Napsat recenzi

Zkažený pobyt

Recenze hotelu Blue Sky Beach Hotel **** (Řecko - Kréta - Gournes)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 766x
Recenze se líbila: 492 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 10

po návratu z dovolené jsem podala reklamaci a žádost na vrácení části ceny zájezdu. Pro ty kteří by se chtěli přidat k reklamaci já ji napsala takto: Dnes jsme se vrátili z dovolené, kterou jsem zakoupili u Vaší cestovní kanceláře Pantour (přes agenturu zájezdy.cz) Vzhledem k tomu, že ještě nyní máme zdravotní problémy rozhodla jsem se reklamovat a to důsledně tuto dovolenou. Po příjezdu na „hotel“ po 23H jsme očekávali alespoň chlazený nápoj v ledničce na pokoji. (Vzhledem k tomu, že veškeré tekutiny jsme museli před letem spotřebovat) Nic takového se nestalo. Voda z vodovodu je nepitelná. Ráno nastal týden hrůzy. Po vysvětlení delegátem na co všechno máme nárok jsme se nestačili divit, pokud Vaše cestovní kancelář neví co znamená all inklusive, tak je to přístup k nápojům, které si každý v libovolném množství může sám vzít a ne se pokaždé prosit o obyčejnou vodu. Kvalitu nápojů zde raději nabudu rozvádět – vše naředěno a nekvalitní. Abychom si museli striktně hlídat jednu pouhou hodinu na výdej zmrzliny je velmi omezující k dětem.

Jídlo formou bufetu nebyl problém, problém ale byl v kvalitě a pestrosti nabídky – celý týden jedna a tatáž snídaně (salám typu levný GOTHAJ, sýr, 2 marmelády a lupínky s jogurtem + oschlá zelenina zbylá od večera. Co se týče obědů a večeří stále se také opakující to samé)

A ted to nejzáživnější v celém hotelu je infekce, která se tam již šíří od počátku příjezdů turistů a dále se kvalitně udržuje. Infekce spočívá v křečích,horečkách,průjmech a zvracení které trvají i 2 dny. (viz. okopírovaná recenze jiného klienta)

Vzhledem k tomu, že z Vaší strany došlo k pochybení a v žádném případě nebyly splněny podmínky, které jste udávali v čase našeho nákupu tj. v prosinci. To že jste po připomínkách klientů upravili nějaké věci ohledně hotelu je pro nás v době kdy už máme dovolenou dávno zaplacenou bezpředmětné. V žádném případě bychom si takovou dovolenou nekoupili !!

Žádám o vrácení 25% z celkové ceny zájezdu do 30.7.2013 na můj účet.

Tímto budu pokládat tuto politováníhodnou záležitost za vyřízenou. V jiném případě se budeme nuceni obrátit na asociaci CK nebo tuto záležitost řešit důsledněji.

Ubytování  průměrně (3/5)

velmi strohé - neodpovídá 4* ani omylem

Strava a stravování  průměrně (2,9/5)

jednotvárná - ovoce pouze meloun a stále to samé celý týden

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

nebyla k dispozici poslední den ani společenská místnost kde by se dalo "čekat" celé odpoledne na odjezd.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

ok

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

chudé

Celkový dojem  průměrně (3/5)

špatný - vzhledem k uvedenému ....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 105
z 200 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Hana: zkažená dovolená - 2. 7. 2013 21:42

přesně toto jsme prožili také..... tohle je ještě mírně řečeno, infekce byla před i po nás a all inklusive to skutečně nebylo reagovat

Jana: zkažená dovolená - 3. 7. 2013 11:52

I my jsme si to samé prožili , návrat 30.6 :-) nikdy jsem se netěšila domů jak nyní :-) můje představa o all inclusiv je opravdu jiná, než bylo v tomto hotelu ! reagovat

zdenka: poznatky - 9. 7. 2013 7:03

s odstupem 10-ti dnů mohu konstatovat, že jsme byli opravdu "podvedeni" po rozhovorech s přáteli, kteří se vrátili z dovolených po nás mohu jen zamáčknout slzu jak se oni na rozdíl od nás měli a vše jim fungovalo jak mělo. Ubytování, strava v úrovni a podmínkách za které si je nakoupili, už asi nebudu preferovat first minute a platit dovolenou půl roku dopředu....... reagovat

Marie: zklamání nic jiného - 9. 8. 2013 21:22

I moje rodina jsme si z dovolené přivezli stejné poznatky a pocity. Bohužel jsme byli zklamaný. Naše dvě děti se nás ptali kdy pojedeme domů. To je věta kterou opravdu nečekáte. A opravdu jí ani nechcete slyšet. Byla to opravdu děsná dovolená. Šetřili jsme na to celý rok a pak tohle. Ráda bych se zeptala paní Zdenky jak uspěla s reklamací. Také jsme ji podali. Bylo nám odepsáno, že mají 31 dnů na vyřízení. Takže čekáme a doufáme, že se to kladně vyřídí. Děkuji. reagovat

zdenka: Re: zklamání nic jiného - 12. 8. 2013 11:38

Dobrý den Marie, odpověděli mi jako ostatním mají jeden dopis u kterého pouze mění oslovení )mě dokonce poslali na jiné jméno-následně s omluvou to změnili - i to svědčí o jejich "snaze" něco řešit, když si ani nezkontrolují komu co posílají) Jinak k Vašemu dotazu - podle nich je to všechno OK a nevidí v tom problém - infekce už údajně přešla, takže z jejich strany žádný problém. Ubytování prý potom nabízeli jako 3*. Takže jsem jim odpověděla následovně: Dobrý den, Po přečtení Vašeho vyjádření, s Vámi nesouhlasím a to z důvodu, že jsme zájezd kupovali v prosinci 2012 kde nebyli uvedeny žádné poznámky o 3*, ale vždy jen 4*. To co vy nazýváte all inclusive – nevadilo by mi snad ani to, že jsme se obsluhovali formou bufetu – ale o to jak, co a kde jsme se stravovali – nepřijde mi velmi hygienické aby mi při jakémkoliv jídle „oblézaly nohy toulavé nemocné kočky“!! Dále jsem za celou dobu pobytu neviděla růžové víno ani džus – pokud tím tedy nazýváte hnusný zředěný nápoj – koncentrát žluté barvy. I nejlevnější krabicové víno a džusy ze supermarketů jsou kvalitnější. To, že jste před začátkem sezony opravili některé údaje podle paní majitelky, je už v době kdy je zájezd zaplacený zcela zbytečné! 3-týdenní viróza byla velmi zvláštní, jelikož jinde v okolních hotelech ji klienti neměli. Váš návrh na odškodnění formou slevy 1000,- na zakoupení zájezdu u Vás, považuji za výsměch. Uvědomte si, že jsem zaplatila 40,938,- Kč za rodinu, přičemž přistýlky pro děti byly kuchyni ihned vedle vchodu- divím se, že je nedali na tzv. balkon! A Vy mi tu nabízíte směšnou částku a to ještě v podobě slevy??! Tento návrh je pro nás absolutně nepřípustný. Požaduji stále kompenzaci ve výši 25%. Jelikož od Vaší CK si již opravdu v životě nic nekoupím! Když nejste schopni zajistit služby na takové úrovni, kterou uvádíte v prvotní nabídce, tak potom považuji za správné jednání, upozornit klienta na vzniklé potíže a dát mu možnost odstoupení od smlouvy! . Pozdější změny jsou k ničemu pokud je zájezd zaplacen! Tuto naši korespondenci předám asociaci CK, kde se domluvím jak postupovat dále . Netušila jsem, že budu muset řešit Vámi zpříčiněné problémy touto cestou, očekávala jsem vstřícnost v řešení celé záležitosti A k tomuto se zatím nevyjádřili! Stále čekám. Zdenka reagovat

Jana: Re: Re: zklamání nic jiného - 12. 8. 2013 19:46

Dobrý den Zdeni , taky jsme posílali stížnost k uvedenému hotelu, ale bohužel se nám CK ani neozvala, ani nenabídla kompenzaci:-( Kopii stížnosti jsme odeslali na Asociaci CK, ti nám odpověděli hned (stížnost odeslána 15.7.) s tím, že CK Pantour není členem asociace a že máme pokud se nám nevyjádří ve lhůtě 30dní, poslat stížnost na ČOI. Takže mají na to ještě 3 dny! Ale vidím to černě, asociace místo toho aby bránila práva klientů, víceméně z dopisu vyplývající stála při CK Pantour. Kopii dopisu vám můžu zaslat. Tak pevné nervy vám i ostatním, co poslali stížnost a byli odbyti směšnou kompenzací :-) My požadovali kompenzaci za klamavou reklamu a za zdravotní problémy, které byly způsobeny střevní epidemii, dcera nastoupila ihned tj, 1.7. na neschopenku, kde potvrdili , že to bylo virového původu, takže opravdu se jednalo o střevní chřipku, která vypukla v epidemii a protože je těhotná, bylo to opravdu nemilé. Mějte se a doufám, že se všichni dočkáme spravedlivé kompenzace a ne výsměchu!Jana reagovat

Jana: Re: Re: zklamání nic jiného - 14. 8. 2013 8:48

Tak je to tady, včera CK Pantour odpověděla a je to úplně stejné jak u paní Zdeny, evidentně tento dopis posílá pí. Lukešová všem, jen v záhlaví je změna jména :-) Nabídli nám slevu 1000 Kč na nákup dalšího zájezdu :-) Si opravdu myslí, že s nimi ještě někdy někam poletíme ? :-( Předávám dál stížnost na ČOI. reagovat

zdenka: Re: Re: Re: zklamání nic jiného - 19. 8. 2013 7:25

Dosud se mi CK Pantour neozvala a myslím, že pro ně je to se slevovým kuponem uzavřená záležitost. Byli jsme již na různých dovolených, bohužel s tímto jsme se nesetkali - jednání této cestovky je opravdu politování hodné - schrábli peníze a teď už je jim klient "volný" Zřejmě nám nezbyde, než si udělat čas a projít zájezdy pořádané touto cestovkou a udělat jim "reklamu" jako ponaučení pro další zklamané klienty. Možná si CK Pantour začne svých klientů vážit a přehodnotí odškodnění pro nás. Neuvědomují si, že to není jeden ojedinělý případ stížnosti, ale spousta poškozených klientů...... reagovat

Marie: to snad není možné - 12. 8. 2013 19:06

Dobrý den Zdeni, tak to jsem v šoku. To snad ani není možné. Ale po přečtení vašeho dopisu zřejmě je. To že Vám nabídli slevu na další zájezd, v podobě 1000kč. To bych opravdu brala jako výsměch. A nehoráznou drzost. Začínám se připravovat na to samé. Bohužel jsme naletěli. Příště budeme chytřejší a pečlivější ve volbě zájezdu. A také ve volbě CK. Vezmeme si ponaučení. Dosti mě to mrzí hlavně za mé děti, chtěli jsme aby jsi to maximálně užili. Držím palce. My se budeme také snažit dostát svých požadavků. Děkuji za další informace. S pozdravem Marie reagovat

zdenka: Re: to snad není možné - 15. 9. 2013 10:40

Tak si představte, že po urgování stížnosti se mi vrátil mail jako odstraněný bez přečtení. Takže veškeré "naděje" na slušné jednání od CK Pantour už neočekávejme! Je to banda, která si nacpala kapsy našimi penězi a víc ji nezajímá. Jsem velmi zklamaná a jediné co můžeme udělat je "patřičná" reklama této cestovce a příště jet na prověřený zájezd. Vzhledem k tomu, že tady před koupí zájezdu žádné recenze nebyli - jelikož jak jsme se dozvěděli, byli jsme pokusnými králíky v tomto hotelu - oni to teprve zkoušeli jak jim to půjde - takže varuji všechny, kteří by s touto cestovkou chtěli letět ...... ušetřete si zklamání. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání