JAKO VŽDY SUPER

Recenze hotelu Park Inn Sárvár Resort & Spa Radisson **** (Maďarsko - Západní Maďarsko - Sárvár)

Průměrné hodnocení hotelu:
4,2
(na základě 35 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: duben 2014
Fotografie: 0
Komentáře: 2

TOMUTO HOTELU NENÍ CO VYTKNOUT - OPĚT VŠE OK

Ubytování 

POKOJE PROSTORNÉ - VŠE VPOHODĚ - PRAVIDELNÝ ÚKLID - NEMŮŽU JINAK NEŽ - SPOKOJENOST

Strava a stravování 

STRAVA PESTRÁ - POČINAJE SNIDANÍ - VELKÝ VÝBĚR - KONČE VEČEŘI - PROSTĚ OK

Vybavení, služby a personál hotelu 

VYBAVENÍ HOTELU NA ÚROVNI - 4 HVĚZDY OK, PERSONÁL SE SNAŽÍ KOMUNIKOVAT I ČESKÝ - ZLEPŠENÍ

Okolí hotelu 

KOUSEK OD MĚSTA - POHODA

Celkový dojem 

RÁDI SE ZDE VRATIME

Hotel je vhodný pro:

  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Komentáře

B
bublanina 01. 06. 2014 10:41
Čtyři hvězdičky ani náhodou
Bohužel, čtyřhvězdičkový hotel by měl vypadat jinak. Nepořádek, špinavé koberce, na balkoně neuklízí po celou dobu pobytu. Za čtrnáct dní nevyměnili povlečení. Po celou dobu jsme taky připomínkovali páchnoucí odpad ve sprchověm koutě. Přišel údržbář něco do odpadu stříkl a dvě hodiny byl pokoj. Poté se situace opakovala. Celou dobu jsme také měli na pokoji přistýlku, kterou jsme nejen nepotřebovali, ale která nám vyloženě překážela. V koupelně se nám sešly tři koupelnové předložky, ale jenom jeden ručník. V hotelu se čtyřmi hvězdičkami bych neměl stát za pokojskými a kontrolovat jejich práci. Jídlo na hotelu bylo výborné, pokud pominu neustálé problémy s kávovary, kde se jejich porucha řešila třeba na dva dny tím, že se přes kávovar přehodil bílý hadr. Taky když se stalo, že malé dítě rozbilo sklenku s pitím, maminka utírala stůl i podlahu ubrousky,zatímco obsluhující personál ji shovívavě sledoval. Dokonce i jejich šéfová, která se objevila, jim nevysvětlila co by měli dělat. Protože hotel slouží pro termální lázně mělo by se jeho vedení zajímat i o kvalitu lázní. Již počátkem sezony je většina trysek v areálu nefunkčních, vylámaných atd. Při předešlých návštěvách byla podlaha v lázních neustále udržována v suchu a čistotě, nyní se postaví tzv. "A", že je podlaha kluzká a je vyřešeno. Byli jsme v Sárváru už po osmé, ale rok od roku tyto lázně chátrají a upadají, stačí se podívat na opadané panely na stropě, zatékání, nefunkčnost vodovodních baterií atd. atd.Ač neradi začínáme se poohlíže po jiných lázních, neboť výhledově to pro Sárvár nevidíme nejlépe. A nebude dlouho trvat a začne to štvát i ostatní návštěvníky.

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené