KEFALONIA

Recenze hotelu Thalassa Superior Hotel **** (Řecko - Kefalonia - Kounopetra)

Průměrné hodnocení hotelu:
3,5
(na základě 13 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: červenec 2025
Fotografie: 0
Komentáře: 11

Len toľko k tomuto hotelu - katastrofa, nikdy viac. Za takéto peniaze a nebývali sme ani v komplexe. Izby jedna hrôza - stonožky v sprche. Chaldnička pri All Exlusive prázdna.... voda nie je pitná, odporučili nám kúpiť si... prosím ?

Ubytování 

zle

Strava a stravování 

zle, stále to isté. Ovocie výber ? červený a žltý meló ... to je vše. Zelenina ? paradajka, zoschnutá uhorka a cibuľa.... smiešne.

Vybavení, služby a personál hotelu 

zle

Pláž a moře 

katastrofa, neupravené pláže, fotky nezodpovedajú skutočnosti

Okolí hotelu 

v pohode

Celkový dojem 

žiadny

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

I
Ivan 29. 07. 2025 17:49
Typická slovanská přízemnost
A opravdu myslím slovAnská, nikoliv pouze slovenská... Nikde v nabídce se neuvádí, že je lednička naplněna (tedy služba Minibar - ať již v ceně, či za poplatek). Voda ve vodovodu je po celém Řecku pitná, ale na ostrovech jde o odsolenou mořskou a kdo na to není zvyklý, může mít drobné zažívací potíže - tak turistům obvykle doporučují balenou. Její cena se za PET 1,5 l pohybuje pod 1 EUR, barel 5 l vyjde ještě levněji. Netuším, kolik jsou "takéto peniaze", ale cca 10 EUR/týden by nemuselo zruinovat ani nízkopříjmové cestovatele. V celkovém nákladu na dovolenou jsou to zlomky procent či 2-3 malé kávy. Ach ty priority....
Ľ
Ľubica 29. 07. 2025 20:55
Kefalonia
Vyprosim.si aby ste urazali Slovákov, najskôr poskytnite také služby aké máte. Ak ste nepochopili tak tu nejde o 10e ale o princíp a služby aké poskytujete. Na horšej dovolenke som nebola a to si píšte ze som pochopila veľa. Určite nebudem odporucat tento hotel a ostrov. A kľudne urážajú ďalej a budete mat také aj tecenzie
Ľ
Ľubica 30. 07. 2025 06:41
KEFALONIA
AK TOTO BOL ALLINKLUSIVE TAK POTOM STE NEVIDELI ALLINCLUSIVE INDE. AK SOM ĆÍTALA RECENZIE PRED CESTOU NA VÁŚ HOTEL TAK SOM NECHCELA VERIŤ ŽE JE TO TAM TAKÉ ALE BOHUŽIAL PRESVEDĆILA SOM SA. A EŠTE RAZ NEURÁŽAJTE SLOVÁKOV... A MÁTE PRAVDU, NAPÍŠEM AJ DO CK AKÝCH TAM MAJÚ ODPORNÍKOV NA URÁŽANIE
I
Ivan 30. 07. 2025 07:09
RE
Tak ještě jednou a pomalu... ješitná osobo. Neprovozuji žádný hotel ani jiné služby, jsem NORMÁLNÍ soudný člověk, který má za sebou přes 50 pobytů s All Incl. a několik dalších s PP nebo SN, takže vím, že rozdíly jsou veliké. Také vím, že rozsah těch služeb vždy určuje poskytoval, host se může rozhodnout, zda to přijme nebo zvolí jinou nabídku. Ty služby nemají žádná pevná pravidla, co je u někoho (a v jedné zemi) běžným standardem, může být jinde (v jiné zemi) již luxus za příplatek - a rovněž obráceně. Tak se dál urážejte jak chcete, ignorujte předem dané podmínky a dál prezentujte svoji aroganci a povýšenost - děláte jen ostudu sobě. Už na základní škole se projeví, že někdo zvládne velkou násobilku za týden, někdo za měsíc a někdo bohužel vůbec... ale ti empatičtější si to v dospělosti sami přiznají.
Ľ
Ľubica 30. 07. 2025 07:14
KEFALONIA
dajte mi láskavo pokoj a neurážajte ma, pretože to budem riešiť inde. Je to môj názor na hotel a hanbu si robíte Vy ako komunikujete a ako urážate asi si potrebujete zvýšiť ego, ak rozumiete vôbec slovensky, že ? S úctou ješitná osoba :)
I
Inka 31. 07. 2025 09:50
Naše postřehy
V úvodu těchto stránek se píše: "Nezávislé hodnocení a recenze hotelů a ubytovacích zařízení, cestopisy, dojmy a zážitky z Vašich cest a zájezdů." Takže zde může psát každý, kdo chce. A najděte si, prosím, kdo jsou Slované, autor příspěvku nepíše Slováci, tak se neurážejte. Také si zjistěte, co znamená počet hvězdiček, a že při cestě do Afriky a na východ, kam patří i Řecko a jeho ostrovy, musíte jednu, nebo i dvě hvězdičky ubrat. All inclusive a úklid je pak v kompetenci každého hotelu. A že jsme toho už opravdu hodně procestovali, ne jednou za rok, ale minimálně 3x, ale i 6x. Příště přeji lepší výběr a více informací.
Z
zkušený cestovatel 01. 08. 2025 06:09
Marná snaha
Vážení komentující v češtině - tohle opravdu nemá smysl, platí na to staré české přísloví "máte pravdu, ale je to platné jak mrtvému zimní kabát" nebo "komu není shůry dáno...". Vaše komentáře tu, ale i jinde, jsou velmi trefné !

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené