z 34 recenzentů

• Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Familie Akyazi: info@hotelhaas.at - 22. 1. 2015 21:48

Dámy a pánové, My hotel je určen pro obnovu cestovatelé. Můj dům není noční klub a ne pro podlahové strany hostů, JINÁ NEŽ chovat VĚDĚT myšlení. Přidat k mému hodnocení profilu jsem nenašel hosta pod svým jménem Katarina, ale lyže skupina s 30 lidmi, přijel března 2014. Jednalo se o skupinu firem, jejichž náklady na ubytování zaplatil společnost. Jste byli poslední lyže skupina, které jsem přidal do svého hotelu. I DO NOT přechovávání lyžařská skupiny nebo skupiny společností ve svém hotelu. Váš pobyt a vaše trestný čin v hotelu byly katastrofální. Za prvé, budete mě požádal, abych používat svůj restauraci s vlastní alkoholické nápoje, samozřejmě, I - jako každý jiný vlastník také hotel - zamítnut. I v tomto okamžiku, cirkus začal od vás. Samozřejmě, že jsem si otevřela bar pro vás, ale vy jste nechtěli platit za nápoje, ale chtěl konzumovat vlastní nápoje, což není možné. Můžete jet na dovolenou, ale nemají peníze na pivo !!!! Oni byli hrubí a neuctivé. Pak máte místo aby šel na diskotéku uspořádali večírek v hotelovém pokoji s vaším hudebním systémem a příliš vysoké hlasitosti. Na první večer a pak také v následujících večer máte podlahy v pokoji uspořádal večírek s hlasitou hudbu v místnosti, kouření v pokoji a křičel z balkonu až do časných ranních hodin. Dům byl samozřejmě plně obsazeném rodiny s dětmi. Tam byl každý den v přijímacích četných stížností z rodin, protože noční poruchy spánku. Zeptal jsem se každou noc, jak zakončit párty v místnosti, a hrozil s policií. Ti, kteří využili svého pokoje jako účastník tábora, jsem vystěhován od hotelu. Na poslední noci, budete muset chovat i hrozné, jste rozbil poloviny plné sklenice a láhve na balkoně, špinavý pokoj Nábytek zničeno a mnoho dalších Jak je to postel stánek, pokud 20 lidí sedět nebo ležet na ní !!! Po 8 měsících, můžete napsat zde rasistický hlas. Závěr: Podle vás, jsem si jist, žádné lyžařské skupiny nebo firemní skupiny více v mém domě !!!! Všechny páry, singlů a rodiny s dětmi, ale jsou vítány jako vždy. Omlouvám se za mou špatnou českého jazyka .. reagovat