Zkažený pobyt

Recenze hotelu Blue Sky Beach Hotel **** (Řecko - Kréta - Gournes)

Průměrné hodnocení hotelu:
3
(na základě 200 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Fotografie: 0
Komentáře: 10

po návratu z dovolené jsem podala reklamaci a žádost na vrácení části ceny zájezdu. Pro ty kteří by se chtěli přidat k reklamaci já ji napsala takto: Dnes jsme se vrátili z dovolené, kterou jsem zakoupili u Vaší cestovní kanceláře Pantour (přes agenturu zájezdy.cz) Vzhledem k tomu, že ještě nyní máme zdravotní problémy rozhodla jsem se reklamovat a to důsledně tuto dovolenou. Po příjezdu na „hotel“ po 23H jsme očekávali alespoň chlazený nápoj v ledničce na pokoji. (Vzhledem k tomu, že veškeré tekutiny jsme museli před letem spotřebovat) Nic takového se nestalo. Voda z vodovodu je nepitelná. Ráno nastal týden hrůzy. Po vysvětlení delegátem na co všechno máme nárok jsme se nestačili divit, pokud Vaše cestovní kancelář neví co znamená all inklusive, tak je to přístup k nápojům, které si každý v libovolném množství může sám vzít a ne se pokaždé prosit o obyčejnou vodu. Kvalitu nápojů zde raději nabudu rozvádět – vše naředěno a nekvalitní. Abychom si museli striktně hlídat jednu pouhou hodinu na výdej zmrzliny je velmi omezující k dětem.

Jídlo formou bufetu nebyl problém, problém ale byl v kvalitě a pestrosti nabídky – celý týden jedna a tatáž snídaně (salám typu levný GOTHAJ, sýr, 2 marmelády a lupínky s jogurtem + oschlá zelenina zbylá od večera. Co se týče obědů a večeří stále se také opakující to samé)

A ted to nejzáživnější v celém hotelu je infekce, která se tam již šíří od počátku příjezdů turistů a dále se kvalitně udržuje. Infekce spočívá v křečích,horečkách,průjmech a zvracení které trvají i 2 dny. (viz. okopírovaná recenze jiného klienta)

Vzhledem k tomu, že z Vaší strany došlo k pochybení a v žádném případě nebyly splněny podmínky, které jste udávali v čase našeho nákupu tj. v prosinci. To že jste po připomínkách klientů upravili nějaké věci ohledně hotelu je pro nás v době kdy už máme dovolenou dávno zaplacenou bezpředmětné. V žádném případě bychom si takovou dovolenou nekoupili !!

Žádám o vrácení 25% z celkové ceny zájezdu do 30.7.2013 na můj účet.

Tímto budu pokládat tuto politováníhodnou záležitost za vyřízenou. V jiném případě se budeme nuceni obrátit na asociaci CK nebo tuto záležitost řešit důsledněji.

Ubytování 

velmi strohé - neodpovídá 4* ani omylem

Strava a stravování 

jednotvárná - ovoce pouze meloun a stále to samé celý týden

Vybavení, služby a personál hotelu 

nebyla k dispozici poslední den ani společenská místnost kde by se dalo "čekat" celé odpoledne na odjezd.

Pláž a moře 

ok

Okolí hotelu 

chudé

Celkový dojem 

špatný - vzhledem k uvedenému ....

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

H
Hana 02. 07. 2013 21:42
zkažená dovolená
přesně toto jsme prožili také..... tohle je ještě mírně řečeno, infekce byla před i po nás a all inklusive to skutečně nebylo
J
Jana 03. 07. 2013 11:52
zkažená dovolená
I my jsme si to samé prožili , návrat 30.6 :-) nikdy jsem se netěšila domů jak nyní :-) můje představa o all inclusiv je opravdu jiná, než bylo v tomto hotelu !
Z
zdenka 09. 07. 2013 07:03
poznatky
s odstupem 10-ti dnů mohu konstatovat, že jsme byli opravdu "podvedeni" po rozhovorech s přáteli, kteří se vrátili z dovolených po nás mohu jen zamáčknout slzu jak se oni na rozdíl od nás měli a vše jim fungovalo jak mělo. Ubytování, strava v úrovni a podmínkách za které si je nakoupili, už asi nebudu preferovat first minute a platit dovolenou půl roku dopředu.......
M
Marie 09. 08. 2013 21:22
zklamání nic jiného
I moje rodina jsme si z dovolené přivezli stejné poznatky a pocity. Bohužel jsme byli zklamaný. Naše dvě děti se nás ptali kdy pojedeme domů. To je věta kterou opravdu nečekáte. A opravdu jí ani nechcete slyšet. Byla to opravdu děsná dovolená. Šetřili jsme na to celý rok a pak tohle. Ráda bych se zeptala paní Zdenky jak uspěla s reklamací. Také jsme ji podali. Bylo nám odepsáno, že mají 31 dnů na vyřízení. Takže čekáme a doufáme, že se to kladně vyřídí. Děkuji.
M
Marie 12. 08. 2013 19:06
to snad není možné
Dobrý den Zdeni, tak to jsem v šoku. To snad ani není možné. Ale po přečtení vašeho dopisu zřejmě je. To že Vám nabídli slevu na další zájezd, v podobě 1000kč. To bych opravdu brala jako výsměch. A nehoráznou drzost. Začínám se připravovat na to samé. Bohužel jsme naletěli. Příště budeme chytřejší a pečlivější ve volbě zájezdu. A také ve volbě CK. Vezmeme si ponaučení. Dosti mě to mrzí hlavně za mé děti, chtěli jsme aby jsi to maximálně užili. Držím palce. My se budeme také snažit dostát svých požadavků. Děkuji za další informace. S pozdravem Marie

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené