Napsat recenzi

Dovolená duben 2019

Recenze hotelu Barceló Solymar Resort **** (Kuba - Matanzas - Varadero)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2019
Přečteno: 376x
Recenze se líbila: 271 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Na dovolenou do hotelu 4* jsme odjížděli s vědomím, že jedeme na Kubu, kde jsou trochu zvláštní podmínky. Už jsme něco zažili, tak můžeme srovnávat

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Hotel je starší, pokoje jsou velké a dobře vybaveny, vstup na kartu, trezor na kartu. Ale, opravdu nás překvapila hlučná klimatizace, která se musela vypínat, když jsme byli v pokoji. Ale vypnutí se muselo udělat až po sundání krytu ovládání. . Šuplíky se nedaly otevřít, protože upadla přední část. A jedna lampička nám spadla na hlavu. Dveře na lodžii se zavíraly s velikou námahou. Pokoj směrem k silnici nám nevadí, i z něj je vidět moře.

Horší jsou noční výkřiky od hlučných opilých turistů, zejména z Kanady a Ruska.

Jinak ale denně uklizeno a čisto a doplňovaný bar. Nechávali jsme denně drobné spropitné

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

Výběr jídel nebyl špatný, odpovídal možnostem. Horší je to se stavem stravovacího zařízení a jeho hygienou. Je zde velice hlučno, příbory jsou pokládány přímo na prostírání, které se utírá běžným hadrem. Prostírá se ráno a nepoužité se nechává na stole pro dalšího klenta a to třeba i celý den., pouze doplňuje. Automaty na čaj a kafe toho hodně pamatují, dokonce zmizel i knoflík od horké vody.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Vybavení hotelu je dostatečné, odpovídá potřebám ubytovaných. Bohužel údržba zaostává. Personál je ochotný, ale očekává spropitné. WIFI za 1 CUC/hod funguje ve střední části, nikoliv na pokojích. Překvapila taková drobnost, že recepční ráno nepozdraví, a dokonce a ni často neodpoví na pozdrav, i když nemají nic na práci. První zdravili pouze zahradníci a údržbáři a některé pokojské a některý personál v jídelně. Na naše urgence oprav, přestože byly předány v angličtině napsané, nikdo po celý pobyt nereagoval. Buzení při odjezdu funguje. Nebyl otevřen žádný nonstop bar, přestože je to v nabídce, bar je otevřen až v 8 hodin ráno. Večer chybí sklo a dávají nápoje i uvnitř do plastových kelímků.

Pláž a moře  průměrně (4,8/5)

Pláž je jedna z nejhezčích na světě, moře čisté, většinou klidné. Hodilo by se víc slunečníku, ale ráno položené ručníky na lehátka se respektovaly.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Hotel je blízko staré části Varadera, každý večer je kam vyrazit. Okolí hotelu je čisté. Hlavní silnice je dost daleko, navíc po ní moc aut nejezdí, takže nevadí. Zahrada s bazény denně uklizené, přístup k pláži přes zahradu velice příjemný.

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Celkový dojem kazí vybydlený a neopravovaný interiér hotelu,a nedokonalá hygiena, kterou bychom očekávali od hotelu této kategorie a velice hlučné stravovací zařízení

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 10
z 16 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Matanzas - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání