Hotel Renzi - únor 2019
Recenze hotelu Renzi Hotel *** (Itálie - Trentino - Alto Adige - Folgarida)
Hotel Renzi patrně odpovídá třem hvězdičkám. Je třeba se oprostit od drobných neduhů vybavení hotelu a raději je neřešit. Zaměstnanci hotelu: sice horší komunikace v AJ, nicméně recepční měla snahu se dohodnout. Slibované WIFI funguje pouze v nejbližším okolí recepce - v žádném případě NE na pokojích!
Také název welness je úsměvné. Pokud jsme chtěli jít do sauny (malá pouze pro 4 osoby), museli jsme si o to zkrátka říci, aby ji nahřáli. Posilovna není rozhodně vybavená alespoň částečně tak, jak jsme zvyklí v ČR.
Od hotelu k vleku je vzdálenost cca 200 m - možná víc. Nicméně v pohodě se dá dojít i v lyžácích. Hotelový skibus vás ochotně však doveze pokud si o to řeknete.
Ubytování
Hotel Renzi - interiér je poměrně opotřebovaný - uvolněné dveřní kování v obou pronajatých pokojích, nesvítící světlo, nefunkční fén, uvolněná záchod.prkénka, apod.
Strava a stravování
Výborné! snídaně formou bufetu - dobrý výběr i když každý den stejné.
Večeře: tříchodové - opět vynikající.
Domluva s číšníky v AJ na úrovni.
Jediná výtka k restauraci: výdej večeře až v 19.30 hodin.
Vybavení, služby a personál hotelu
Personál ochotný - bez námitek.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
sjezdovky výborně upravené. V odpoledních hodinách s ohledem na vysoký počet lyžařů už těžší. Na Folgaridě-Marilevě velké množství polských turistů. Středisko má však mnoho sjezdových tratí a dá se najít volnější svah.
Okolí hotelu
Klidné místo, uklizené okolí hotelu ve městečku Folgarida.
Celkový dojem
Pozitivní, doporučil bych i přes drobné výhrady uvedené výše. Jeli jsme především lyžovat, proto jsme neřešili příliš technický stav pokojů.
z 1 recenzentů
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.