Napsat recenzi

katastrofální dovolená

Recenze hotelu Marilena Hotel CHC **** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 1 130x
Recenze se líbila: 462 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Katastrofa nastala hned po našem příjezdu. Čekali jsme na pokoj několik hodin, aby nám následně sdělili, že pro všechny klienty CK ********** PODOTÝKÁM POUZE Z ČR pokoje nemají. Nabídli nám suterénní zatuchlý pokoj s výhledem do betonové zdi. Prý, pokud se nám to nelíbí, zajistí nám ubytování v jiném hotelu, ale taxi si musíme zaplatit!!!

Delegátka Klára Kovaříková byla v tuto dobu nedostupná a v dalších případech rovněž (někomu ze zájezdu řekla, že měla siestu). Nakonec taxi platil hotel. Z náhradního hotelu nás vykopli po dvou dnech, i když se delegátka dušovala, že jsme zde na 4 dny- Opět při této situaci nebyla dostupná!!! Všem zájemcům o tento hotel doporučuji, aby alespoň necestovali s CK *********** a už vůbec nejednali s výše uvedenou delegátkou. Pokud i přesto přijmete jejich podmínky, počítejte, že z pobytové dovolené bude poznávací - balení, cestování z hotelu do hotelu,... Delegátku uvidíte na začátku a na konci pobytu. Možná ještě, když budete chtít neskutečně předražený zájezd, který si můžete u jiné agentury na místě pořídit za třetinovou cenu. Na závěr ještě perlička - došel nám opalovací krém. V okolních obchodech jsme nenašli jediný, který by neměl po expirační době!!! Rok a půl po ní nebyl výjimkou. Kde jsou ona opatření EU, to fakt není stejný metr na všechny?

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Po nedobrovolném stěhování z hotelu do hotelu nás tento hotel a ubytování nijak nenadchlo.

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

Stále se opakující. Při plné obsazenosti hotelu se muselo na každé jídlo čekat před jídelnou - byla přeplněna. A to se nebavím o kličkování s jídlem mezi natěsnanými stoly.

Při All inclusive jsme byli překvapeni, že se bary zavíraly běžně půl hodiny před zavírací dobou a obsluha - jedna barmanka na celý hotel byla nedostačující a navíc těžce neochotná.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Pokud by byl schopný a ochotný delegát a hlavně dostupný v případě potřeby, pak by asi jednání s personálem bylo na jiné úrovni. Připadli jsme si jako ubožáci.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Kde se nachází hotelová nebo jiná pláž nám delegátka jaksi neřekla. Doptali jsme se nějakých turistů. První pláž, kterou měli ubytovaní v Marileně navštěvovat - katastrofa.

Bez leháte a slunečníků,... Vzdálenější byla pravým opakem, ale slunečníky s lehátky jen v případě, že jste si objednali nějaké pití,...

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Pokud se má hodnotit ne areál hotelu, ale fakticky jeho okolí - rovněž katastrofa. Z oken se díváte na nedostavěné domy a neskutečný nepořádek. Jak se říká - nahoře huj - dole fuj, zde platilo několikanásobně.

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Už nikdy více takto organizovaný zájezd. Raději si dát více času na přípravu, pokud je to možné, a zajistit si sami dopravu, ubytování mimo hotel a na jídlo chodit do taveren a restaurací. Pozor - doporučuji střídat. Když místní nemají nic jistého, lezou vám do zadku.

V hotelu je to pravý opak.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 31
z 36 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání