvního dne - uvězněn na pokoji - opravdu super).

Druhý den po vrácení pokojů a přidělených nových pokojů problémy neustále pokračovali. ( Pokoje jsme dostali cca kolem 12:00 hodiny takže jsme přišli o další půlku dne dovolené).

Byli nám přiděleny pokoje v sekci B - čísla pokojů 400 a 403. V pokoji 403 od začátku nechladila klimatizace. Po každodenním nahlašování problému s klimatizací do posledního dne nebyla opravena a my jsme byli nuceni přespávat všichni pohromadě v pokoji 400. Neboť pokoji 403 bylo cca 35 stupňů.

Byl upozorněn i delegát, který přislíbil řešení problému ale rovnou nám řekl: jste v Řecku musíte vydržet - absolutní ignorace v řešení problému na recepci.

Další problém nastal tím, že jak uvádíte na informacích o hotelu, že nám bude dodávaná pitná voda na baru dle naší potřeby není pravda. Arogantním způsoben od číšníka bylo řečeno ať si vodu chodíme kupovat do obchodu. Tak tohle na čtyřhvězdičkový hotel strava All inclusive je opravdu extrém.

V tomto hotelu brzké ráno začíná bojem o lehátka u bazénu, vše zaděláno ručníky i když na nich nikdo celé hodiny neleží ani se nekoupe v bazénu. Nikdo to tam nekoordinuje, tak aby byla spokojenost pro všechny hosty hotelu. Takže jste nuceni se sebrat a jít k moři, kde to s lehátky, které patří hotelu je stejný boj. Tak máte na výběr buď si lehnout na písčitou pláž nebo si lehátko zakoupit u bazénu, který je součástí pláže.

Letošní dovolená od Vaší cestovní kanceláře byla neodpovídající ceně a ani službám hotelu. Tento hotel už nikdy více. Odpovídá kategorii max dvou hvězdiček ( v loni na ostrově Rhodos jsme byli v hotelu se třemi hvězdičkami a oproti tomuto hotelu to byl ráj).

Ubytování 

Nechladící klimatizace, nefunkční zamykání balkonových dveří, žádné sklenice- kelímky na vodu.

Strava a stravování 

Snídaně každý den stejné. Skoro žádný výběr ovoce.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Neochotný přístup recepčních k řešení problémů.

Pláž a moře 

Pláž i moře super.

Okolí hotelu 

Nic extra. Všude samé kopce a nespočet schodů do pokojů.

Celkový dojem 

Už nikdy více

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

Z
zkušený cestovatel 30. 06. 2025 11:15
Tolik rozporů....
Hotel jsem kdysi navštívil, úpadek z původní úrovně sleduji a tak nic proti objektivním faktům, ale přece jen.... že transfery z letiště mnohdy vyloží jen poblíž hotelu, je bohužel celkem běžná praxe, zvláště tam, kde je složitější příjezd pro velké BUSy (což zde je), tohle ale není problém hotelu, ale pořádající CK ! Když byla plná obsazenost, jak je možné, že se volné pokoje našly ? A když už byly, proč se zase stěhovat - mohli jste trvat na pokračování využívání... Ani program AI nezaručuje, že je dodávána balená VODA až na pokoje (a když už dáte za rodinnou dovolenou desítky tisíc Kč, je vám líto si koupit PETku 1,5 l za cca 1 EUR ?). Boj o lehátka je celkem známá věc, mimo luxusních /a mnohokrát dražších/ hotelů nikdy není kapacita lehátek v poměru 1:1 pro kapacitu ubytování... a když už letíte k moři, ale máte potřebu ležet u bazénu, můžete si jednou či dvakrát přivstat a ty místa sami obsadit popsaným způsobem - takhle to funguje i u českých rybníků, kdo chce mít výběr, musí se sám postarat (čekat na rozdělování míst personálem je dost naivní). Ten počet hvězdiček a rozsah AI není bohužel jednotný, musí to splňovat jen nějaké standardy a ty jsou překvapivě dost nízké. Z té recenze se ostatní nedovědí skoro nic podstatného - jen to, s čím jste byli sami nespokojeni, což je jen subjektivní přístup.

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené