Napsat recenzi

lambi hotel

Recenze hotelu Amounda Bay Hotel Sentido **** (Řecko - Kréta - Amoudara (Heraklion))

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 689x
Recenze se líbila: 416 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel zvenku a v recepci vypadá velice dobře, zpočátku vládlo nadšení a i pocit, že některé recenze byy přehnané, ale nebyly,bohužel

Ubytování  průměrně (3,1/5)

pokoj ve sklepě,měl terásku,nepotřebovali jsme klimatizaci, protože tan slunko nesvítilo,

z celkového vybavení, které bylo avizováno v nabídce v pokoji nebylo nic, kromě staré nefunkřní lednice - televize, radio, vysoušeč vlasů - nikde nic, zatuchlá skřínˇbez polic, se dvěm ramínkami..

Dost komárů a i ostatní havěti, každý den jsme zašlápli alepoň jednoho "velkého černého BROUKA" :-(

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

ceem v pohodě, dalo se vybrat - salátů dostatek , ovoce pouze melouny.

Ryba celý týden Pangasius...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

personál milý

Služby delegátky nic moc, Každému problému se hrozně divila,moc času neměla, odkazovalal na recepci a ona neustálé schůzky někde jinde- momentálně nemám čas apod, zařídíme zítra,,,

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

celý týden foukal vítr, poslední va dny tak silný, že se na pláži ani nedalo ležet.b V moři plavat nešlo celý týden

Lehátka a slunečníky byly zdarma

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

je to na konci ,takže už dost nepořádek, zvlášťe po cestě na pláž

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

sem už nikdy a asi ani s Pantourem....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 45
z 72 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání