Napsat recenzi

Zklamání, špína, plíseň

Recenze hotelu Oriental Bay Beach (Maroko - Saidia)

Hodnocení:
Vloženo:
Pobyt: červenec 2012
Přečteno: 451x
Recenze se líbila: 525 čtenářům
Fotografie: 5
Videa: 0
Komentáře: 0
  • plíseň v ložnici plíseň v ložnici
  • omítka v ložnici omítka v ložnici
  • plíseň v koupelně plíseň v koupelně
  • omítka v ložnici omítka v ložnici
  • pohovka v ložnici pohovka v ložnici

Kvalita tohoto hotelu (bývalý Barceló,) pravděpodobně odešla s původním majitelem. V katalogu je sice uveden jako 5* , ale zdaleka nedosahuje úrovně 3* např. v Řecku. Mana žersky nezvládnutý hotel, stížnosti se neřeší, a těch bylo hned po příjezdu velké množství včetně žádostí o okamžité přestěhování do jiného hotelu. Pokud vím, nikomu se toto nepodařilo.

Ubytování 

Pokoje jsou sice prostorné, ale patrně už dlouho neudržované. Plíseň v pokoji i v koupelně, v pokoji opadává malba. Pohovka v pokoji se rozpadala, telefon nefungoval, u trezoru nefungovala některá tlačítka, ulomená noha u postele, centrální vypínač elektřiny nefungoval asi u většiny pokojů, takže když vedle v pokoji nechali naplno puštěnou TV a odešli na celou noc, slyšeli jsme jí až do rána. Jinak se bez prášků na spaní nevyspíte, jellikož je často slyšet až do rána řev a stěhování nábytku z okolních pokojů. Tento hotel je totiž navštěvován místními obyvateli, kteří mají jiné zvyklosti než u nás, takže se stížnostmi neuspějete. Při nastěhování do pokoje byly vlasy a odpadky na zemi v koupelně. Někdy nám byly sebrány ručníky a osušky aniž nám byly dodány nové.

Strava a stravování 

Nejhorší byla špína v jídelně. Doporučované očkování proti žloutence A,B a tyfu považuji za naprosto nezbytné. Zase místní obyvatelé nechají použité dětské pleny na jídelním stole a jim to nevadí. Na stolech žádné ubrusy, pouze umělohmotné prostírání nasáklé zbytky jídel po předchozích strávnících, to samé u židlí. U sklenic nevíte jestli jsou umyté nebo už použité. Pokud nepřijdete do jídelny hned po otevření, těžko sháníte volné sklenice nebo hrníčky. K jídlu se opakuje pořád to samé, nedostatek ovoce. O jogurt ke snídani jsme museli doslova prosit. Slánka v jídelně patrně jen jedna. Pokud chcete otevřít pivní láhev noste si s sebou raději svůj otvírák.

Vybavení, služby a personál hotelu 

U baru v hotelu a u bazénu často zbytečně čekáte jelikož se číšníci baví mezi sebou nebo s kamarády, klienti mohou počkat. Pokud jim něco dojde, např. mléko do kávy, oznámí vám "No milk" a tím je to vyřešeno, k vůli vám pro něj nikdo nepůjde. Animační programy a hlídání dětí jsme nevyužili, takže nehodnotím. Bazény byly čisté, a byl u nich i dostatek lehátek. K internetu jsme se nikdy nedostali, jelikož byl neustále obsazen mladými. O kulturních akcích nic nevím

Pláž a moře 

K moři je to přes promenádu. Nepříjemné je, že hotel nemá plážový bar, takže musíte přes promenádu k baru u bazénu. U moře plastová lehátka bez podložek. Jinak jsme volná lehátka a slunečník vždy našli. Plážové osušky někdy nebyly k dispozici, takže jsme pro ně museli na recepci několikrát. Někdy byly koše na odpadky ještě dopoledne nevysypané s odpadky okolo nich. Nepříjemná byla též jízda čtyřkolek v těsné blízkosti lehátek. Jinak moře bylo čisté s pozvolným vstupem vhodné i pro špatné plavce.

Okolí hotelu 

U hotelu je golfové hřiště, celkem dobře udržované. Naštěstí nepatří k hotelu, takže lze doporučit si jít zahrát, půjčí vám i vybavení. Na konci promenády je pár obchodů a banka, jinak nic. Varuji před návštěvou veřejného WC, pokud se nechcete brodit výkaly. Pohledy nemá cenu posílat, alespoň naše žádné nedošly.

Celkový dojem 

Tento hotel bych už nenavštívil, 5* uvedených v katalogu je naprosto zavádějících. Očkování proti žloutence A,B a tyfu považuji za nezbytné. Tento hotel mě zklamal.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 1 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Maroko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání